Mikseri.netin tarjonta.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Eli eli,oletko löytänyt Mikseri.net:stä jotain mistä joku muukin voisi syttyä?
Jos näin,niin tänne vaan tarkasteltavaksi.

Aloitan psykedeeliseellä tanssimusiikilla:

Huopatossu Mononen http://www.mikseri.net/artists/?id=19405

Egosentrifug: http://www.mikseri.net/artists/egosentrifug.23049.php

E.M.B : http://www.mikseri.net/artists/emb.34914.php

Intriga: http://www.mikseri.net/artists/intriga.21658.php

Ayahuasca: http://www.mikseri.net/artists/ayahuasca.40805.php

Jatkakaa listaa omilla suosikeillanne,oli ne sitten mitä vain mikseri.net:stä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
bedlam

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

http://www.mikseri.net/couch

Ja heiltä biisi 'For a While'. Parasta mihin Mikserissä olen törmännyt.
AarneAnkka

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

RTPN. Maailman paras genre, eli teknometalli. Tätä kamaa saisi olla enemmänkin.
1108

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

AarneAnkka kirjoitti:Maailman paras genre, eli teknometalli. Tätä kamaa saisi olla enemmänkin.
Meillä on nyt kovin erilainen mielikuva teknometallista. Nämä sinun laittamasi biisit oli silkkaa teknoa.

Kas Aarne NÄIN se menee:


Hop!
1108

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ja nyt vasta päästään asiaan:

The Berzerker
Ok, Berzerker vetää rummut teknon omaisesti mutta omaa nopeimman rumpalin päällä maan, kait....Tai sitten KAI.
Kas tässä

JA MIKSETTE KUUNTELE MUSIIKKIA?

Bathory
Darkthrone
bedlam

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

1108 kirjoitti:JA MIKSETTE KUUNTELE MUSIIKKIA?
Millonkas nää sun esimerkkiorkesterit on mikseri.netissä olleet?
Avatar
voyager2
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 110
Liittynyt: 16.08.2005 7:20
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja voyager2 »

ööh.. tota en pääse työkoneelta mikseriin, mutta pankaa hauksi voyager .. vitun kova jätkä tekee musaa :roll:
Ollakko vaiko eikö olla? Kas siinäpä typerä kysymys!
Sudenhenki

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

bedlam kirjoitti:
1108 kirjoitti:JA MIKSETTE KUUNTELE MUSIIKKIA?
Millonkas nää sun esimerkkiorkesterit on mikseri.netissä olleet?
Ei tainnut noiden bändien kultakausina olla koko viritelmää.
bedlam

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Sudenhenki kirjoitti:Ei tainnut noiden bändien kultakausina olla koko viritelmää.
Siksi lähinnä kysyinkin.
AarneAnkka

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

1108 kirjoitti:Meillä on nyt kovin erilainen mielikuva teknometallista. Nämä sinun laittamasi biisit oli silkkaa teknoa.Hop!
Olkoon mitä on, mutta se on hyvää. Tuota listaa läpi kahlaamalla en löytänyt kuin ihan hirveetä paskaa. No, Shintuza oli kohtalainen. Onko tuolla joku oikeesti hyvä biisi? Kerro, ettei mun tarvi penkoa.
Eihän tosta ota erkkikään selvää. Työmaakompressorikin kuulostaa mielenkiintoisemmalta. Ihan hauskat naamarit kyllä.
Herra Manala

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Ja nyt vasta päästään asiaan:

The Berzerker
Ok, Berzerker vetää rummut teknon omaisesti mutta omaa nopeimman rumpalin päällä maan, kait....Tai sitten KAI.
Mulla on Berzerkeriä levyhyllyssä jostain 90-luvun puolivälistä. Ei tuossa ole rumpalin kanssa mitään tekemistä, vaan kyseessä on ihan puhdas speedcore(/hardcore/gabber)tekno, johon vaan on lisätty sähkökitarat ja muumiasut päälle. En tiedä mistä tuo DJ Berzerker on nuo loput kaverinsa löytänyt, mutta eipä ole humppa pahemmin 10-vuoden takaisesta muuttunut.

Feikkaan, että sähkökitaroita lukuunottamatta kaikki Berzerker-kama tehdään vielä nykyäänkin koneella, ja että nuo soittimet ja soittajat ovat pelkkää showta, että saataisiin fakkiutuneet teknonvihaajametallistit kuuntelemaan "väärää musiikkia" ilman parempaa tietoutta pörinän alkuperästä.
bedlam

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Herra Manala kirjoitti:Mulla on Berzerkeriä levyhyllyssä jostain 90-luvun puolivälistä. Ei tuossa ole rumpalin kanssa mitään tekemistä, vaan ...
Wikipedia: "The Berzerkerin rumpali oli maailman nopein, 1148 iskua minuutissa ja 19 iskua sekunnissa. Rumpali päätti erota yhtyeestä vuonna 2005, joten uuden albumin (World of Lies) rummut ovat tehty koneella."

