LORDI tänä iltana 18.5.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Noriyumi

LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Iik! Semifinaalit on tänään ja toivotaan että Lordi pääsee jatkoon. Pistäkää kamuillenne ja sukulaisillenne ulkomaille viestiä että äänestävät illalla Lordin puolesta!!
bedlam

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Miksi?
Noriyumi

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

bedlam kirjoitti:Miksi?
Vaikkapa siksi että Euroviisuissa on nykyään liikaa pissispoppareita.
slam

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja slam »

haha... koska se laulaa in tv?

www.telkku.com
sanctus

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Ei pysty. Euroviisuissa on muistikuvieni mukaan liian vaikeaa musiikkia. En vieläkään tiedä, mitä Rock 'n' Roll hallelujah tarkoittaa.

Eikä mulla ole televisiotaan.
bedlam

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jos jaksaisin kuunnella nuo ehdokkaat läpi, niin äänestäisin luultavimmin sitä omasta mielestä parasta viisua. Vähiten huonoa siis varmaan oikeammin sanottu.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Noriyumi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Miksi?
Vaikkapa siksi että Euroviisuissa on nykyään liikaa pissispoppareita.
Miten Lordi eroaa pissispoppareista, paitsi maskilla ja pyroefekteillä??

Minun mielestäni Lordi on juurikin aika lähellä sitä muuta lällätystä mitä siellä kuulee, muka "raskaammalla" otteella :D
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
ninnithequeen

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minä ainakin toivon aivan sydämestäni, että Lordi jatkoon menee. Onpahan saakutti erilaista ko Suomen vanhat paskalällätykset.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

ninnithequeen kirjoitti:Minä ainakin toivon aivan sydämestäni, että Lordi jatkoon menee.
No kyllä minäkin toivon menestystä Lordille, mutta poppia mitä poppia, IMO.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Noriyumi

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti:Minä ainakin toivon aivan sydämestäni, että Lordi jatkoon menee. Onpahan saakutti erilaista ko Suomen vanhat paskalällätykset.
Jotkin helkkarin CatCat -tytöt ja Yammayammat... Lordi jatkoon!
Noriyumi

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

slam kirjoitti:haha... koska se laulaa in tv?

www.telkku.com
Ois biisillä numero 16. Jokainen biisi saa kestää korkeintaan kolme minsaa. Maiden esittelyt päälle kestää kukin minsan-pari, joten do the math.
bedlam

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Noriyumi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Minä ainakin toivon aivan sydämestäni, että Lordi jatkoon menee. Onpahan saakutti erilaista ko Suomen vanhat paskalällätykset.
Jotkin helkkarin CatCat -tytöt ja Yammayammat... Lordi jatkoon!
Ihan samaa paskaa se Lordi on, syntikoiden tilalla vain särökitarat. CatCatin viisu sentään jäi soimaan päähän.
silsakenraali™

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Tässä arvoisalle Kitinä-väelle kovaa faktaa Lordin zäänsseistä itse kisoista. Paf:lta bongattu. Tulkitsemisohje: mitä pienempi kerroin, sitä suurempi suosikki. Voittotodennäköisyyden saat kaavalla 1/kerroin (palautusprossa lienee noin 90 prossaa) eli Kreikalla todennäköisyys on 33%(ilman palautusprossavähennystä)

Viihde
Eurovision Song Contest
18.05.2006
Pelin sulkeutumisaika Ottelu/kilpailu Lisää
21:55 Voittaja 2006
1 Kreikka 3,00
2 Ruotsi 5,50
3 Suomi 8,00
4 Romania 9,00
5 Venäjä 12,00
6 Belgia 14,00
7 Saksa 15,00
8 Bosnia-Herzegovina 17,00
9 Norja 19,00
10 Iso-Britannia 20,00
11 Irlanti 30,00
12 Sveitsi 30,00
13 Kroatia 35,00
14 Slovenia 35,00
15 Makedonia 40,00
16 Turkki 45,00
17 Islanti 50,00
18 Malta 50,00
19 Puola 50,00
20 Viro 50,00
21 Kypros 70,00
22 Tanska 70,00
23 Espanja 85,00
24 Hollanti 100,00
25 Latvia 100,00
26 Albania 125,00
27 Andorra 125,00
28 Armenia 125,00
29 Bulgaria 125,00
30 Moldova 125,00
31 Monaco 125,00
32 Liettua 150,00
33 Portugali 150,00
34 Ukraina 150,00
35 Valko-Venäjä 150,00
36 Israel 200,00
37 Ranska 200,00

