Hurja muodonmuutos

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Filovirus

Re: Hurja muodonmuutos

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Tuota ohjelmaa katsoessa on kovasti alkanut tekemään mieli vatsan kiristystä :roll:
hebuli

Re: Hurja muodonmuutos

Viesti Kirjoittaja hebuli »

AarneAnkka kirjoitti:Mutta ainoastaan yksi naispuolinen ystävä(?) on kauhistellut sitä ääneen.
"Eräs" keksi minustakin selkeitä ulkonäkörajoitteita kesken muun mukavan jutustelun, ilmeisesti kompensoidakseen omaa epävarmuuttaan oman ulkonäkönsä suhteen. En murtunut, ihmettelin vain hänen motiivejaan.

NJJ:n kertomuksesta tuli mieleeni se, että valtava nenäni (? hiljaa) on joskus häirinnyt kyllä itseäni. Tapahtuipa eräänä päivänä, että isoveljeni joutui kesämökkirakennustyömaalla yksin ollessaan onnettomuuteen, kun hän kantoi laudalla kävellessään kahta sementtisankoa, horjahti ja löi nassunsa täysillä toiseen kävelylankkuun => nenä meni täysin pillun päreiksi. (joutui soutamaan verta vuotavana yksin kilometrikaupalla mantereelle jotta pääsi puhelimeen ja sairaalaan, mutta tämä ei kuulu tähän).

No joka tapauksessa, nenä uusiksi, kipsi naamassa pitkän aikaa, ja voila, uusi täydellisen söpö suora nenä, juuri oikeankokoinenkin. Oma issueni tuli tässä vaiheessa sikäli ilmi, että mielessäni olin kateellinen veljelleni että hän oli joutunut kyseiseen onnettomuuteen ja saanut sitä kautta "täydellisen" nenän.

Nykyisin olen onneksi jo niin vanha etten mieti onnettomuuksien järjestämistä itselleni. Lisäksi nuorena poikana äidiltä kuultu "Sinulla on komean miehen nenä, kuten isälläsi" ilmeisesti auttoi kestämään tämän ristin kanssa. Mitä nyt välillä niska kipeytyy kun yrittää pitää päätä suorana sellaisen painon alaisena.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hurja muodonmuutos

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

hebuli kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Mutta ainoastaan yksi naispuolinen ystävä(?) on kauhistellut sitä ääneen.
"Eräs" keksi minustakin selkeitä ulkonäkörajoitteita kesken muun mukavan jutustelun, ilmeisesti kompensoidakseen omaa epävarmuuttaan oman ulkonäkönsä suhteen. En murtunut, ihmettelin vain hänen motiivejaan.

NJJ:n kertomuksesta tuli mieleeni se, että valtava nenäni (? hiljaa) on joskus häirinnyt kyllä itseäni. Tapahtuipa eräänä päivänä, että isoveljeni joutui kesämökkirakennustyömaalla yksin ollessaan onnettomuuteen, kun hän kantoi laudalla kävellessään kahta sementtisankoa, horjahti ja löi nassunsa täysillä toiseen kävelylankkuun => nenä meni täysin pillun päreiksi. (joutui soutamaan verta vuotavana yksin kilometrikaupalla mantereelle jotta pääsi puhelimeen ja sairaalaan, mutta tämä ei kuulu tähän).

No joka tapauksessa, nenä uusiksi, kipsi naamassa pitkän aikaa, ja voila, uusi täydellisen söpö suora nenä, juuri oikeankokoinenkin. Oma issueni tuli tässä vaiheessa sikäli ilmi, että mielessäni olin kateellinen veljelleni että hän oli joutunut kyseiseen onnettomuuteen ja saanut sitä kautta "täydellisen" nenän.

