Lempimusasi

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
ninnithequeen

Re: Lempimusasi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi jessus. Menee niin laidasta laitaan, ettei tosikaan.
Zeppelinistä Kwaniin, Pink Floydista Green Dayhin. Ja yllätän itseni kuuntelemasta Iskelmäradiotakin silloin tällöin.

Vastaan siis: fiiliksen mukaan
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Lempimusasi

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ninnithequeen kirjoitti:
Vastaan siis: fiiliksen mukaan
Tälle iso :komp:

En voi kyllä alkaa tähän luettelemaan... Helpompi olisi ehkä jo sanoa mitä ei tykkää kuunnella. Milloin mitäkin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
segma

Re: Lempimusasi

Viesti Kirjoittaja segma »

Sudenhenki kirjoitti:Mitä vittua. Jätkä kuuntelee sujuvasti Emperoria ja Taakea mutta käy vinettämään Ulverin Bergtatt ja Kveldssanger kiekoista? vai oliko maalitauluna loistava metsäbläkkislevy Nattens Madrigal?

Nuo kaksi muutahan ovatkin sitten jo noita listajyriä.
Joo siis, Nattens Madrigal oli tuossa hakusessa (ääriesimerkkinä), nimeä en muistanut. Bergtattia ja Kveldssangeria en ole itse asiassa edes kuullut, uusinta levyäkään en ole päässyt tarkastamaan. (Arvostan siis Pulveria lähinnä Perdition City -levyn perusteella.) Pitäisi kai, mutta olen ollut laiska uuden musiikin haeskelussa.
Sudenhenki

Re: Lempimusasi

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

segma kirjoitti: Joo siis, Nattens Madrigal oli tuossa hakusessa (ääriesimerkkinä), nimeä en muistanut. Bergtattia ja Kveldssangeria en ole itse asiassa edes kuullut, uusinta levyäkään en ole päässyt tarkastamaan. (Arvostan siis Pulveria lähinnä Perdition City -levyn perusteella.) Pitäisi kai, mutta olen ollut laiska uuden musiikin haeskelussa.
Jaa Perdition Cityn suhinoinnit kolahtaa suhun eniten. Hieman kyllä ihmetyttää noi Emperor ja Taake maininnat, sillä esim. Taake ei kovin kaukana tuosta Nattens Madrigalista ole.

Enkä usko että nuo Ulverin alkupään levyt uppoavat sinuun jos kerran Perdition Cityyn olet ihastunut. Kokeile uusinta Blood Inside levytystä jos pitäisit, minulle nuo Ulverin levyt rajoittuvat kolmeen ensimmäiseen.
Sudenhenki

Re: Lempimusasi

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

LillyMunster kirjoitti:
En voi kyllä alkaa tähän luettelemaan... Helpompi olisi ehkä jo sanoa mitä ei tykkää kuunnella. Milloin mitäkin.
Komppaan tätä. On helpompaa sanoa, että sellainen R'nB perseenkeikutus musiikki on todettu toimimattomaksi rapin ja hiphopin ohella. Myöskin pumpumpum basariin perustuva konemusiikki ei toimi.

Kaikennäköistä tulee kuunneltua, mutta yhdistävin tekijä musiikissa, josta pidän, on synkkyys.
Vastaa Viestiin