Suosittele musiikkiasi muille.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Pakko sanoo, että Village Peoplen - 100% Village People on aivan järisyttävän hyvä levy!!! hankkikaa ihmeessä hittejä :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Sutenööri

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Mitäs muuta homomusiikkia sä haluat suositella. Boy Georgea ja Elton Johnia?
Herra Manala

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mä haluan suositella DJ Soittimen uutta Club Dub 2006:sta!
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Sutenööri kirjoitti:Mitäs muuta homomusiikkia sä haluat suositella. Boy Georgea ja Elton Johnia?
Toteuta välillä älä puhu paskaa :lol: Taidat olla homo, kun et ikinä saa naista ja unelmoit nuoresta..... Mitäs teinifani?











Mulla on uutisia:wink:






Sä et saa ikinä :P
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Sutenööri

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

RAM13 kirjoitti:Sä et saa ikinä
Mulle on sulle paljastus. Mä oon saanut jo silloin ekan kerran, kun vielä kauhoit potastasi omavalmisteista suklaata suuhusi.
ninnithequeen

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei mun musiikki nyt niin hyvää oo et vois suositella...mut jos joku haluu tulla kuuntelee ku mä laulan ni tervetuloo vaan.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Sutenööri kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Sä et saa ikinä
Mulle on sulle paljastus. Mä oon saanut jo silloin ekan kerran, kun vielä kauhoit potastasi omavalmisteista suklaata suuhusi.
Sait joskus, mutta et enää. Unelmoi vaan siitä nuoresta ja ihanasta lihasta....
Sä et vaan sitä saa ikinä enää.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
1108

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Down - Stone The Crow
Sweet jesus että toimii. Vielä vähän rauhallisemmasta päästä.

Darkthrone - Too Old Too Cold
Herra Manala

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

RAM13 kirjoitti:
Sutenööri kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Sä et saa ikinä
Mulle on sulle paljastus. Mä oon saanut jo silloin ekan kerran, kun vielä kauhoit potastasi omavalmisteista suklaata suuhusi.
Sait joskus, mutta et enää. Unelmoi vaan siitä nuoresta ja ihanasta lihasta....
Sä et vaan sitä saa ikinä enää.
Kyllä mun nyt täytyy särkeä sun kuvitelmasi ja todeta, että nykyajan nuoret naiset antaa piparia mieluummin aikuiselle miehelle kuin "Ready for Freddie" tatuointeja olkapäähänsä ottaville teinihomoille.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Herra Manala kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
Sutenööri kirjoitti: Mulle on sulle paljastus. Mä oon saanut jo silloin ekan kerran, kun vielä kauhoit potastasi omavalmisteista suklaata suuhusi.
Sait joskus, mutta et enää. Unelmoi vaan siitä nuoresta ja ihanasta lihasta....
Sä et vaan sitä saa ikinä enää.
Kyllä mun nyt täytyy särkeä sun kuvitelmasi ja todeta, että nykyajan nuoret naiset antaa piparia mieluummin aikuiselle miehelle kuin "Ready for Freddie" tatuointeja olkapäähänsä ottaville teinihomoille.
Hienoo, kun runkkari puolustelee toista runkkaria... Mutta faktahan on se, että haluatte siksi nuoria koska teidän ikäiset daamit ei teitä huoli :lol:

Enkä ihmettele syytä ollenkaa, mutta jatkakaa samaan tahtiin ja hankkikaa helppoa teinipiparii, niin pysyy mielikin vanhuksilla virkeänä.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Herra Manala

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

RAM13 kirjoitti:Enkä ihmettele syytä ollenkaa, mutta jatkakaa samaan tahtiin ja hankkikaa helppoa teinipiparii, niin pysyy mielikin vanhuksilla virkeänä.
Ai nyt se onkin meille helppoa, mutta äsken mahdotonta? Hyvin sun linjaukset pitää.
1108