Nykyisin olen onneksi jo niin vanha etten mieti onnettomuuksien järjestämistä itselleni. Lisäksi nuorena poikana äidiltä kuultu "Sinulla on komean miehen nenä, kuten isälläsi" ilmeisesti auttoi kestämään tämän ristin kanssa. Mitä nyt välillä niska kipeytyy kun yrittää pitää päätä suorana sellaisen painon alaisena.
Mun mielestä sun nenä on ihan äärettömän kaunis, mutta sen sä tiedätkin. Nojoojust sanoi, että mulla on vähän samanlainen, heh. Ja sun suu on kaunis ja sulla on viehättävä sänkykamarikatse. Että revi siitä. Ja ne lihakset, hehee..

Mä tykkään mun isosta nenästäni ja suusta. On kivaa, että nenä vain kasvaa / näyttää vanhemisen myötä isolta. Tarja kun astuu alas valtaistuimeltaan, hyppään hänen paikalleen, eikä kukaan edes huomaa eroa.
Kikkelis kokkelis.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hurja muodonmuutos

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Voivoi.
Viimeksi muokannut Keikaus, 26.04.2006 23:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Hurja muodonmuutos

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minulla on tainnut olla teini-iästä asti sama vikalista ulkonäköni suhteen. Osa itse bongattuja vikoja, osa muiden kipeästi osoittamia. Oikeastaan itse olen hyväksynyt itseni tälläisenä aina, mutta osa vioista oli olevinaan sellaisia, että muille kelvatakseni minun olisi pitänyt niitä korjata. Älytöntä. Vanhemmiten sitä oppi näkemään ihmisten monimuotoisuuden ja tajusi, että kukaan ei ole täydellinen eikä tarvitsekaan olla. Viat ovat vikoja vain jos niitä sellaisina pidän. Ja tietenkin oppi sen, että vaatteet päällä näyttää ihan helkkarin hyvältä oli kroppa minkälainen tahansa :D Tosin kertakolaus oli kova kun päälle kaksikymppisenä tajusin, että rintani eivät tollakaan kasva tämän isommiksi, ei vaikka lihoisin. No, ovatpa ainakin kauniit vaikka miniatyyrikoossa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: Hurja muodonmuutos

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

AarneAnkka kirjoitti:Mutta ainoastaan yksi naispuolinen ystävä(?) on kauhistellut sitä ääneen.
Niiiiin, ja yksi työkaveri, eli pomoni (nyttemmin siirtynyt suunnittelupuolelle). Oltiin mallinnettu semmoinen mahdollisimman säälittävän näköinen ruippana tiedemieshahmo, ja kun katselimme sitä ruudulla, pomo totesi loppukevennykseksi että "sillähän on ihan samanlainen leuka kun sulla. :) " Työtaakka ja -stressi alkoi yhtäkkiä tuntua pieneltä ja merkityksettömältä ja katosi jonnekin taustalle. Sen sijaan että olisin ottanut asian puheeksi tai ravistanut sen päältäni naurunröhähdyksellä, päätin koteloida sen aivoihini aiheuttamaan psykoottisia itkuraivoitseinhokohtauksia.

Toi oli siis vuosia sitten. No, enköhän ole avautunut aiheesta tarpeeksi. Korostan nyt vielä että nyttemmin asia ei paljoakaan heiluta sisäistä mielenrauhaani. Eli ei tarvi taputella selkään ja kertoa että olen täydellinen, kiitän.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Hurja muodonmuutos

Viesti Kirjoittaja par-sky »

oletteko muuten huomannu, että tuossa muodonmuutoksessa kaikki miehet yritetään tehä sen stylisti/juontajan näkösiksi?
Me transmitte sursum, Caledoni!
huima

Re: Hurja muodonmuutos

Viesti Kirjoittaja huima »

That thing!

Tällaisten ohjelmien hyvä puoli on se, että se puhkaisee hömppäilluusiot siitä etteikö ulkokuorella ole väliä. Daah! Eihän se sisäinen kauneus näy päällepäin!
Vastaa Viestiin