Ei menis Suomes läpi...

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
MarthaFocker

Re: Ei menis Suomes läpi...

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Masa, olen minä käynyt provinssissa.
Olen nyt vain kokemukseni perusteella tullut siihen tulokseen, että massafestarit Suomessa eivät ole minua varten.

Jos Suomessa vielä festareille menen, niin sitten niille pienemmille ja vähemmän tunnetuille.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ei menis Suomes läpi...

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Sinkkumatti kirjoitti:
MarthaFocker kirjoitti: Joka tapauksessa, oman viihtyvyyteni takia aion jatkossa suunnata festarireissuni pois Suomesta.
Ootkos sie kuule marttaseni käyny ikinä provinssissa? Kuuleman mukaan, yhä suomen ylivoimaisesti paras festari.
Sehän nyt riippuu aivan siitä, mitä menee festareille tekemään.

Mie menen katsomaan live-esiintyjiä ja jonojen vähyys sekä alueen viihtyvyys (hiekkakenttä vs. laulurinteen nurmikenttä) ovat ne pääasiat. Jos bändit ovat paskoja niin ne nyt ovat paskoja, ei sille mitään mahda.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Zeb

Re: Ei menis Suomes läpi...

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mites nuo ulkomaiset isommat, kuten Sziget, Roskilde, Pukkepop-vai-mikä-se-nyt-oli Belgiassa ? Samaa rymyämistä tomun, roskan, paskan ja yrjön keskellä helvetinmoisessa tilanahtaudessa vai ?

Kiinnostaisi lähteä joskus, ihan vain laadukkaamman esiintyjäkaartin perään, mutta tuo suomalaisfestarihenkinen rypemisosuus ahdistaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ei menis Suomes läpi...

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Zeb kirjoitti:Mites nuo ulkomaiset isommat, kuten Sziget, Roskilde, Pukkepop-vai-mikä-se-nyt-oli Belgiassa ? Samaa rymyämistä tomun, roskan, paskan ja yrjön keskellä helvetinmoisessa tilanahtaudessa vai ?

Kiinnostaisi lähteä joskus, ihan vain laadukkaamman esiintyjäkaartin perään, mutta tuo suomalaisfestarihenkinen rypemisosuus ahdistaa.
Samaa paskaa lienee.
En ole kyllä montaa sellaista festarilineuppia nähnyt, jonka takia kannattaisi montaa tuhatta kilometriä matkustaa - tietysti jos sen yhdistäisi johonkin matkaan muuten niin sit.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Zeb

Re: Ei menis Suomes läpi...

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Mylwin kirjoitti:Samaa paskaa lienee.
Näin minäkin vähän eppäilen.
En ole kyllä montaa sellaista festarilineuppia nähnyt, jonka takia kannattaisi montaa tuhatta kilometriä matkustaa - tietysti jos sen yhdistäisi johonkin matkaan muuten niin sit.
No mutta toki pitäisi yhdistää.

Oon itse lähdössä reissuun Prahan seutuville viikon kuluttua ja oon yrittänyt vähän festareita lähimaastoista katsella. Sziget ehtii menemään ohi, väkisinkin. Mutta jos sikajuhla tuokin, niin menetys ei liene suunnaton.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ei menis Suomes läpi...

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Zeb kirjoitti:Oon itse lähdössä reissuun Prahan seutuville viikon kuluttua ja oon yrittänyt vähän festareita lähimaastoista katsella. Sziget ehtii menemään ohi, väkisinkin. Mutta jos sikajuhla tuokin, niin menetys ei liene suunnaton.
No mutta siis eihän kukaan, joka ei siitä varsinaisesti nauti, asu missään leirintäalueella oksennuksen keskellä vaan hotellissa.
Jossain keksi-euroopan festivaaleilla voisi pyörähtää, vaikkapa Wackenissa, mutta en mie jaksa enää siellä rahvaan seassa pyöriä. Tein sitä työkseni liian pitkään.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Dumari

Re: Ei menis Suomes läpi...

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Zeb kirjoitti:Sziget ehtii menemään ohi, väkisinkin. Mutta jos sikajuhla tuokin, niin menetys ei liene suunnaton.
No eipä kyllä "sikajuhla" ollut jos vertaa härmäläiseen menoon. Ei yhtään tappelua, oksennuksia näkyi pari kolmen päivän aikana noin 100 000 kävijän ansioista. Olutta sai kantaa paarista toiseen halujensa mukaan ja alueella oli myös pari kauppaa jos pussikaliaa halajasi. Sikamika voi sit kertoa mitä telttailualueilla tapahtui, sinne en ite mennyt kun majoituin hostelliin. Melkein kaikki kaverini haluavat mennä uudestaan ensi vuonna.
Parhaat festarit ever, ei ehkä bändien puolesta vaan fiiwiksen 8)
Vastaa Viestiin