Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Nowaysis

Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kyllä täällä taas vastaommellut tikit repeilee kun luin tätin tekstiä. Siis jos vois isona alkaa joksikin niin alkasin Anna-Leena Härköseksi. Hän saa kiteytettyä asiansa ilmaisemalla sen niin lakonisesti kuin vain mahdollista, ja taatusti stand-up koomikkona puolet yleisöstä istuisi hiljaa eikä ymmärtäisi mikä siinä nyt oli niin hauskaa.Niinq häh? Täytyy sanoa että paskasti alkanut päivä on pelastettu eikä sitä enää mikään onnistu pilaamaan. No, eipä tällä vuodatuksella nyt ihmeellistä tarkoitusta ollut mutta lukekaatte tädin kirjotus. Okei, mä olen ehkä slightly outo mutta tämä oli pakko saada jakaa kanssanne.

p.s. mulla saattaa myös olla kuumetta, tai ainakin puudutuksen jälkeinen sekavahko olotila. Alkoholilla ei ole kuitenkaan osuutta asiaan.Muistaakseni.
Viimeksi muokannut Nowaysis, 27.02.2006 14:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1108

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Anna-täti on muuten ihan hauska tapaus. Tein lukioaikoina tädistä esseen ja haastattelin neitiä kahvikupposen ääressä, oli sympaattinen ja auttavainen ihminen. Antoi nimmarin häräntappoaseeseen, vaikka kirja oli kirjastosta. Jouduin ilmoittaan kirjastoon että kirja on hukkunut ja maksaan sen pois. En varastanut sitä, vaikka mielessä kävikin.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Clay »

Niin, missä on linkki kolumniin??
Nyt penikseni on fantastinen!
sinkkumatti

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Clay kirjoitti:Niin, missä on linkki kolumniin??
R-kioskin lehtihyllyssä kai.. Tai sit rumppa parasta aikaa kirjottaa meille referaattia.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

1108 kirjoitti:Anna-täti on muuten ihan hauska tapaus. Tein lukioaikoina tädistä esseen ja haastattelin neitiä kahvikupposen ääressä, oli sympaattinen ja auttavainen ihminen. Antoi nimmarin häräntappoaseeseen, vaikka kirja oli kirjastosta. Jouduin ilmoittaan kirjastoon että kirja on hukkunut ja maksaan sen pois. En varastanut sitä, vaikka mielessä kävikin.
Hauskaa. Itse olen kuullut, että on ihan hullu ja neuroottinen. Yksi sen naapuri kertoi aikoinaan, että kun Annan vauva oli pieni, Anna vastasi vauvan itkuun matkimalla tätä...
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Keikaus kirjoitti:Yksi sen naapuri kertoi aikoinaan, että kun Annan vauva oli pieni, Anna vastasi vauvan itkuun matkimalla tätä...
Heikosti Positiivisen lukeneena sanoisin, että saattaa olla totta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Think »

Keikaus kirjoitti: Hauskaa. Itse olen kuullut, että on ihan hullu ja neuroottinen. Yksi sen naapuri kertoi aikoinaan, että kun Annan vauva oli pieni, Anna vastasi vauvan itkuun matkimalla tätä...
Tekeekö tämä hänestä hullun ja neuroottisen?
Ovela kuin orgasmi
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Think kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Hauskaa. Itse olen kuullut, että on ihan hullu ja neuroottinen. Yksi sen naapuri kertoi aikoinaan, että kun Annan vauva oli pieni, Anna vastasi vauvan itkuun matkimalla tätä...
Tekeekö tämä hänestä hullun ja neuroottisen?
Ei yksistään, mutta yhdistettynä kaikkiin muihin tarinoihin. Mut hei, eipähän se itsekään taida peitellä tuota hulluutta ja neuroottisuutta.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Lolita kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:Yksi sen naapuri kertoi aikoinaan, että kun Annan vauva oli pieni, Anna vastasi vauvan itkuun matkimalla tätä...
Heikosti Positiivisen lukeneena sanoisin, että saattaa olla totta.
Tuo on juuri se kirja Anna-Leenalta, jonka haluaisin lukea.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Think »

Keikaus kirjoitti:
Think kirjoitti:
Keikaus kirjoitti: Hauskaa. Itse olen kuullut, että on ihan hullu ja neuroottinen. Yksi sen naapuri kertoi aikoinaan, että kun Annan vauva oli pieni, Anna vastasi vauvan itkuun matkimalla tätä...
Tekeekö tämä hänestä hullun ja neuroottisen?
Ei yksistään, mutta yhdistettynä kaikkiin muihin tarinoihin. Mut hei, eipähän se itsekään taida peitellä tuota hulluutta ja neuroottisuutta.
Neuroottisuus on harvemmin hyvästä, mutta sopiva hulluus on ihan positiivista. Minä en ainakaan voisi kuvitella seurustelevani aivan täysin selväjärkisen ja laskelmoivan naisen kanssa. Etenkin luova hulluus on pop.
Ovela kuin orgasmi
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Think kirjoitti: Neuroottisuus on harvemmin hyvästä, mutta sopiva hulluus on ihan positiivista. Minä en ainakaan voisi kuvitella seurustelevani aivan täysin selväjärkisen ja laskelmoivan naisen kanssa. Etenkin luova hulluus on pop.
Joo, lyön vetoa, että Anna-Leenasta tuota luovaa hulluutta kyllä löytyy. :wink: Tosin sillä on jo sellainen iso, tasapainoisen oloinen vaalea mies, olisiko peräti joku insinööri, joka varmaan tuo toivottua rauhaa Anna-Leenan elämään.

