Nummirokkkkkkk

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Bliss

Re: Nummirokkkkkkk

Viesti Kirjoittaja Bliss »

huima kirjoitti:hotseja tsiksejä
:shock: :oops:
ninnithequeen

Re: Nummirokkkkkkk

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Jee, mä oon täti :cheer:
Bliss

Re: Nummirokkkkkkk

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Jee, mä oon täti :cheer:
Ooksä muka nelikymppinen :D
Kyllä mä taidan siinä tapauksessa ihan kohta olla täti
ninnithequeen

Re: Nummirokkkkkkk

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Jee, mä oon täti :cheer:
Ooksä muka nelikymppinen :D
Kyllä mä taidan siinä tapauksessa ihan kohta olla täti
En, ku mä täytän ens vuonna 30. Mut en oo håtsi tsiksi.
No okei, en moo täti, moon mamma.
huima

Re: Nummirokkkkkkk

Viesti Kirjoittaja huima »

Bliss kirjoitti: :shock: :oops:
Ainakin siirtyi huomio pois mun aikaisemmasta lausunnosta.

Tom Cruisekin olisi ylpeä. Mission Accomplished. :-D
Sudenhenki

Re: Nummirokkkkkkk

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

huima kirjoitti:
Bliss kirjoitti: :shock: :oops:
Ainakin siirtyi huomio pois mun aikaisemmasta lausunnosta.

Tom Cruisekin olisi ylpeä. Mission Accomplished. :-D
Höpö, minähän siinä tulilinjalla olisin ollut :). Ja onhan Bliss ihan selkeesti täti, hänhän on minua vanhempi ja on joskus "puhunut minulle holhoavasti! muttei tietenkään täti silleen huonossa mielessä (kuten esim. viikonpäiväketjussa mainitsemani tapaus).
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Nummirokkkkkkk

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kävikö täällä kukaan, Sudenhenki? Uskoisin että jokainen tapahtumaan osallistunut tuttavani on päätynyt ryyppäämään leirintäalueelle ja olisi bändien näkemisen suhteen voinut yhtä hyvin voinut jäädä kotiin kuuntelemaan stereoita.

Samaelin missaaminen harmittaa, mutta ei pysty viitenä peräkkäisenä viikonloppuna festaroimaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
RuNkkuTonttu

Re: Nummirokkkkkkk

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Melnais kirjoitti:Kävikö täällä kukaan, Sudenhenki? Uskoisin että jokainen tapahtumaan osallistunut tuttavani on päätynyt ryyppäämään leirintäalueelle ja olisi bändien näkemisen suhteen voinut yhtä hyvin voinut jäädä kotiin kuuntelemaan stereoita.

Samaelin missaaminen harmittaa, mutta ei pysty viitenä peräkkäisenä viikonloppuna festaroimaan.
Allekirjoitan. Mokoma ja Rautiainen taisivat olla ainoat bändit, jotka näin...
Sudenhenki

Re: Nummirokkkkkkk

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Melnais kirjoitti:Kävikö täällä kukaan, Sudenhenki? Uskoisin että jokainen tapahtumaan osallistunut tuttavani on päätynyt ryyppäämään leirintäalueelle ja olisi bändien näkemisen suhteen voinut yhtä hyvin voinut jäädä kotiin kuuntelemaan stereoita.

Samaelin missaaminen harmittaa, mutta ei pysty viitenä peräkkäisenä viikonloppuna festaroimaan.
Jäi väliin minulta ja kaikilta kavereiltani. Kaikilla oli suunnilleen yksi bändi jonka halusivat nähdä (Deicide & Samael), mutta ketään ei huvittanut maksaa itseään kipeäksi yhden bändin takia.

Samaelin missaaminen kiukuttaa minua suuresti, sillä kyseessä on yksi tärkeimpiä bändejä minulle. Toivottavasti tulevaisuudessa saapuisivat kiertueelle tänne pohjolaan, sillä lepakon loistavasta keikasta on jo liian kauan.
Vastaa Viestiin