Söin ravintolassa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jyväskylän Figarossa syötiin eilen sukupäivällinen, ja ruoka oli mitä mainiointa! Suosittelen lämpimästi. Lampaani oli juuri sopivaa, ja lisukkeet sen makuun äärimmäisen mätsääviä. Muutkin pääruuat saivat pelkkiä kehuja. Jälkkärin sitruunamarenkipiiras sen sijaan omaan makuuni liian makea ja kosteusköyhä, tätini tekee parempaa, raikkaampaa. Palvelu oli kuitenkin mitä parhainta, muutkin kuin oma tarjoilijamme kyselivät onko kaikki hyvin, ja paikassa oli mitä kotoisin tunnelma.
Prepare for the worstest.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poiketaan perjantaina eli syntymäpäivänäni Stefans’ Steakhousessa. Lupaan raportoida. Vespa, olix sulla S:lle jotain terkkuja 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Poiketaan perjantaina eli syntymäpäivänäni Stefans’ Steakhousessa. Lupaan raportoida. Vespa, olix sulla S:lle jotain terkkuja 8)
Joko se on auki?!

Todellakin on terkkuja, tiedät kyllä mitä sanoa :p:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vesper kirjoitti:Todellakin on terkkuja, tiedät kyllä mitä sanoa :p:
En nähnyt. Ehkä oli takahuoneessa vetämässä jotain tarjoilijatarnamua viikseen. Mut ruoka oli hyvää, pieni miinus siitä, että piffi oli tuotaessa hieman haalea, eikä yrttivoini sulanut kuten olisi suonut. Mut 300 grammanen häränfile oli valitsemillani lisukkeilla oikein suussasulavan ryhdikäs kokonaisuus, kuten kehaisivat karitsasta sun muusta seurueemme muut jäsenetkin. Interiööri oli modernin tunnelmallinen, hauska detalji oli ravintolan keskellä sijainnut akvaariomallinen keittiö.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Iguana Kaisaniemenkadulla.

Elämäni huonoin pitsa vaikka mukaan laskettaisiin puoliraa´at pakastelätys. "Sangria" oli vielä hirveämpää.

En toista kertaa astu sisään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Ottakaa kuvia noista paska-annoksista? :laatta:
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Muistanko mä väärin nyt, oltiinko me miitissä syömässä Iguanassa joskus vuosia sitten?
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kaisaliemen Igussa en ole koskaan syönyt, Aleksin Igussa pari kertaa, paskoja paikkoja molemmat!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jailbird

Kampasimpukoita, härkää ja juustokakkua. Olisi ollut luultavasti vielä parempaa jos ei makuaisti olisi puoliteholla taudin takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Eilen? Mä kävin siellä eilen ihmettelemässä aikomuksena mennä syömään, mutta kun paikassa ei ollut ketään niin pakitettiin pois.

Siitä sitten Belgeen simpukkaviikoille, mutta vittu kun ei vaan tarjoilu pelittänyt - eka piti odottaa pöytiinohjausta minuuttikaupalla ja sitten kymmenisen minuuttia venailtiin, että päästäisiin tilaamaan. Kolmannen tarjoilijan käveltyä katsekontaktin ottaen pöydän ohi lähdettiin sieltäkin vetämään. Menimme lopulta Gastoneen, jossa homma lopulta pelitti kuin ei koskaan ennen: kokonaisena grilattu kuha risoton kera oli niin kertakaikkisen jumalauta hyvää, että.

BTW, Aleksilla tuli vastaan muuan maalaisserkku, joka hymyili kuin jakoavain: innosta puhkuen gubbe kaivoi taskusta juuriostamansa porschen avaimen ja alkoi heittämään fiilistelyläppää. Kymmenen minuutin armoitetun hehkutuksen jälkeen lähdimme pois, että syömään pitäisi päästä; gubbe jäi seisomaan keskelle Aleksia pitäen possun avainta käsissään kaksin käsin hymyillen edelleen kuin jakoavain. Sanotaanko, että tiedän täsmälleen, miltä gubesta tuntui. Porschemieheys on oikeasti olotila, jota on ikävä.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tänään. Mennessä oli tyhjillään, mutta täyttyi pikkuhiljaa.

Piti tilata pyttyä, mutta ei ollut enään listalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Kävin hifi-illallisella Amarillossa. Join kaljaa ja huomasin että siellä oli kilon hampurilainen, en syönyt. Tyydyin 440 grammaan mikä oli aika kakunpala. Otetaan ens kerralla sitten se isompi.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kumma kyllä sain Chico´sista ihan kohtuullisen safkan.

