Suosikkiohjelmat telkkarissa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Noriyumi

Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mitä katsotte töllöttimestä vai katsotteko ollenkaan? Onko lempparisarjoja tai muita ohjelmia?

Itse katson tänään:

-24:n finaali
-Hurja muodonmuutos

On se kiva kun köhässä saa laiskotella ;)

Muita ohjelmia joista tykkään:

-Amazing Race
-Jotkin matkadokkarit
-Teemalta tulevat matka + uskontodokkarit, kuten esim "Buddhan jalanjäljillä"
-Huippumalli haussa. Tyra rokkaa!

Sit uutiset katson yleensä kans. Aika viihdepitoista tää mun telkkaohjelmavalikoima...
Viimeksi muokannut Noriyumi, 23.03.2006 17:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
eps

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja eps »

Kukkulan kuningas
Simpsonit
Galactica
Prisma-dokumentit
Avara luonto
Kiehtova maailma
Ihmemies

Tuossa nuo tärkeimmät.

e.
Noriyumi

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

eps kirjoitti: Prisma-dokumentit
Tuo on älykkömiehen merkki :) 4D-dokkareissa on joskus harvoin asiaa. Maikkarin dokkareissa taas ei koskaan ole päätä eikä häntää!! vilaisen vain Maikkaridokkareiden aiheita ja tuhahdan "voi ei".

Mikäs tuo Kiehtova Maailma on?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Minä nyt yleensä katson uutiset, ajankohtaisohjelmia ja sarjoista Uudisraivaajan ja satunnaisesti myös Deadwoodia. Olin jo tyytynyt näidenkin mieltymysteni keski-ikäisyyteen ja -luokkaisuuteen, kunnes löysin sisäisen ääliöteinini ja nyt ilmeisesti uusintana tulevan Madventuresin. Tuo sarja ei jätä minua rauhaan - selvästi ohjelma edustaa useaa (montaa?) sellaista asiaa, jotka ärsyttävät minua aika lailla. Mutta täytyy kuitenkin ihailla erityisesti sen isomman kaverin verbaliikkaa. Tyyppi puhuu hienoa nykystadia ja yleisestikin hyvin. Mikäköhän hänen taustansa on? Mukava joka tapauksessa kuulla vaihteeksi persoonallista ja hyvää puhetta nuoriso-ohjelmassa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
1108

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Shield ja Myytinmurtajat.

Lost, 24, Num3ers ja Joey tulee katseltua koneelta.
Elukka

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Babylon 5 (ei enää ohjelmistossa :cry: )
CSI:t (Anskattoo ny mihin toi NY-versio yltää... Pilotti oli aavistuksen verran kökkö.)
Galactica
Mythbusters
"Salaiset arkistot" (the Chronicle: tales from the edge)
[edit]Niin ja Krisse Show tieteskin![/edit]
Ihmemies McGyver (ei tule tätäkään enää :( )
Luontodokkareita tulee toisinaan katteltua.
Joskus sillon kun olin n. vaahtosammuttimen kokoinen, noi "Olipa kerran..." sarjat oli ihan parhautta. Sama pätee myos "Maailman ympäri 80 päivässä" -animaatiosarjaan. (On ne kyllä vieläkin hyviä. 8) )
Uutisvuotokin tulee satunnaisesta kattastettua.
Viimeksi muokannut Elukka, 23.03.2006 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
eps

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja eps »

Noriyumi kirjoitti:
eps kirjoitti: Prisma-dokumentit
Tuo on älykkömiehen merkki :)
Kiitokset!
4D-dokkareissa on joskus harvoin asiaa. Maikkarin dokkareissa taas ei koskaan ole päätä eikä häntää!! vilaisen vain Maikkaridokkareiden aiheita ja tuhahdan "voi ei".
Olen huomannut saman. Niissä on ihan erilainen tyyli. Prisman dokumentit on tasapainoisia ja pyrkii puhumaan faktoja. 4D valitsee vahvoja aiheita, joista on helppo tehdä tehokkaita dokumentteja. Maikkarin dokumentit tuntuvat olevan jenkkityylillä tehtyjä korostavia ja alleviivaavia tuotoksia. Toki poikkeuksia on joka suuntaan.

