Jalometallia!

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Jalometallia!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Naapurissa kajahtaa.. (siis mun naapurissa :P)

Eikö se taas olisi pitkästä aikaa aika suunnata keulat kohti Oulua?

Jalometalli 2006 Oulun Teatrialla 18.-19.08.2006

Esiintyjät perjantaina 18.08.
Ghost Machinery
Fall Of The Idols
Rotten Sound
Manitou
Tarot
The Duskfall
Dismember
Ajattara
Helloween
Kalmah

ja lauantaina 19.08.
Slugathor
The Scourger
Hellbox
Rytmihäiriö
Before The Dawn
Moonsorrow
Enochian Crescent
Onslaught
Embraze
Thunderstone
Swallow The Sun
U.D.O
Reverend Bizarre

Liput yhdelle päivälle ennakkoon 35€ ja portilta 40€.
Liput molemmille päiville ennakkoon 45€ ja portilta 50€.

Ja ilman kuskiakin pääsee kepeästi jos ei autolliset innostu, innostamattomuutta tosin pidetään hyvinkin outona ;)

VR:n Kelpo kesätarjous!
Makuuvaunumatka Helsinki-Oulu alkaen 34 euroa


Hinnat sisältävät yhdensuuntaisen matkan ja makuupaikan, eikä niistä saa muita alennuksia. Hinnat ovat voimassa molempiin suuntiin, Helsinki-Oulu kolmen vuoteen hytissä 34 € ja kahden vuoteen hytissä 39 €.

Tarjous on voimassa 1.-31.8. seuraavasti:
* lähdöt Helsingistä Ouluun ma-to klo 22.30
* Oulusta Helsinkiin ma-to klo 21.55.

Tarjous koskee vain uusia varauksia. Tarjoushintaisia paikkoja on rajoitettu määrä.

Lisätiedot ja varaukset VR Puhelinpalvelusta p. 0600 41 900 (puhelun hinta 1 €/puhelu + pvm). Myynti ainoastaan VR asemien lipunmyynnistä ennen matkaa. Puhelinpalvelusta varattujen lippujen lunastus myös R-kioskeista.

Joko siirretään miittiketjuun? 8)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jalometallia!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Blue1 aamulento Hel-Oulu 39e eikä tarvitse nysvätä junassa puolta vuorokautta. Tosin perillä jo puoli kasin aikaan ja herätys olisi ennen kuin kukko on mennyt nukkumaankaan.

Tarotti ja Thuderstone samalla estraadilla, harmi kun rahat on finaalissa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Jalometallia!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bluntly kirjoitti:Blue1 aamulento Hel-Oulu 39e eikä tarvitse nysvätä junassa puolta vuorokautta.
Juu, näinhän ne mainostaa ja joskus halvemmallakin mutta ainakin mulle on joka kerta kun oon lopulta sivuilta mennyt katteleen lentoja käynyt niin että eipä olekaan enää halpoja lentoja ollut jäljellä. Bluella kallistuu lennot sitä mukaa mitä lähemmäksi lentoaika käy. Oon tullut huomanneeksi, että varaus pitää tehdä vähintään kuukausi etukäteen jos mielii saada oikeasti halvan lennon.

Tällä hetkellä halvin lento Hki-Oulu perjantai aamuna 18€ ja paluu Oulu-Hki sunnuntaina 59€, tähän lisätään verot ja muut palvelumaksut ja avot hinta napsahtaa sitten kuitenkin olemaan n. 120€. (tarkistin juurikin hetki sitten, tilanne elää koko ajan)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jalometallia!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

KisSandra kirjoitti:Tällä hetkellä halvin lento Hki-Oulu perjantai aamuna 18€
Tämä on tarkoittamani 39e veroineen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Jalometallia!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei yhtään bändiä, joka kiinnostaisi milliäkään. Ja miksi Teatrialla?! Plääh.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Jalometallia!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Bluntly kirjoitti:Tämä on tarkoittamani 39e veroineen.
Niin mutku mutku, eikö sitä nyt yleensä pidä takaski päästä jos reissuun lähtee :roll: ja paluulentoa ei niin halvalla sitten saakkaan.. *länkyttää jonnin joutavia lämpimikseen*
bedlam kirjoitti:Ei yhtään bändiä, joka kiinnostaisi milliäkään. Ja miksi Teatrialla?! Plääh.
Kyllä sieltä mulle löytyis kyllä sellasia mikä sais liikenteeseen mutta nähtäväksi jää löytyykö tuota iteltäkään rahaa lähtä mihinkään.. :? Edellisenä viikonloppuna kun pitää kuitenkin käydä reissunpäällä ystävän häissä.. Teatria sinänsä mulle passais kans vallan mainiosti, olispahan koti lähellä :)
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Jalometallia!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Minä ja mun mieheke ollaan takuuvarmoja osallistujia! Mennään joka tapauksessa, tulitte tai ette, meillä on siellä rehvit!

Edit: niin, siellähän on noita bändejä... Tarot on mulle aika must see ja paljon on sellaisia nostalgiapläjäyksiä mitkä kiinnostaa. Toivottavasti ne ei sit soita mitään uusia biisejä, niistä en mitään ymmärrä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Sudenhenki

Re: Jalometallia!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Tuollahan olisi ihan mielenkiintoinen tarjonta. Jään kuitenkin kotiin, nyt on meneillään taas köyhyysvaihe.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jalometallia!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mistä hemmetistä revin rahat tuohon reissuun? Thunderstone soinut tauotta mielessä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Re: Jalometallia!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Juu, tiukassa tuntuu olevan rahat täälläkin.. Matkoihin ei toki tästä naapurista juuri valuutta vanhene mutta jo tuo lipun hintakin hiukan meinaa kirpaista.. *tahtoo, tahtoo, tahtoo*
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Vastaa Viestiin