Keikaus tänne

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
AarneAnkka

Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ankka prkl!
Keikaus kyllä hjyvä..
Ohjelman tuomat ajatukset muuta..
afrikkaan OK!
Vaola kirjoitti: EDIT: Tarjoudun esittelyvideon tekijäksi! :P
Hyvä ettei sua laiteta ehdolle? ;)
Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kun ensimmäisen kerran näin mainoksen tästä arvelin, että tämän täytyy olla vitsi.

Ja ylessä vielä pitäisi pitää YT-neuvotteluja kun raha ei riitä... :nuts:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tasa-arvoa, perkele. Me vanhat, lihavat, kaljut ja paskamahaiset urokset vaadimme vastaavaa ohjelmaa, jossa nuoret thai-tytöt valkkaa voittajan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:Tasa-arvoa, perkele. Me vanhat, lihavat, kaljut ja paskamahaiset vaadimme vastaavaa ohjelmaa, jossa nuoret thai-tytöt valkaa voittajan.
Niin, tai sitten te vanhat, lihavat, paskamahat valitsette thai-tytöistä sen parhaan?
SnapaHead

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Kun ensimmäistä kertaa näin tämän ajattelin vaihtaa maata.

Tässä siis haetaan MUSLIMILLE suomalaista naista!?!? Täytettävät kriteerit:

- ottaa turpaan
- ei haittaa että töissä käynti kielletty
- luku- ja kirjoitustaidottomuus plussaa
- hunnun käyttö
- totaalinen koiran asema

Tiedä mistä vitusta nämä ihmiset duuninsa saavat, helvetti soikoon. Ymmärrän mitä ihanaa monikulttuurisuuden ylistyslaulua tuossa oikeasti haetaan. Tarkoituksena selkeästi olisi, että afrikkalaiselle haetaan mustasta tykkäävä kalkkilaivan horatsua, mutta minkä vitun takia ääliöt valitsevat juuri islamilaisen maan...?!?! Hä???

Kääntäen tämä konsepti loukkaavuudessaan ei eroa mitenkään siitä, että muutamalle kajaanilaiselle alkoholísoituneelle työttömälle uusnatsibodarille haetaan mustaa naista. Tai siitä, että Kokkisotaan otetaan muutama muslimi tutustumaan suomalaiseen keittiöön ja tarjoillaan läskisoossia.

Voi vittu jos olisi isä ja oma tytär ilmottautuisi tuonne...
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Keikku pyysi ilmoittamaan, että ottaa kantaa asiaan kun pääsee ip tietokoneen ääreen ja Kityn pariin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
PerttiMakimaa

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

SnapaHead kirjoitti:Kääntäen tämä konsepti loukkaavuudessaan ei eroa mitenkään siitä, että muutamalle kajaanilaiselle alkoholísoituneelle työttömälle uusnatsibodarille haetaan mustaa naista. Tai siitä, että Kokkisotaan otetaan muutama muslimi tutustumaan suomalaiseen keittiöön ja tarjoillaan läskisoossia.
Tämä oli jotakuinkin oma primitiivireaktionikin.

Lupaavaa konseptissa on, että nyt veronmaksajat näkevät selvääkin selvemmin mitä varten pakolaispolitiikkamme on tällainen. Ehkäpä kansalaismielipide lähteekin eri suuntaan kun on toivottu.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ei saakeli sentään. Olipas poliittisesti epäkorrekti haku. Kiitos, että olette ajatelleet pariutumistani puolestani ja jopa valmiita uhraamaan omaa aikaanne sen edistämiseksi.

No joo, mun plussia ovat:
-pidän mustista(kin) miehistä, jos niillä on kuivanpuoleinen iho
-olen suht koulutettu ja siten rahantekokykyinen
-olen vaalea
-pidän seksistä (voi kyllä olla miinustakin)

Miinukset:
-olen afrikkalaisittain ylikypsää tavaraa, parhaat lapsentekovuodet ovat jo takanapäin
-en ole neitsyt
-olen harrastanut moraalisesti epäilyttävää seuraelämää
-olen suomalaisittain aika vahvatahtoinen
-haluan viettää aikaa mieheni kanssa, enkä odotella häntä kotiin, kun hän on tarinoimassa heimoveljien kanssa nuotiolla
-en halua tehdä kaikkia kotitöitä yksin
-olen henkisesti hiukan epätasapainoinen
-pimpsani kostuu hyvin (jossain päin Afrikkaa kuiva seksi on miesten mielestä ihanaa)
Kikkelis kokkelis.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21360
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

PerttiMakimaa kirjoitti:Kun ensimmäisen kerran näin mainoksen tästä arvelin, että tämän täytyy olla vitsi.
Olet ihan hakoteillä. Kyseessä on se tärkeä yhteiskunnallinen tehtävä, johon YLE on oikeutettu käyttämään veronmaksajien rahoja. Näkeehän tuon sokea Reettakin.
AarneAnkka

