Depeche Mode

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

mitä teen 6.3?

Katson Depeche Modea
11
28%
En katso
10
26%
En katsoisi vaikka maksettaisiin
0
Ei ääniä
Katsoisin jos maksettaisiin
12
31%
EVVVK!!!!!1111
6
15%
 
Ääniä yhteensä: 39

DeliriumTremens

Re: Depeche Mode

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

ketuttaa kun ei ole lippua... pitänee mennä ulkopuolelle postailee josko jollain olisi myytävänä...
huima

Re: Depeche Mode

Viesti Kirjoittaja huima »

Pietarin konserttireissulle kai saisi lippuja.
Starflare

Re: Depeche Mode

Viesti Kirjoittaja Starflare »

DeliriumTremens kirjoitti:ketuttaa kun ei ole lippua... pitänee mennä ulkopuolelle postailee josko jollain olisi myytävänä...
Varmasti löytyy jos vain lompakkos on tarpeeksi ladattu :)
DeliriumTremens

Re: Depeche Mode

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

Starflare kirjoitti:
DeliriumTremens kirjoitti:ketuttaa kun ei ole lippua... pitänee mennä ulkopuolelle postailee josko jollain olisi myytävänä...
Varmasti löytyy jos vain lompakkos on tarpeeksi ladattu :)
sepä se ja sitte se ei kuitenkaan oo...
Faghag

Re: Depeche Mode

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Täytyy kyllä tunnustaa, että kun kuulin DM:n poikien uuden sinkun, olin ihan että: Oooh. Precious on aika messevä biisi ;) Täytyy varmaan se uusi levy hankkia.....
pajazzo

Re: Depeche Mode

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Eipä ole lippua. Mieli olis tehny, mutta käy liian hintavaksi lompakon päälle... Uuteen levyyn kieltämättä olin vähän pettynyt. Precious oli ylivoimaisesti levyn paras biisi. Muut suhteellisen tusinatavaraa.
sinkkumatti

Re: Depeche Mode

Viesti Kirjoittaja sinkkumatti »

Duunin kirpussa olis nyt 4 lippua myynnissä, jos joku on kiinnostunut..
Katsomo 305, rivi 13, paikat 1,2,3 ja 101. Myydään pakettina tai kahden
paketeissa. Lippujen alkuperäinen myyntihinta á 47 euroa.
swirl

Re: Depeche Mode

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olin katsomassa. Keikka oli hyvä, mutta sen pilasi korkeanpaikankammoni. Areenalla on ihan helvetin jyrkät katsomot ja mua huimasi ja oksetti koko ajan. Aika säälittävää.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Depeche Mode

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Kyllä DM mulla toimii, jo vuodesta 1987. (Jeesus tätä vanhuutta.) Violator on edelleenkin yksi hienoimmista poplevyistä ikinä. Pet shop boyskin totesi aikoinaan: "Violator had just come out. We were very jealous."
killkill

Re: Depeche Mode

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tsaari kirjoitti:Silloisen sensuuri Suomen aikoina DD:n videota ei näytetty kokonaan, koska meno meni liian säädyttömäksi. Vielä tähän päivään mennessä en ole sitä videota kokonaisuudessaan, haluaisin tietysti nähdä sen.
Oletko vilkaissut vertaisverkoista? Todennäköisesti tuota olisi saatavilla. Näin sen jokunen vuosi sitten - olisiko ollut joku MTV:n yöspessu. Aika kesyltähän tuo nyt vaikutti..
Vadim kirjoitti:Violator on edelleenkin yksi hienoimmista poplevyistä ikinä.
Tätä ei voi kun kompata. Nostaisin myös Princen "Purple Rainin" ja Duran Duranin "Rion" samalle jalustalle. Ehkä "Violator" menee kuitenkin hieman molempien yli-ohi.
Vastaa Viestiin