Mä olen kuullut tän jutun niin miljoonasta paikasta, että kyllä siinä jotain perää on? Mun mielestä se on jossain Guinnessin kirjassakin ja tuolloinhan tapahtumaa on joku todistanutkin.
Sudenhenki

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

bedlam kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:Mulla on Berzerkeriä levyhyllyssä jostain 90-luvun puolivälistä. Ei tuossa ole rumpalin kanssa mitään tekemistä, vaan ...
Wikipedia: "The Berzerkerin rumpali oli maailman nopein, 1148 iskua minuutissa ja 19 iskua sekunnissa. Rumpali päätti erota yhtyeestä vuonna 2005, joten uuden albumin (World of Lies) rummut ovat tehty koneella."

Mä olen kuullut tän jutun niin miljoonasta paikasta, että kyllä siinä jotain perää on? Mun mielestä se on jossain Guinnessin kirjassakin ja tuolloinhan tapahtumaa on joku todistanutkin.
En muuten pysty kuuntelemaan Berzerkerin Dissimulate albumia läpi kertaistumalta, jo puolessa välissä alkaa tuntua siltä kuin olisi saanut turpaansa.
Herra Manala

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

bedlam kirjoitti:Wikipedia: "The Berzerkerin rumpali oli maailman nopein, 1148 iskua minuutissa ja 19 iskua sekunnissa. Rumpali päätti erota yhtyeestä vuonna 2005, joten uuden albumin (World of Lies) rummut ovat tehty koneella."

Mä olen kuullut tän jutun niin miljoonasta paikasta, että kyllä siinä jotain perää on? Mun mielestä se on jossain Guinnessin kirjassakin ja tuolloinhan tapahtumaa on joku todistanutkin.
Ymm...Good for him. Mutta kuuleehan tuon kuka tahansa puurokorvakin, että tuo basari tuossa videossa olevassa biisissä on koneella tehty. Tuollaista overdrivesäröä ei saa mihinkään normaaliin basariin edes filtterin läpi vedettynä.
bedlam

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Herra Manala kirjoitti:Mutta kuuleehan tuon kuka tahansa puurokorvakin, että tuo basari tuossa videossa olevassa biisissä on koneella tehty. Tuollaista overdrivesäröä ei saa mihinkään normaaliin basariin edes filtterin läpi vedettynä.
Öö öhm. Sen verran tiedän studiotekniikasta, että ihan tavallisilla akustisilla rummuilla soitetun basarin saa muutettua miksauspöydässä kuulostamaan vaikka linnunlaululle tai ukkosenjylinälle. Ollaan omankin bändin kanssa muutettu purkitetuilta rumpuraidoilta basari- ja virveliäänet sampleiksi. Rumpuraita pyörimään ja koskettimilta vain sitten sopivaa soundia valkkaamaan.
Viimeksi muokannut bedlam, 29.08.2006 12:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Flipperix

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

bedlam kirjoitti:Öö öhm. Sen verran tiedän studiotekniikasta, että ihan tavallisilla akustisilla rummuilla soitetun basarin saa muutettua miksauspöydässä kuulostamaan vaikka linnunlaululle tai ukkosenjylinälle. Ollaan omankin bändin kanssa joskus muutettu purkitetuilta rumpuraidoilta basari- ja virveliäänet sampleiksi.
Ällös ole eri mieltä Wisser Besserin kanssa, joka tietää mm. studiotekniikasta mm. kaiken. Ja bändien rumpaleista. Ja puurokorvista.
bedlam

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Flipperix kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Öö öhm. Sen verran tiedän studiotekniikasta, että ihan tavallisilla akustisilla rummuilla soitetun basarin saa muutettua miksauspöydässä kuulostamaan vaikka linnunlaululle tai ukkosenjylinälle. Ollaan omankin bändin kanssa joskus muutettu purkitetuilta rumpuraidoilta basari- ja virveliäänet sampleiksi.
Ällös ole eri mieltä Wisser Besserin kanssa, joka tietää mm. studiotekniikasta mm. kaiken. Ja bändien rumpaleista. Ja puurokorvista.
Munani kasvoi tuuman tuota viestiä kirjoittaessa.
Herra Manala

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

bedlam kirjoitti:Öö öhm. Sen verran tiedän studiotekniikasta, että ihan tavallisilla akustisilla rummuilla soitetun basarin saa muutettua miksauspöydässä kuulostamaan vaikka linnunlaululle tai ukkosenjylinälle.
Entäs livenä? Pointti olikin se, että miksi käyttää gaziljoonaa erilaista efekteriä yrittääkseen tehdä normaaleista rumpusampleista gabberbasareita ja rimshotteja, kun on useamman vuoden tehnyt koneella sitä samaa paskaa josta valita hiirellä klikkaamalla paremmat ja autenttisemmat, tarkotukseen paremmin sopivat samplet?

Jälkieditoinnin avulla nyt saa aikaiseksi vaikka mitä, mutta livenä on pakko pistää koneet töihin, jos haluaa em. matskua ihan kaiuttimiin asti ajaa. Tuo taitaakin olla vain semmonen paska playback-bändi!
Sudenhenki

Re: Mikseri.netin tarjonta.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Herra Manala kirjoitti: Entäs livenä?
Onnistui kuulemma livenäkin.
Vastaa Viestiin