LORDI tänä iltana 20.5.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: LORDI tänä iltana 20.5.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Hallusinaatio kirjoitti:Ehkä olen vain kovasti huumorintajuton, mutta en oikein ymmärrä, mitä hauskaa tuossa Silvia Nightissa on.
En minä tiedä mistään mitään. En ole nähnyt vilaustakaan koko naisesta tai kuullut pätkääkään Islannin laulusta. Sitä vaan meinasin, että se koko nainen on pelleilyä eikä aito oikea persoona.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: LORDI tänä iltana 20.5.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kuva
Noriyumi

Re: LORDI tänä iltana 20.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hallusinaatio kirjoitti:
Lolita kirjoitti: Ei pidä ottaa sitä Islannin edustajaa ihan niin vakavasti. Tässä mitä wikipedia sanoo neidosta:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Silvia_Night
Ehkä olen vain kovasti huumorintajuton, mutta en oikein ymmärrä, mitä hauskaa tuossa Silvia Nightissa on.
Sama juttu. http://www.youtube.com/watch?v=snG2V-PtpB8

Ehkä joidenkin mielestä oli hirveän hauskaa kun Silvian taustalaulaja rikkoo pukuhuoneiden ovia. Jos ei ole samaa mieltä, sit on huumorintajuton?!?! Tai että Silvia soitti suuta kreikkalaisille, näytti keskisormea, käytti f-sanaa Carolasta (no se on OK) ja muista...

Jos mä vien Silvian saunan taakse ja annan sille selkään, sen pitäisi pitää sitä hauskana!!!!!111 Muuten se on huumorintajuton!?!? :tiistai: :twisted:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: LORDI tänä iltana 20.5.

Viesti Kirjoittaja cardic »

haha! hauska lukee ihmisten kommentteja, 'kylla nyt havettaa', 'euroviisut tulisi lakkauttaa, koska sinne paasee muitakin kuin oikeita lauluja'.
voi kiesus! ekaa kertaa suomella oli edustaja/kappale jota ei tarttenu haveta. jos ei ylipainosen, keski-ikasen hintin lahettaminen tiukoissa nahkahousuissa oo hapeallista, niin mika sit on?
ens vuonna paastaan nauraan muiden maiden lordi-kopioille
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: LORDI tänä iltana 20.5.

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tähän astihan muitten maitten esitysten katsomisessa on ollu mielenkiintosinta arvailu, että mitä abban biisiä ne on käyttäny pohjana :wink:
Me transmitte sursum, Caledoni!
Geetzu

Re: LORDI tänä iltana 20.5.

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Noriyumi kirjoitti:Jos mä vien Silvian saunan taakse ja annan sille selkään, sen pitäisi pitää sitä hauskana!!!!!111 Muuten se on huumorintajuton!?!? :tiistai: :twisted:
No hö. Tuskin kukaan pahoinpitelyä (varsinkaan itseensä kohdistuvaa) pitää hauskana.
Noriyumi

Re: LORDI tänä iltana 20.5.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Geetzu kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Jos mä vien Silvian saunan taakse ja annan sille selkään, sen pitäisi pitää sitä hauskana!!!!!111 Muuten se on huumorintajuton!?!? :tiistai: :twisted:
No hö. Tuskin kukaan pahoinpitelyä (varsinkaan itseensä kohdistuvaa) pitää hauskana.
Nojoo. Mutta entäs loukkauksia? Jos mä sitten haistattelen Silvialle, käytän f-sanaa, näytän sille keskisormea ja haukun amatööriksi, olisiko se sen mielestä hauskaa ja kivaa? Kyllä kai jos kerran siitä on hauskaa haistatella ihmisille jotka vaan tekee duuniaan (kreikkalaiset) ja voittajilleen (Carola ja Lordi). :twisted: :twisted:

Fact of the matter is: ihmisiä naurattavat eri asiat. Jos vittuiltavan kohde ei pidä vittuilusta, kantakoon vittuilija sitten seuraukset (Silvian euroviisukarsiminen ja päätähuimaavat buuaukset). Pitäisi olla sen verran sosiaalista kompetenssia että tunnustelee mikä toista naurattaa. Silvia kaivoi verta nenästään koska ei juuri kukaan pidä huonosti käyttäytyvistä ihmisistä. Ehkä Islannissa Silviasta pidetään ja ne tykkää että niille haistatellaan, mutta hyvin harva piti siitä Kreikassa.

Jos joku ei naura sitä että sille vittuillaan, fine. Jos nauraa, fine. Jokainen loukkaa toisia joskus vahingossa, mutta tahallinen vittuilu (edes ilman pätevää syytä) ei ole arvostettava asia.
Vastaa Viestiin