21:55 Semifinaali Voittaja
1 Ruotsi 2,75
2 Bosnia-Herzegovina 5,00
3 Venäjä 5,00
4 Suomi 5,50
5 Belgia 8,00
6 Irlanti 22,00
7 Slovenia 25,00
8 Islanti 30,00
9 Makedonia 30,00
10 Puola 30,00
11 Turkki 30,00
12 Viro 30,00
13 Kypros 35,00
14 Hollanti 60,00
15 Albania 70,00
16 Andorra 70,00
17 Armenia 70,00
18 Bulgaria 70,00
19 Monaco 70,00
20 Liettua 100,00
21 Portugali 100,00
22 Ukraina 100,00
23 Valko-Venäjä 100,00

21:55 Paras Pohjoismaa
1 Ruotsi 1,75
2 Suomi 3,00
3 Norja 6,00
4 Islanti 8,00
5 Tanska 12,00

18.05.2006
Pelin sulkeutumisaika Joukkue 1 - Joukkue 2 1 X 2 Lisää
21:55 H2H - The Beauty and the Beast
Ruotsi - Suomi 1,37 2,85
21:55 H2H - Hard and Soft
Suomi - Venäjä 2,20 1,60
21:55 H2H - The Orks VS The Elf
Suomi - Norja 1,50 2,40
21:55 H2H - Fight of the Divas
Ruotsi - Kreikka 2,05 1,70
Noriyumi

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

bedlam kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Minä ainakin toivon aivan sydämestäni, että Lordi jatkoon menee. Onpahan saakutti erilaista ko Suomen vanhat paskalällätykset.
Jotkin helkkarin CatCat -tytöt ja Yammayammat... Lordi jatkoon!
CatCatin viisu sentään jäi soimaan päähän.
Kullakin makunsa 8)
Bliss

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

EVVK.
Piti vaan tulla kertomaan... :roll:
Nisäkäs

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Nisäkäs »

Noriyumi kirjoitti:Iik! Semifinaalit on tänään ja toivotaan että Lordi pääsee jatkoon. Pistäkää kamuillenne ja sukulaisillenne ulkomaille viestiä että äänestävät illalla Lordin puolesta!!
Eiköhän useampia ärsytä jos mielipiteitä yritetään päättää heidän puolestaan. Jos biisi on hyvä, se bärjää ihan omilla ansioillaan, eiks jeh?
bedlam

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Noriyumi kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Jotkin helkkarin CatCat -tytöt ja Yammayammat... Lordi jatkoon!
CatCatin viisu sentään jäi soimaan päähän.
Kullakin makunsa 8)
Miten niin makunsa? Järkyttävän paska biisi se on, mutta jää soimaan päähän.
slam

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja slam »

Noriyumi kirjoitti:math.
vippaa matikkas visvasyylien keskelle tai sitten lordin päähän. :lol:
Noriyumi

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Nisäkäs kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Iik! Semifinaalit on tänään ja toivotaan että Lordi pääsee jatkoon. Pistäkää kamuillenne ja sukulaisillenne ulkomaille viestiä että äänestävät illalla Lordin puolesta!!
Eiköhän useampia ärsytä jos mielipiteitä yritetään päättää heidän puolestaan. Jos biisi on hyvä, se bärjää ihan omilla ansioillaan, eiks jeh?
No periaatteessa tuo on tosi, mutta jos kaikki ajattelee "kaikki äänestää tätä kuitenkin, en mä ite jaksa", ei tapahdu se mitä toivotaan. Ja mähän vain kannatan Lordia ja tiedotan hyvästä vaihtoehdosta. Jokainen tekee sitten itse päätöksensä. 8) Vähän kuin vaalikampanja, juu nou.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 18.05.2006 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noriyumi

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

bedlam kirjoitti: Miten niin makunsa? Järkyttävän paska biisi se on, mutta jää soimaan päähän.
No tottakai makunsa. Mun mielestä (sekä parin tuntemani ammattimuusikon mielestä) se ei ole paska. Mutta makuasia se on, ettäs tiedät ;)