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuva
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Herra Manala kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Enkä ihmettele syytä ollenkaa, mutta jatkakaa samaan tahtiin ja hankkikaa helppoa teinipiparii, niin pysyy mielikin vanhuksilla virkeänä.
Ai nyt se onkin meille helppoa, mutta äsken mahdotonta? Hyvin sun linjaukset pitää.
Missä sanoin, että tuo on mahdotonta? Mee nyt googlaa vähän, et voisit pätee taas....
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Herra Manala

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

RAM13 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Enkä ihmettele syytä ollenkaa, mutta jatkakaa samaan tahtiin ja hankkikaa helppoa teinipiparii, niin pysyy mielikin vanhuksilla virkeänä.
Ai nyt se onkin meille helppoa, mutta äsken mahdotonta? Hyvin sun linjaukset pitää.
Missä sanoin, että tuo on mahdotonta? Mee nyt googlaa vähän, et voisit pätee taas....
Ei sun ajatukset ihan hirveän hyvin tunnu kasassa pysyvän edes kahta viestiä taaksepäin:
RAM13 kirjoitti:Sait joskus, mutta et enää. Unelmoi vaan siitä nuoresta ja ihanasta lihasta....
Sä et vaan sitä saa ikinä enää.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Herra Manala kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Ai nyt se onkin meille helppoa, mutta äsken mahdotonta? Hyvin sun linjaukset pitää.
Missä sanoin, että tuo on mahdotonta? Mee nyt googlaa vähän, et voisit pätee taas....
Ei sun ajatukset ihan hirveän hyvin tunnu kasassa pysyvän edes kahta viestiä taaksepäin:
RAM13 kirjoitti:Sait joskus, mutta et enää. Unelmoi vaan siitä nuoresta ja ihanasta lihasta....
Sä et vaan sitä saa ikinä enää.

Opettele lukemaan. Tossa tarkotettiin vain puppeBÅY sutenööriä. Onko se niin vaikeeta.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Herra Manala

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

RAM13 kirjoitti:Opettele lukemaan. Tossa tarkotettiin vain puppeBÅY sutenööriä. Onko se niin vaikeeta.
Opettele itse kirjoittamaan. Ihan samalle viivalle asetit tuolla runkkarijutuissaskin. Enkä tosiaan usko että sutenöörillä olis yhtään huonommat saumat saada teinipiparia kuin mulla. Onko se jotenkin kamala asia myöntää itselle? Pelkäätkö että se nussii sun naisia vai pelkäätkö ettei se nussi sua?
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Herra Manala kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Opettele lukemaan. Tossa tarkotettiin vain puppeBÅY sutenööriä. Onko se niin vaikeeta.
Opettele itse kirjoittamaan. Ihan samalle viivalle asetit tuolla runkkarijutuissaskin. Enkä tosiaan usko että sutenöörillä olis yhtään huonommat saumat saada teinipiparia kuin mulla. Onko se jotenkin kamala asia myöntää itselle? Pelkäätkö että se nussii sun naisia vai pelkäätkö ettei se nussi sua?
Opettele itse lukemaan. Mä en teitä laittanut missään vaiheessa samalle viivalle. mua ei kiinnosta teidän saumat ja sitä paitsi "taistelemme" eri ikäluokista, koska mä tykkään 24-28 tytöistä.
Viimeksi muokannut RAM13, 29.08.2006 19:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23466
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Thunderstonen Tool of the devil video(quicktime).

Tarotin Pyre of gods video(mpg).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
ninnithequeen

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Miten nää kaikki Rampan aloittamat ketjut menee aina pelleilyksi..."soot homo!" "Ei ku sä oot!" "Sä et saa ikinä!" "No vittu saanhan!" "HOMO!" jne.

Ehanaa.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Suosittele musiikkiasi muille.

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

ninnithequeen kirjoitti:Miten nää kaikki Rampan aloittamat ketjut menee aina pelleilyksi..."soot homo!" "Ei ku sä oot!" "Sä et saa ikinä!" "No vittu saanhan!" "HOMO!" jne.

Ehanaa.
Tota voit kysyy joltainmuulta, kuin multa.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Vastaa Viestiin