Tämä oli minun analyysini Anna-Leenan ja hänen miehensä suhteensa. Koskaan en ole heidän kanssaan keskustellut, mutta haitanneeko tuo.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Think »

Keikaus kirjoitti:
Joo, lyön vetoa, että Anna-Leenasta tuota luovaa hulluutta kyllä löytyy. :wink: Tosin sillä on jo sellainen iso, tasapainoisen oloinen vaalea mies, olisiko peräti joku insinööri, joka varmaan tuo toivottua rauhaa Anna-Leenan elämään.

Tämä oli minun analyysini Anna-Leenan ja hänen miehensä suhteensa. Koskaan en ole heidän kanssaan keskustellut, mutta haitanneeko tuo.
Mainitaan nyt sekin, että en ole tuosta Anna-Leenasta kuitenkaan kiinnostunut...niinq sillee. :wink: Kai niitä muitakin luovia hulluja naisia tästä maasta löytyy.

Miltei "todistetusti" insinööreistä on siis jotain iloa. Hip hooray! :cheer:
Ovela kuin orgasmi
Filovirus

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Think kirjoitti:
Miltei "todistetusti" insinööreistä on siis jotain iloa. Hip hooray! :cheer:
:off: Tajusin juuri tuon lauseen lukiessani, että perkele kaikki seurustelukumppanit ovat olleet insinööreiksi lukevia. Ja puolisokin on DI :shock:
slam

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja slam »

En ole tuotantoa lukenut, mutta missäs topikin aloittaja on kaatunut? :roll:
1108

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Think kirjoitti:Miltei "todistetusti" insinööreistä on siis jotain iloa. Hip hooray! :cheer:
Ja pah, siinä vaiheessa kun ruvetaan töihin tulee insinöörin siirtyä pois tieltä.
Nowaysis

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Keikaus kirjoitti:
Tosin sillä on jo sellainen iso, tasapainoisen oloinen vaalea mies, olisiko peräti joku insinööri, joka varmaan tuo toivottua rauhaa Anna-Leenan elämään.
Joo, tommonen mullakin on hakusessa, ei oikeestaan ees niin välix et onko vaalee vai tumma kunhan on iso ja tasapainottava.
1108

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Nowaysis kirjoitti:kunhan on iso ja tasapainottava.
Kuva

Karhu A. Karhun kolmikon keskimmäinen. Täyttä olutta ensimmäisestä kulauksesta viimeiseen siemaisuun: pullossa, tölkissä ja hanassa.

Karhu A jatkaa siitä, mihin Karhu III lopettaa. Vahva maku nostaa olutnautinnon tasolle, johon vain Karhu voi yltää.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Think »

1108 kirjoitti:
Ja pah, siinä vaiheessa kun ruvetaan töihin tulee insinöörin siirtyä pois tieltä.
Samaa mieltä. Toisaalta se on se diplomi-ingenjör, joka ne hommat suunnittelee. Kuten kaikki hyvin tiedämme niin hyvin suunniteltu on puoliksi tehty...vai menikö se niin, että hyvin suunniteltu on kokonaan tekemättä. Whatever...
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Think »

Mitä eroa on teknikolla, insinöörillä ja diplomi-insinöörillä? Teknikko taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää.
Ovela kuin orgasmi
Yönmustaritari

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Think kirjoitti:Mitä eroa on teknikolla, insinöörillä ja diplomi-insinöörillä? Teknikko taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää.
Ai vähän kuin vanhan opistomiehen ensimmäisessä harjoittelupaikassa.

-Otahan se harja ja ala luuttuamaan
-Mut mähän olen Diplomi-Insinööri
-Totta. Annas tänne se niin mä näytän

EDIT:

:on:

Vihaan Härköstä enkä halua olla missään tekemisissä sen tai sen tuotannon kanssa vaikken ole edes ihan varma mitä sen paskaa on tuotu esiin. Jotain se on kirjoittanut ja jossain se on näytellyt. Aina olen sen kirjoittamaa ja näyttelemää vihanut niin, että olen miltei käynyt pistämässä naapurin kissoja teuraaksi.
Nowaysis

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Yönmustaritari kirjoitti: Nowa on ihana
Oiiih, niin säki :h:
Nowaysis

Re: Härkösen kolumni uudessa Imagessa

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

1108 kirjoitti:
Mulle tuli vatupassi mieleen. :roll:
Vastaa Viestiin