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Keikaus kirjoitti:Olipas poliittisesti epäkorrekti haku.
Tuo ohjelma siis? Jotenkin se vaan silti näytti päässeen tuotantoon asti. :think:

Pyydän anteeksi jos ketju loukkasi. Olin kahden siiderin ja unicum-paukun vaikutuksen alaisena kun telkkarissa pyöri tuon ohjelman mainos. Syntyi sponttttttttttaani mielleyhtymä.
Avatar
HotPants
Elämätön Kitisijä
Viestit: 444
Liittynyt: 05.09.2005 2:24

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja HotPants »

Tosi upee idis mun mielestä!! Meen megeen!
<3
Faghag

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja Faghag »

SnapaHead kirjoitti:Kun ensimmäistä kertaa näin tämän ajattelin vaihtaa maata.

Tässä siis haetaan MUSLIMILLE suomalaista naista!?!? Täytettävät kriteerit:

- ottaa turpaan
- ei haittaa että töissä käynti kielletty
- luku- ja kirjoitustaidottomuus plussaa
- hunnun käyttö
- totaalinen koiran asema
Plus joissakin osissa Afrikkaa myös naisten ympärileikkaus on aika yleinen juttu, tosin se tehdään pikkutytöille. Suvun vanhempi nainen leikkaa pikkutytöltä jollakin terävällä esineellä esim. lasinpalalla tai partaterällä klitoriksen. Radikaalissa naisten ympärileikkauksessa leikataan myös häpyhuulet ja jäljelle jätetään pelkkä reikä virtsaamista ja kuukautisveren ulostulemista varten.

Pahintahan tässä on se, että kun mies haluaa yhtyä tällä tavalla silvottuun naiseen, joudutaan naisen vulva avaamaan eli siis tehdään avoin haava. Sama juttu tapahtuu synnytyksena aikana.

Ihme kyllä, koska naisten ympärileikkaus on joissakin osissa Afrikkaa ainoa tapa olla avioliittokelpoinen, naiset itse kannattavat sitä sekä ylläpitävät ympärileikkauksen perinteitä. Moni valistunut isä on mm. paennut perheensä luota tyttärensä kanssa estääkseen suvun naisia silpomasta lasta.

Eräs tuttu sosiaalityöntekijä, joka tekee työtä maahanmuuttajanaisten parissa tiesi kertoa, että aika moni Suomessa asuvista somalinaisista ovat läpikäyneet tämän prosessin. Kaikki somalit eivät tee naisten ympärileikkauksia, se riippuu siitä, mistä päin somaliaa ja mihin klaaniin nainen kuuluu.

Naisten ympärileikkaus on kielletty Suomessa, mutta naiset saattavat viedä tyttärensä esim. Saksaan tätä toimenpidettä varten.

Lukekaa lisää:
http://www.kolumbus.fi/jyrki.vartiainen ... ikkaus.htm

Hyvää naistenpäivää!!
PerttiMakimaa

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

sivustahuutaja kirjoitti:Olet ihan hakoteillä. Kyseessä on se tärkeä yhteiskunnallinen tehtävä, johon YLE on oikeutettu käyttämään veronmaksajien rahoja. Näkeehän tuon sokea Reettakin.
Tämä vaan pahenee. Ensi kesänä tulee _viihdeohjelma_ ähläm sähläm, jonka juontajina nämä unelmamiehet ovat.

Eikös tässä olisi sellainen "tärkeä" asia, jota kansanedustajat haluaisivat ajaa? Ei vaatisi kuin pelisilmää ja julkisuus olisi taattu. Eikun yhteydenottoja vaan edustajillenne.

http://www.yle.fi/ihanin/
Patz

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja Patz »

PerttiMakimaa kirjoitti:http://www.yle.fi/ihanin/
Jäikö sulla aloitusviesti lukematta?

Mutta itse asiaan. Luulin "<nimi>menee naimisiin" ja "maalaisisännälle tyttis" olevan pohjanoteerauksia suomalaisen "viihteen" vai pitäisikö sanoa realityn parissa, mutta olinkin väärässä. Pohjanoteeraus onkin tämä. Taas yksi hyvä syy olla kääntämättä televisiota ylen kanaville ja jättää lupamaksu maksamatta.
PerttiMakimaa

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Patz kirjoitti:Jäikö sulla aloitusviesti lukematta?

Mutta itse asiaan. Luulin "<nimi>menee naimisiin" ja "maalaisisännälle tyttis" olevan pohjanoteerauksia suomalaisen "viihteen" vai pitäisikö sanoa realityn parissa, mutta olinkin väärässä. Pohjanoteeraus onkin tämä. Taas yksi hyvä syy olla kääntämättä televisiota ylen kanaville ja jättää lupamaksu maksamatta.
Ei jäänyt lukematta, mutta selektiivinen muistini unohtaa nopeasti asioita jotka voisivat nostaa tarpeettomasti verenpainetta.

