Kävin kakalla

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
SikaMika

Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Keskiviikkona siis kakin Tavastialla, ja perjantaina Nosturissa.
Pe 19.5 testaan suoleni toimivuuden kevyesti keskellä yötä Stam1nan tahdissa, puuceena taas Tavastia.
Muuten kevät-kesä on kakkimisen/perseen osalta vielä auki, pakko varmaan käydä muutamalla keikakalla ennen Ruisrokkia jottei olo käy tukalaksi.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Mua naurattaa!
Kikkelis kokkelis.
ninnithequeen

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Keikaus kirjoitti:Mua naurattaa!
Et ole yksin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

SikaMika kirjoitti:Keskiviikkona siis kakin Tavastialla, ja perjantaina Nosturissa. .
Amatööri.
Minä olen OKSENTANUT Tavastialla väkijoukon keskellä huomaamatta portaikon ja seinän väliseen rakoseen sekä toisella keikalla takaisin tuoppiin, läikyttämättä. Lisäksi olen TUKKINUT Kiasman vessan.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ninnithequeen

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Gattaca kirjoitti: Minä olen OKSENTANUT Tavastialla väkijoukon keskellä huomaamatta portaikon ja seinän väliseen rakoseen sekä toisella keikalla takaisin tuoppiin, läikyttämättä.
No onneksi et sentään paskantanut.
Bliss

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Gattaca kirjoitti: Minä olen OKSENTANUT Tavastialla takaisin tuoppiin
Mahdoitkohan olla viereisessä pöydässä just silloin, ei kovin miellyttävä näky... :laatta:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Bliss kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Minä olen OKSENTANUT Tavastialla takaisin tuoppiin
Mahdoitkohan olla viereisessä pöydässä just silloin, ei kovin miellyttävä näky... :laatta:
Mielenkiintoista! Onko maailma niin pieni? Nimeä konsertti, tai keikan jälkeenhän se Tavastian baarin puolella. Kaverini päinvastoin kehui, että oksennan hienostuneesti kuin ballerina!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Bliss

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Gattaca kirjoitti: Nimeä konsertti
Dingon 'comeback' keikka syksyllä -99....
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Bliss kirjoitti:
Gattaca kirjoitti: Nimeä konsertti
Dingon 'comeback' keikka syksyllä -99....
Ei osunut bingoa, et voi kehua tavanneesi minua.
Andrew W.K. oli kyseessä ja minä takuulla spittasin niin tyylillä, että olisit vain ihaillut. Jätettiin tuoppi siihen ja vaihdettiin pöytää. Toivottavasti joku rahaton yritti vielä juoda siitä, täysi tuoppi sentään!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MarthaFocker

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Amatööri.
Amatööri. Keksi uusia tarinoita.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Amatööri.
Amatööri. Keksi uusia tarinoita.
Kerro ite mitä UUTTA söpöä pyllystäsi tulee. My Little Ponyjä ja purppurapilviä olet toistellut.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MarthaFocker

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Kerro ite mitä UUTTA söpöä pyllystäsi tulee. My Little Ponyjä ja purppurapilviä olet toistellut.
Jos et ole tajunnut, niin se tarkoittaa lähinnä sitä, että en pidä korrektina puhua paskastani. Puhun mielummin paskAA.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

MarthaFocker kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:
Kerro ite mitä UUTTA söpöä pyllystäsi tulee. My Little Ponyjä ja purppurapilviä olet toistellut.
Jos et ole tajunnut, niin se tarkoittaa lähinnä sitä, että en pidä korrektina puhua paskastani. Puhun mielummin paskAA.
Olen jotenkin arvannut, että persereiästäsi sittenkin tulee ehtaa haisevaa paskaa eli turdea. Ero mun oksennusjuttuihin on, että mun ei ole keksittyjä vaan tosia. Valitettavasti ei paljoa lisää. Kaupungilla pyrin oksentamaan kukkaruukkuihin, lannoitetta, ekologista.

Et muuten ole vastannut "Ketä KityMisua heruttaisin" Marttaosiooni, vaikenemisen tulkitsen salatuksi himoksi. Haluat, että Otan sinut. Vastaa sinne eikä tähän. Ykkössuosikkini et tosin ole, joku ykkösvalintani ikäänkuin jo arvasi. :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 01.05.2006 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
MarthaFocker

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca kirjoitti:
Et muuten ole vastannut "Ketä KityMisua heruttaisin" Marttaosiooni, vaikenemisen tulkitsen salatuksi himoksi. Haluat, että Otan sinut. Vastaa sinne eikä tähän. Ykkössuosikkini et tosin ole, joku ykkösvalintani ikäänkuin jo arvasi. :D
Ahaa, en ole huomannutkaan. Jotenkin on katsokaas jäänyt selaamatta perustamasi topikit viime aikoina. Mutta katsotaas katsotaas.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kävin kakalla

Viesti Kirjoittaja Clay »

Gattaca kirjoitti: Et muuten ole vastannut "Ketä KityMisua heruttaisin" Marttaosiooni, vaikenemisen tulkitsen salatuksi himoksi.
Olet väärässä. Minua Martta himoitsee.
Nyt penikseni on fantastinen!
Vastaa Viestiin