Tuo äskettäin tullut dokumentti Sperminaattori oli kyllä järkkyä katsottavaa. Siinä kerrottiin ihan kuuluistasta lääkäristä, joka perusti huijariklinikan lapsettomille pareille. Tyyppi muun muassa ei käyttänyt hoidoissa kuin omaa spermaansa. Urgh.
Mikäs tuo Kiehtova Maailma on?
Siinä seurataan maailman kulttuureja ja tapahtumia. Joku heppu saattaa esimerkiksi matkustaa ukkapukka-heimon luo keskelle Brasilian sademetsää.

e.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Think »

Jos tätä mitataan sen mukaan kuinka innostunut on ollut jonkin ohjelman alkamisesta, niin ei ole edelleenkään Pikku Kakkosen voittanutta. :wink:

Ihan muutamaan vuoteen tuota ei ole vain tullut seurattua. Kai se on edelleen ihan yhtä hyvä. Ei se ainakaan suurimpaa osaa nykyistä televisiotarjontaa huonompi voi olla.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Camilla »

-Strömsö
-Madventures
-Conan
-Sillä silmällä
bedlam

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elukka kirjoitti: Ihmemies McGyver (ei tule tätäkään enää :( )
Pyöriihän siellä uusinnat nytkin.

Itse katson sarjoista oikeastaan vain Jack Baueria, joka loppuu sekin tänään. Uutisvuoto ihan kohtuullinen kun sille päälle sattuu, Frasierin huumorista diggailen. Kolmas kivi auringosta-uusinnat nauratti pari viikkoa, mutta on sitten jäänyt sekin. Conan aina silloin kun sattuu kohdalle.

Teemalta tulee parhaimmat ohjelmat, mutta kun ei muista koskaan katsoa etukäteen ohjelmatietoja.
Viimeksi muokannut bedlam, 23.03.2006 15:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

bedlam kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Ihmemies McGyver (ei tule tätäkään enää :( )
Pyöriihän siellä uusinnat nytkin.
?mitvit?
Millä kanavalla?
bedlam

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elukka kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Elukka kirjoitti: Ihmemies McGyver (ei tule tätäkään enää :( )
Pyöriihän siellä uusinnat nytkin.
?mitvit?
Millä kanavalla?
SubTV:llä sunnuntaisin. Kesästä astihan se on pyörinyt.
Angita

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Angita »

A-Studio
Kuningaskuluttaja
Prisma
Late Night with Conan O'Brien
Baari
Kulttuuridokumentti
Akuutti
Ajankohtainen Kakkonen
Elämäni Eläimet
4D
Nuorennusleikkaus
Huippumalli haussa
Es español
Ulkolinja
Lista
Sillä silmällä
Tutkittu juttu
Atlas
MTV3.doc
Hurja muodonmuutos
Tähtihetki
Krisse Show
Kiehtova maailma
Itse valtiaat
American Idol
Rouva Presidentti
Uutiset

Voi peijuuna mikä lista. No en mä noita kaikkia joka kerta kato, mut noita tulee katottua jos ei oo muuta.
Elukka

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

bedlam kirjoitti:
Elukka kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Pyöriihän siellä uusinnat nytkin.
?mitvit?
Millä kanavalla?
SubTV:llä sunnuntaisin. Kesästä astihan se on pyörinyt.
No se selittääkin... eihän täällä korpi-kuusen kannon alla mikään subbari näy. :x
bedlam

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elukka kirjoitti: No se selittääkin... eihän täällä korpi-kuusen kannon alla mikään subbari näy. :x
No höh. Subbarilta on tullut muutenkin mukavia uusintoja omasta lapsuudesta, esim. Galactica, Katuhaukka, Ihmemies, Safiiri&Teräs ja Ritari Ässä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Olen pimahtanut:

- Unelmakämppä
- Suurin pudottaja
- Fab 5
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elukka

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Elukka »

bedlam kirjoitti:
Elukka kirjoitti: No se selittääkin... eihän täällä korpi-kuusen kannon alla mikään subbari näy. :x
No höh. Subbarilta on tullut muutenkin mukavia uusintoja omasta lapsuudesta, esim. Galactica, Katuhaukka, Ihmemies, Safiiri&Teräs ja Ritari Ässä.
Jumaleissön, nyt iski kadetus potenssiin sata viis. :|
hebuli

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Uuh, 24 vika jakso tänään! Can't wait!