Mutta että ähläm sähläm? :9mm:

Mitä seuraavaksi? "Gattagalle (pystytisuneitsyt) morsian"? Tässä sarjassa 18-19 vuoden ikä ja suluissa mainitut kriteerit naispuolisilla kilpailijoilla, jotka kilvoittelisivat nelikymppisen vanhanpojan suosiosta. Joka jaksossa Gattaga jakaisi Ylen laskuun ruusuja ja/tai koruja niille jotka "saavat" vielä jäädä paikalle.

Viimeisenä paikalle jäänyt kilpailija saisi puolet koko Gattagan vanhempien omaisuudesta kunhan aika heistä jättää ja pääpalkinnon perussuomalaisen miesten miehen. Ja lobotomian helpottamaan palkinnon vastaanottamista.
MarthaFocker

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Mulla tuli nyt vähän sellanen fiilis, että tuo on joku jippo. Ei YLE käyttäisi sanaa ähläm sähläm puhumattakaan siitä, että koko konsepti on älyttömyydessään aivan mahdoton.
Veikkaan, että kyse on sissimarkkinoinnista. (vert. joku aika sitten "oletko kyllästynyt koiraasi? tehdään siitä turkiksia Kiinaan. Sillä markkinoitiin kirjaa, joka käsitteli sissimarkkinointia.)

Sitä, mitä tällä sissimarkkinoinnilla haetaan, en tajua yhtään.
Ja miksi YLE niin tekisi? Ihanko vain vittuillakseen "Noora menee naimisiin" -jutuille, koska seKIN on jo pohjanoteeraus.

Keskustelua tällä halutaan herättää. Ei tuota formaattia ole tulossa. Sanokaa minun sanoneen.
PerttiMakimaa

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

MarthaFocker kirjoitti:Keskustelua tällä halutaan herättää. Ei tuota formaattia ole tulossa. Sanokaa minun sanoneen.
Mielenterveytesi kannalta toivon sinun olevan oikeassa. En kylläkään odota sitä hengitystäni pidätellen.

Katsos kun riittävän pitkään katsoo väärien lasien läpi maailmaa saattaa kuulostaa suvaitsevaisuutta lisäävältä jos hakee porukan somalimiehiä ja kutsuu leikkisästi heidän viihdeohjelmaansa Ähläm Sählämiksi.

Saahan erään maan presidenttikin ohjeensa Jumalalta.
SnapaHead

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

MarthaFocker kirjoitti:Ei YLE käyttäisi sanaa ähläm sähläm

Kyllä käyttäisi. Mitään loukkaavaahan tuossa itse nimessä ei ole. Sehän on arabian kielinen tervehdys jos en nyt ihan väärässä ole. Eli se "ahlam shalaikum" tjsp. on kuulostanut meitin korvassa ähläm sählämiltä ja siitä tuo tulee. Hyvin voidaan siis tuon nimistä ohjelmaa lähettää, jos nimi olisi Ählämit ja Suomi Neito niin sitten tuskin ei.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

AarneAnkka kirjoitti: Pyydän anteeksi jos ketju loukkasi. Olin kahden siiderin ja unicum-paukun vaikutuksen alaisena kun telkkarissa pyöri tuon ohjelman mainos. Syntyi sponttttttttttaani mielleyhtymä.
No ei kyllä loukannut, en minä jaksa reagoida enää kaikkeen, olen vanha(piika). Sitäpaitsi pidän monestakin poliittisesti epäkorrektista jutusta.
Kikkelis kokkelis.
SnapaHead

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja SnapaHead »

Keikaus kirjoitti:
Sitäpaitsi pidän monestakin poliittisesti epäkorrektista jutusta.
Jaa. Eihän yksikään ihminen nimenomaan pidä poliittisesta korrektiudesta.
slam

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja slam »

AarneAnkka kirjoitti:http://www.yle.fi/ihanin/
reps*
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja Clay »

MarthaFocker kirjoitti:Mulla tuli nyt vähän sellanen fiilis, että tuo on joku jippo.
Kaveri tsekkas ton sarjan. Sen on takana samat heput kuin Sota&Rauha-tositeeveeparodiassa.
Nyt penikseni on fantastinen!
Elukka

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Clay kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti:Mulla tuli nyt vähän sellanen fiilis, että tuo on joku jippo.
Kaveri tsekkas ton sarjan. Sen on takana samat heput kuin Sota&Rauha-tositeeveeparodiassa.
Ylläri pylläri. :roll:
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keikaus tänne

Viesti Kirjoittaja Ann »

Keikaus kirjoitti: -en ole neitsyt
EIKÄ!!??!!!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin