Ruisrock 2006

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
killkill

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja killkill »

Päiväliput tulevat myyntiin ens maanantaina. Meikäläiselle riittää lauantai, Danko Danko Danko :D
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Mojo kirjoitti: Kassellaan nyt minä päivänä/päivinä sinne raahaudun, mutta aivopieruna heräsi jonkinsortin kity- etkoilu tai jatkoilu/saunoilu -tyngän järkkääminen joko pe tai la. Kannatusta?
Kannatan! Etkoillaan! Ajattelin mennä lauantaina ainakin ja seurassa olisi mukavampaa kävellä ruuhkaista kinttupolkua kuin yksinään. Ruokaa, juomaa, musiikkia nyyttäriperiaatteella? Muutkin mukaan!
Elämä kantaa, jos sen antaa
bedlam

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:Päiväliput tulevat myyntiin ens maanantaina.
Oujees. Hotellihuonetta olin varailemassa vaihteeksi liian myöhään, joten irtosi vain su-ma-väliselle yölle. Pitää nyt miettiä tuleeko lauantaina mentyä sitten ollenkaan. Hieman tyhmälle tuntuu lähteä yhtä bändiä täältä asti festareille katsastamaan, mutta minkäs teet.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Ellen olisi jo vierashuonetta täyttänyt tarjoaisin yösijaa täältä. Vähän tyyriitä huoneita näkyi olevan ainakin Scandic Plazassa jäljellä, kunnon festaritunnelma syntyy pehmeästä sängystä, kaakeloiduista peseytymistiloista ja valmiista aamiaisesta. Rok!

Jos tulkitsin salakielistä luukkuun tipahtanutta postia oikein, myös Morrissey tulee sunnuntain esiintyjäksi. Mitä se Suomessa yhtenään ramppaa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
bedlam

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Melnais kirjoitti:Ellen olisi jo vierashuonetta täyttänyt tarjoaisin yösijaa täältä. Vähän tyyriitä huoneita näkyi olevan ainakin Scandic Plazassa jäljellä, kunnon festaritunnelma syntyy pehmeästä sängystä, kaakeloiduista peseytymistiloista ja valmiista aamiaisesta. Rok!
Näin on! Ei minua saisi teltta-alueelle kyllä kirveelläkään. Huudon ja melskauksen keskeltä paettuaan on mukava istahtaa yksinäisessä hiljaisuudessaan kylpyammeeseen.
Melnais kirjoitti:Jos tulkitsin salakielistä luukkuun tipahtanutta postia oikein, myös Morrissey tulee sunnuntain esiintyjäksi. Mitä se Suomessa yhtenään ramppaa.
Tuota minäkin ihmettelin. Esim. Toolin levy on varmasti Ameriikan listaykkösenä viikon päästä ja veikkaan ettei kaukana ole Suomessakaan. Morrissey tuntuu hieman kummalliselle pääesiintyjähehkutukselle siinäkin valossa.
swirl

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lipareet kolmeksi päiväksi ostettu ja yksi kappale vierashuoneita Turun parhaasta mestasta buukattu jo hyvissä ajoin. Yay. Tulkoon kesä jo 8)
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Jaas, kait mä voin itseni toistaa.

Tarjolla yksi kahden hengen vuodesohva, sekä yksi erillinen joustinpatja. IA:lle joNpikuNpi ilmeisesti, mutta voin varmaan muitakin majoittaa. Ei Turun reissu saa jäädä väliin siksi etteikö kattoa löytyis pään päälle. :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
SikaMika

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Mojo kirjoitti:Jaas, kait mä voin itseni toistaa.

Tarjolla yksi kahden hengen vuodesohva, sekä yksi erillinen joustinpatja. IA:lle joNpikuNpi ilmeisesti, mutta voin varmaan muitakin majoittaa. Ei Turun reissu saa jäädä väliin siksi etteikö kattoa löytyis pään päälle. :D
Mä voisin ehkä saattaa olla tulossa Turguseen ainakin perinteisesti sunnuntaille, kenties jopa useammalle festaripäivälle. Löytyisikö majoitusta tällekin reissulle?! Asettuisin makuulle mieluiten jonnekin Irmelin neliön lähistölle...!
Zeb

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Melnais kirjoitti:
Mojo kirjoitti: Kassellaan nyt minä päivänä/päivinä sinne raahaudun, mutta aivopieruna heräsi jonkinsortin kity- etkoilu tai jatkoilu/saunoilu -tyngän järkkääminen joko pe tai la. Kannatusta?
Kannatan! Etkoillaan! Ajattelin mennä lauantaina ainakin ja seurassa olisi mukavampaa kävellä ruuhkaista kinttupolkua kuin yksinään. Ruokaa, juomaa, musiikkia nyyttäriperiaatteella? Muutkin mukaan!
Tjaa, hmmm. Ajatukselle ainakin alustava kannatus täältä !
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja alja »

lippu on lauantaille, joten sille päivälle/illalle suosittelen miitintynkää ja jatkoilua. etkot taitaa mennä vähän tiukalle jos jo aamulla aikaisin pitää olla festarimeiningeissä... taidan itse raahautua vasta silloin aamulla turguun.
yöpaikkaa ei ole, mutta hei eikai sellasta tarvitakaan.... jos joku välttis haluaa tarjota mulle kylpyammettaan ja aamiaistaan ni kyllähän siihen voin sitten suostua. 8)
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Emmää kyl varmaan tarvi niitä neliöitä tai patjoja.. On niin tupattu täyteen kesä kaikkee, että ihan noin kauas mä en taida ehtiä. Mut Qstockiin kaikki sit vaan, sillon on jo täälläkin päässä neliöt lisääntyneet!
sanctus

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Liput la-su. Paikalla ainakin minä ja She. Luultavasti myös ystäväni ja He.

Koska on selkeästi havaittavissa, että Maynard James Keenan on tämän kiertueen ensimmäisillä keikoilla pukeutunut matalavyötäröisiin bootcut -farkkuihin ja stetsoniin jättäen ylävartalon paljaaksi, ajattelin nauttia festareista osin samoissa varusteissa. Melko tylsää. Ehkä löydän lisäkseeksi jostain liian pienen menneiden vuosien Hello Kitty! -t-paidan.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja Think »

Vaikka kyseessä onkin Turku, niin noiden hippaloiden vuoksi kannattaa varmaan ottaa riski. Vaikuttaa kesän parhaalta festandeerokselta mitä bändeihin tulee. La&Su paikalla...satoi tai paistoi...tai ainakin jos paistoi.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja nexie »

Think kirjoitti: La&Su paikalla...satoi tai paistoi...tai ainakin jos paistoi.
Jos sataa ja vielä ihan kiukulla, minut tunnistaa Ruissalon massasta kirkkaana hohtavasta keltaisesta sadeasusta ja pinkeistä Hai-saappaista. Hiphiphops.
Don't Panic!
sanctus

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Jos sataa, olen tietysti vailla kudetta. Sunnuntaina olen alasti muutenkin.
ninnithequeen

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sanctus kirjoitti:Jos sataa, olen tietysti vailla kudetta. Sunnuntaina olen alasti muutenkin.
:pics:
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja nexie »

ninnithequeen kirjoitti:
sanctus kirjoitti:Jos sataa, olen tietysti vailla kudetta. Sunnuntaina olen alasti muutenkin.
:pics:
Järjestynee. Pistetään sitten palstalle heti kun herra itse on haettu Turun poliisin huostasta selvittelemästä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa käytöstään.
Don't Panic!
sanctus

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Ilmeisesti kommentoijia löytyy niin oletetusta virkavallasta kuin Longchampin käsilaukkuja heiluttelevasta festariyleisöstäkin.
nexie kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti::pics:
Turun poliisin huostasta selvittelemästä sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa käytöstään.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja nexie »

sanctus kirjoitti:Ilmeisesti kommentoijia löytyy niin oletetusta virkavallasta kuin Longchampin käsilaukkuja heiluttelevasta festariyleisöstäkin.
Pöh, teroita nyt noita piikkejä vähän. Festarilaukku on tietty kotoinen Marimekko. Ja menehän itse nyt vaan ulos pihatalkoisiin ilman paitaa heilumaan, ettet heinäkuussa näytä pakasteesta otetulta broilerilta. Tai jos pitäisit koko kesän verkkopaitaa päällä, voisit saada kivat kuvioinnit hipiääsi? Ois niinko jotain spessua.
Don't Panic!
sanctus

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Ah. Marimekko. Tuo iätön ihme, joka tarjoaa jokaiseen sesonkiin sopivan asusteen tai somisteen juuri suomalaiseen hienostuneeseen makuun. "Kyllä näitä kelpaa taas viedä tuliaisina. Ovat niin ihailtavia." Lisäksi yhteensopivuus lihaan uppoavan spagettiolkaintopin kanssa on veret seisauttavaa.

Ulkonamaiset pihatalkoiset suoritettaneen jotenkin paidattomuuten viittaavasti.
nexie kirjoitti:Marimekko, ulos pihatalkoisiin ilman paitaa, ois niinko jotain spessua.
Viimeksi muokannut sanctus, 13.05.2006 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ninnithequeen

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sanctus kirjoitti:Ulkonamaiset pihatalkoiset suoritettaneen jotenkin paidattomuuten viittaavasti.
Edelleen: :pics:
killkill

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Hotellihuonetta olin varailemassa vaihteeksi liian myöhään, joten irtosi vain su-ma-väliselle yölle
Kannattaa kärkkyä silti peruutuspaikkoja. Meitä lähtee neljän kopla lauantaiksi - ei kahta tai kolmea päivää näillä juomatottumuksilla ja ikävuosilla kestäisikään..
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mojo kirjoitti:mutta aivopieruna heräsi jonkinsortin kity- etkoilu tai jatkoilu/saunoilu -tyngän järkkääminen joko pe tai la. Kannatusta?
Äh, unohtakaa tuo. Kesän aikataulut kun sumplisin, toinen intohimoinen harrastus vei voiton kyseisenä ajankohtana. Eli en ole maisemissa 8)
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
bedlam

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja bedlam »

killkill kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Hotellihuonetta olin varailemassa vaihteeksi liian myöhään, joten irtosi vain su-ma-väliselle yölle
Kannattaa kärkkyä silti peruutuspaikkoja. Meitä lähtee neljän kopla lauantaiksi - ei kahta tai kolmea päivää näillä juomatottumuksilla ja ikävuosilla kestäisikään..
Mutta jospa jättäisi toisen yön sattuman varaan ja yrittäisi pummata jostakin nukkumapaikan. Tällöin voisi kuvitella olevansa nuorekas ja seikkaileva örveltäjä sen ensimmäisen yön ja toisen yön voisi sitten rauhoittua hotellihuoneessa ja laastaroida haavojaan.
killkill

Re: Ruisrock 2006

Viesti Kirjoittaja killkill »

bedlam kirjoitti:Mutta jospa jättäisi toisen yön sattuman varaan ja yrittäisi pummata jostakin nukkumapaikan.
Jaa "munamajoitukseen?" No iliman muuta :)
Vastaa Viestiin