TEXAS SCHNITZEL(L) 18,90 19,90
300 g paneroitua porsaanfileetä, maissintähkää, kaktusta, limeä, jalapenoa, Chico’s-majoneesia, coleslaw-salaattia ja ranskalaisia perunoita.

Eihän tuo nyt kummoinen ollut hinta/laatu-suhteella, mutta Chico´s asteikolla helvetin hyvä. En siis ole kyseisen mestan ystävä, mutta ei jaksettu kävellä tänään lounaalle pitkälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

I love food lounas

Seisova pöytä.

Upporasvassa paistettu lohi oli kuivaa, lihamurekkeessa enemmän täytettä kuin jauhelihaa ja sekin melkein pelkkää herkkusientä, pitsat mauttomia. Jälkiruokana ollut marjakiisseli vaniljiakastikkeella oli kuulma hyvää, mutta olin jo liian pallona kokeilemaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Rollhouse

Olipas hemmetin hyvä paikka vetäistä lounas, ja palvelukin oli parhaasta päästä.

Roll Seafood 12,50€
Katkarapu, Savulohi, Tonnikala, Paprika, Tomaatti, Tartarkastike
Viimeksi muokannut Bluntly, 23.11.2011 12:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Evin

Wanha tuttu kanasetti lohkoilla. Hyvä ruoka parempi mieli.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lounas @ Asia1

Oli niin hyvää, että piti maistella joka laatua isolla kauhalla. Lopputulemana takki ei mahtunut kiinni paluumatkalla työpisteelle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Bluntly kirjoitti:Lounas @ Asia1

Oli niin hyvää, että piti maistella joka laatua isolla kauhalla. Lopputulemana takki ei mahtunut kiinni paluumatkalla työpisteelle.
Miten tuo suhtautuu laadullisesti Tang Dynastyyn?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

^ Ei olla käyty tuolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ No, jos käytte, niin muista raportoida. Ole yhdessä määrää painottavien kollegoiden kanssa pitänyt sitä laadultaankin ihan kilpailukykyisenä lounasbuffana fuusioaasialaisen mätön saralla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Saatan nyt järkyttää joitain, mutta kävin Rossossa. En kuitenkaan siinä ihan perinteisessä, vaan Järvenpäähän oli remontoitu erään toisen ravintolan paikalle uudistunut Rosso.
Noin sisustuksen puolesta paikka näytti lähinnä burgeribaarille ja melko kolkolle, jo pelkillä pöytäliinoilla olisi saanut ison muutoksen aikaan. Ruokalista oli kuitenkin houkuttelevan italialainen ja ruoka yllättävän hyvää. Uusi "konsepti" piti sisällään mm. koivuhaloilla lämmitettävän pitsauunin sekä antipasto- ja jälkkäritiskin, josta askakas pystyi itse valkkaamaan haluamansa herkut. Laskua ei pöydässä kannattanut odotella, vaan lasku piti käydä itse kassalla kuittaamassa. Ei huono.

Itse kuittasin krapulaa pitsalla, joka sisälsi mm. vasikanpaistia, tonnikalakastiketta, mozzarellaa, yrttejä ja artisokkaa. Seuralainen söi isoja lihapullia pippurikastikkeessa, tomaatti-linssi-speck-muhennoksen kera. Tykättiin!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kävin lokakuussa vastaavassa Rossossa Porvoossa, tosin vain kahvilla ja kirsikkapiirakalla. Olen samaa mieltä sisutuksesta ja tunnelmasta, kolkkoa eikä kovin viihtyisää. Kyllä siellä keskellä päivää lounasaikaan istui, muttei tee mieli koko iltaa viettää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
masa

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja masa »

Lolita kirjoitti: kolkkoa eikä kovin viihtyisää.
Rossot onkin erinomaisia lapsiperheiden ravintoloita. Siellä saa on kuin siat pellossa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ravintola Makalu Malmilla. Aivan taivaallista nepalilaista ruokaa ja iso annos. Ravintolan sijainti ja sisutus saattavat olla vaatimattomat, mutta hinta-laatu-suhde on erinomainen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Söin ravintolassa

Viesti Kirjoittaja huima »

Bertha Tampereella.

Törkeän hyvä setti.
Vastaa Viestiin