Lost puolestaan lienee tänään ihan samanlaista skeidaa kuin aikaisemminkin. Siitä tulee mieleen Kauniit ja Rohkeat, ainakin juoni etenee yhtä verkkaisesti, ja henkilöt ovat yhtä syvällisiä ja kiinnostavia. Jee jee hobbitin näköinen irkku Oasis wannabe rokkilaulaja jee jee, pääsi huumekoukustakin irti. Kuinka yllättävä käänne.
Nowaysis

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Csi varmaan ainoa sarja jota enää seuraan säännöllisesti. Musta tuo nykkikin vaikutti varsin hyvältä. Everwoodia pitäis kattoo useemmin, siitä tulee aina hyvä mieli. Ja turha urputtaa et se on niin ällöttävän epärealistinen, te ette elä mun maailmassa, niin kerta. Puoli ysin uutiset pyrin katsomaan, mutta monesti siihen aikaan on just jotain nukutussäätöö joka häiritsee keskittymistä. Kympit sit jos jaksaa(muistaa). Yleltä tulee monesti hyviä dokkareita. Hömppää tulee nykyään aika vähän katsottua, imen sitä mieluummin sitten vaikka lehdistä ja Kitystä. 8) Omasta elämästä nyt puhumattakaan ;)

Strömsö on kyllä :h: Enkä pidä sitäkään epärealistisena!

Kaiken kaikkiaan telkkua tulee nykyään katsottu hirmu vähän. Which was nice..
Feiz

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Dr.Phil
swirl

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Shield ja Muodon Vuoksi on oikeastaan ainoat, joilla "on väliä". Välillä tulee katsottua Simpsonit, Lost ja American Idol. Meillä on periaatepäätös, että telkkari saa olla kiinni, jos sieltä ei tule mitään mitä oikeasti halutaan katsoa. Mieluummin vaikka piirretään tai pelataan shakkia.
Zeb

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Zeb »

24 loppui, nyyh !! Eipä ole enää mitään, mitä tarvitsisi säännöllisesti katsoa.

Satunnaisesti katselen dokkareita, luonto-ohjelmia, jotain urheiluakin ja joskus leffoja, ja sitten Kovaa lakia on nyt taas tullut pariin otteeseen vahdattua. Ja ai juu, sitä tanssiohjelmaa sunnuntai-iltaisin, kun siinä on se ihQ tanssijapoika Elstelän parina... Olen huono pysyttelemään kärryillä kulloisestakin ohjelmatarjonnasta, joten useinkin jää jotain katsomisen arvoista näkemättä.

Sarjoista kiinnostaisi tietää alkaako all time favouriteni Sopranos taas joskus ?? Anyone ? Entä Mullan alla, sekin oli ok. Mietin myös pitäisikö alkaa seurata vaikka CSI NY:tä jota on mainostettu viime aikoina kovin. Vanha CSI ei onnistunut minua ainakaan parilla satunnaisella katselulla koukuttamaan, mutta tuon uuden mainonta on hiukan purrut minuun eli kiinnostaa edes vähän.
swirl

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja swirl »

Luonto-ohjelmat unohtuivat, vaikka ovatkin ihan lemppareita. Harmi vaan, kun niitä tulee niin harvoin. Animal Planet -kanavan hankinta on suunnitelmissa.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mä en kato muutaku Salkkareita, jos kaipaa jotain jonninjoutavaa humpuukkia tai työaikana... Mikään pakkojuttu toi ei oo.
Sitte tietty joitain satunnaisia leffoja tulee katottua ja dokkareita kans. Silminnäkijä ja joku Mirja Pyykkö on kans semmosia, mitä saattaa joskus vilkuilla.

Itteasiassa oon miettiny, josko heivaisin koko toosan hevon helvettiin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Hallusinaatio
Kitinän uhri
Viestit: 681
Liittynyt: 14.08.2005 18:54
Paikkakunta: Internet

Re: Suosikkiohjelmat telkkarissa

Viesti Kirjoittaja Hallusinaatio »

Tässäpä ohjelmia, joita tulee useinmiten katsottua:
Conan
Shield
Simpsonien vanhempien tuotantokausien jaksot
Paavo Pesusieni
MacGyver
Huonosti käyttäytyvät miehet
Kaikki rakastavat Raymondia
Avara Luonto
Prisma-dokumentit (riippuen aihepiiristä)

- Noista joidenkin seuraaminen on kyllä melko satunnaista, kun ei aina ehdi tv-alttaria palvomaan.
"I want you to get excited about your life."
Vastaa Viestiin