West Wing

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
huima

West Wing

Viesti Kirjoittaja huima »

Sain kaverita lainaan The West Wing-pakkauksen, eli seasonit 1 -6 'The Bartlett years' DVD:llä. Olen aivan hämmästynyt siitä miten paljon olenkaan unohtanut ja kuinka äärettömän hyvää TV-draamaa tuo sarja onkaan.

Dialogi on jumalaisen hyvää, intohimoa ja tunteiden paloa -- ja ennen kaikkea uskoa hyvyyteen ja parempaan huomiseen. Suurta parhautta.

Jos joskus kirjoitan näin hyvää ja sisältörikasta draamaa, kusen samantien hunajaa.
ninnithequeen

Re: West Wing

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sähän kuset hunajaa jo muutenkin...

Itse en ko. sarjaa pahemmin ole seurannut. Tyypillistä jenkkihapatusta, anteeksi vaan.
huima

Re: West Wing

Viesti Kirjoittaja huima »

ninnithequeen kirjoitti:Itse en ko. sarjaa pahemmin ole seurannut. Tyypillistä jenkkihapatusta, anteeksi vaan.
Ööö...
ninnithequeen

Re: West Wing

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

huima kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Itse en ko. sarjaa pahemmin ole seurannut. Tyypillistä jenkkihapatusta, anteeksi vaan.
Ööö...
Niin, PAHEMMIN. Muutaman jakson siis katsonut, eikä tämä minuun koukuttavasti iskenyt ;)
ElanorRaven

Re: West Wing

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Enpä ole katsonut, mutta saman vastauksen annan oikeastaan mistä tahansa tv-sarjasta. Mulla kun ei ole telkkaria, enkä sellaista kaipaakaan paskan vertaa, enkä juuri ikinä osta mitään DVD-leffojakaan. Salattuja elämiäkin seurasin viimeeksi silloin, kun Venla Saartamo ja Jasper Pääkkönen olivat mukana :D
Vastaa Viestiin