P.S. Onneksi Tomi Metsäketo ei voittanut Suomen karsintoja. Italialaisille olisi mennyt chianti kurkkuun kun olisivat kuulleet sen pilaavan musiikkia niiden kielellä. Niillä on Bocelli ja Pavarotti, eikä Metsäketo ole aivan samassa liigassa...
Viimeksi muokannut Noriyumi, 18.05.2006 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noriyumi

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

slam kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:math.
vippaa matikkas visvasyylien keskelle tai sitten lordin päähän. :lol:
Hyi sua!! :p: :lol:
Sudenhenki

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Noriyumi kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Miten niin makunsa? Järkyttävän paska biisi se on, mutta jää soimaan päähän.
No tottakai makunsa. Mun mielestä (sekä parin tuntemani ammattimuusikon mielestä) se ei ole paska. Mutta makuasia se on, ettäs tiedät ;)
Täh? Tykkäät oikeasti jostain helkkarin CatCatista!? :shock: Kylläpä tuli naurettua kun näin otsikoissa eilen illalla että Ruotsin edustaja Carola pelkää Lordia, missäköhän tynnyrissä sekin plikka on kasvanut :roll: .
Noriyumi

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Sudenhenki kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Miten niin makunsa? Järkyttävän paska biisi se on, mutta jää soimaan päähän.
No tottakai makunsa. Mun mielestä (sekä parin tuntemani ammattimuusikon mielestä) se ei ole paska. Mutta makuasia se on, ettäs tiedät ;)
Täh? Tykkäät oikeasti jostain helkkarin CatCatista!? :shock: Kylläpä tuli naurettua kun näin otsikoissa eilen illalla että Ruotsin edustaja Carola pelkää Lordia, missäköhän tynnyrissä sekin plikka on kasvanut :roll: .
Siis minä? EN TOSIAANKAAN!!!

No Carolalle buuattiin kun se meni lohkaisemaan Kreikan edustajasta että se on hyvän näköinen ikäisekseen tjms. Samaten Islannin edustaja on epäsuosiossa siellä, koska ei tahtonut toimittajien katsovan sitä silmiin. Sit kun yksi teki niin, se kivahti ja poistui paikalta. Valopää Carola myös luuli Lordia satanisteiksi. Ei mitään perehtymistä asiaan... Huh huh. Mitens olisi niiden biisi "Devil is a loser?" tai se että Lordin Kita on esittänyt kirkkomusaa? Aijai Carolaa!
bedlam

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Noriyumi kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
No tottakai makunsa. Mun mielestä (sekä parin tuntemani ammattimuusikon mielestä) se ei ole paska. Mutta makuasia se on, ettäs tiedät ;)
Täh? Tykkäät oikeasti jostain helkkarin CatCatista!? :shock: Kylläpä tuli naurettua kun näin otsikoissa eilen illalla että Ruotsin edustaja Carola pelkää Lordia, missäköhän tynnyrissä sekin plikka on kasvanut :roll: .
Siis minä? EN TOSIAANKAAN!!!
No mutta sanoit, ettei se sun ja tuttujesi mielestä ole kuitenkaan ihan paska? Otetaanpa uusiksi: minusta se on paska ja myös Lordin biisi on paska, mutta CatCat jää sentään soimaan päähän.
Noriyumi

Re: LORDI tänä iltana 18.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

bedlam kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
Täh? Tykkäät oikeasti jostain helkkarin CatCatista!? :shock: Kylläpä tuli naurettua kun näin otsikoissa eilen illalla että Ruotsin edustaja Carola pelkää Lordia, missäköhän tynnyrissä sekin plikka on kasvanut :roll: .
Siis minä? EN TOSIAANKAAN!!!
No mutta sanoit, ettei se sun ja tuttujesi mielestä ole kuitenkaan ihan paska? Otetaanpa uusiksi: minusta se on paska ja myös Lordin biisi on paska, mutta CatCat jää sentään soimaan päähän.
Viittasin Lordiin. Hyvin epäselvästi, tosin. :?

Mutta jos susta on hyvä että CatCat jää soimaan päähäsi, siitä sitten vain.
Viimeksi muokannut Noriyumi, 18.05.2006 19:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin