Luetko Myrkkyä?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

Luetko Myrkkyä?

JES!!!
16
57%
Fy fan!!!
12
43%
 
Ääniä yhteensä: 28

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Kulttuurigallup eli luetko Myrkky-lehteä, tuota vessahuumorin kuningasta? Jos luet, niin kerropa vielä suosikkihahmosi. Ja jos et lue, kerro ihmeessä miksi kummassa et? Itse luen ja suosikkini lienee Myyntimies Mynttinen.
Viimeksi muokannut Riemumieli, 16.08.2006 10:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Paras päivä ikinä.
Sinkkumatti

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Ei enää nykyään. Musta on tullut ihan liian vanha, kun runkkaus, pissa ja kakkahuumori ei enää toimi.
Kid

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Luin aikoinaan kun exällä oli niitä vino pino. Palle Runqvist on jäänyt mieleen..
Ja pikkupoikana mummolassa ne oli parhautta. Serkkupojat oli tuonu sinne monta säkillistä niitä, mummolta salaa tietenkin. Ei mein mummo tommosen huumorin päälle ymmärtänyt =/
swirl

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Meille tulee se tilattuna. Itse en olisi kyllä tilannut, mutta luen ihan mielelläni. Suosikkini taitaa olla "Epäilyttävät pojat". Rockya en monesti jaksa edes lukea.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Runqvist ja Pera Pervo on parhautta! Ja mikä se pervo kissa oikein olikaan.. Vessalukemisen parhautta!!
The great club outshines the individual, always and forever.
AarneAnkka

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Luin aiemmin. Osasyynä se että opiskelukaverini piirsi kyseiseen lehteen muutaman sarjiksen. Mutta viime lukemisesta on varmaan 8 vuotta.

Yksi toinen suosikkini niihin aikoihin oli englantilainen Viz. En ole vieläkään varma kumpi voittaisi jos Peräsmies haastaisi Johnny Fartpantsin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Minuahan ei mikään lapsellinen pissakakkahuumori naurata.

Ainoastaan älymystöllinen komedia ja nokkela ajankohtainen satiiri saa miun aristokraattisen ohuthuulisen suun vääntymään johonkin hymyä muistuttavaan.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja slam »

pahkasika oli aikoinaan jees, mutta onhan myrkkykin humoristinen
silsakenraali™

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Joskus teininä uppos huumori hyvin. Nykyään olen toudella tylsä aikuinen, enkä lue koskaan mitään sarjiksia.
silsakenraali™

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mylwin kirjoitti:Ainoastaan älymystöllinen komedia ja nokkela ajankohtainen satiiri saa miun aristokraattisen ohuthuulisen suun vääntymään johonkin hymyä muistuttavaan.
Jouduin katsomaan toistamiseen kuka tämän kirjoitti. Minulla oli kaksi ehdokasta, etkä kuulunut joukkoon. Saatte arvata ketä mietin.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

silsakenraali™ kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Ainoastaan älymystöllinen komedia ja nokkela ajankohtainen satiiri saa miun aristokraattisen ohuthuulisen suun vääntymään johonkin hymyä muistuttavaan.
Jouduin katsomaan toistamiseen kuka tämän kirjoitti. Minulla oli kaksi ehdokasta, etkä kuulunut joukkoon. Saatte arvata ketä mietin.
Ai että mie en muka voisi nauttia älykkäästä huumorista?! Paskiainen!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En lue, pitäisikö? Mä olen perehtynyt vain Madiin eikä mulla ole mitään käsitystä Myrkyn sisällöstä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lolita kirjoitti:En lue, pitäisikö? Mä olen perehtynyt vain Madiin eikä mulla ole mitään käsitystä Myrkyn sisällöstä.
Kannattaa tietysti. Nyt vain lehtikauppaan testaamaan. Mad oli aika pliisua tavaraa Myrkkyyn verrattuna, joten varovainen on syytä olla...
Paras päivä ikinä.
Bliss

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

slam kirjoitti:pahkasika oli aikoinaan jees, mutta onhan myrkkykin humoristinen
Voi elämä, oonko mä slamin kanssa samaa mieltä jostain :shock:

Joo siis, Pahkasikaa kaivaten... Myrkkyä tää lukee satunnaisen epäsäännöllisesti, jos jonkun luona siihen törmään.
Mulli75

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ostin vuosina -94 - 96 Myrkyn irtonumeroita. Sitten se vaan jotenkin jäi.
Jos näen irtonumeron luen sen varmasti.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Joskus olen lukenut. Aika mautonta huumoria.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
llumi
Kitisijä
Viestit: 16
Liittynyt: 05.08.2006 0:21
Paikkakunta: Washington

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja llumi »

Mitä ihmettä? Ilmestyykö Myrkky taas / vielä?? Taas mä oon ihan pihalla (ilmeisesti jatkuva olotila). Luin penskana, aina kun sain sen joltain kaverilta käsiini niin ettei äiti huomannut.
1108

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Homeboy65 kirjoitti:Joskus olen lukenut. Aika mautonta huumoria.
Sinun suustasi sana "mauton" saa jotenkin...niiq...tieksä...sananväärinkäytöksen mieleen.
bedlam

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Joskus 90-luvun alussa lueskeltiin, mutta en ole tiennyt että lehti vieläkin ilmestyy. En kyllä varmaan lukisi, vaikka joku sellaisen käteen törkkäisikin. Jotain Don Martinia voisin sen sijaan varmaan lukea vieläkin.
Pikku-Akka

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Joskus teintyttönä lueskelin;)
AarneAnkka

Re: Luetko Myrkkyä?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Lolita kirjoitti:Mad
... rulettaa. Harmi että sekin lehti pantiin nurin, niiq Pahkasika. :(
Vastaa Viestiin