Rooma

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Rooma

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Avataanpa ketju jo valmiiksi, kun kohta se alkaa ja sitten haluatte kumminkin ruotia ohjelmaa.

Odotan innolla. Lehtikuvien perusteella Titus Pullo on ihan Sutenöörin näköinen. Mut ei se ole se syy, miksi odotan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sutenööri

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Varoituksen sana. Kiinnipääsemiseen mene sellaiset 4 jaksoa sitten, mutta sen jälkeen alkaakin sitten huba toden teolla.

Titus Pullo on kyl niin kurko mies, että vastaavaan tarvitaan 500 karalahtea ja rätyä.

Kuva
Rouva Pupu

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Odotan innolla, niinQ olen tehnyt ikuisuuden siltä tuntuu.
Geetzu

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä kans venailen. En oo viittiny Canalilta katella, ku aina unohtuu joku jakso. Samaten muuten House alkaa maikkarilla. Ihan loistava sarja.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Ann »

Päätin just etten katsokaan. Mua alkaa nykysin väsyttää jo ysiltä, ja tukanpesuun menee ainaskin tunti.. Sitäpaitsi ne tappaa Caius Juliuksen enivei. Se oli Brutus!

Ehkä sitten joskus diiviidiiltä uudemman kerran.
Rotan aivot valtasivat pääni.
CandyMan

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Otin sen pitkähkön "Rooman synnit"-dokumentin sekä tämän pilottijakson ultrahienolle tallentavalle digiboksilleni, ja katson jälkijunassa. Katsoin jo dokumentin ekan osan, ainakin se oli paska. Mutta nyt katson vielä Kybän Uutiset ennenkuin jatkan dokumentin jälkimmäisten osien ja sarjan katselemista.
Geetzu

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En meinannu tajutakaan, että se tosiaan alkoi heti eilen kun ketjuun tungin... Kiitos mesemuistutuksesta katselin kuiteski: heti koukutuin. Hitto se yks narttu on asiallinen, se joka koittaa tytärtään parittaa ja ite nauttii verisuihkuja. Ihkunen.

OT: On kyllä ehkä pakko hommata joku tallentava dvd-hässäkkä, eihän näitä uusia sarjoja millään kerkeä iltaisin kattelee. Koht alkaa desperadoskin! (Jälleen yks syy olla alottamatta BB:n katselua, kun joka toinen jakso jää kuitenkin siitä väliin... Ja siis täytyyhän kitinään ehtiä monta kertaa illassa. Ja muutakin edes kerran illassa... )
Mulli75

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Heti jäin koukkuun. En vaan jaksanut katsoa loppuun asti kun silmäluomet alkoi painamaan. Täytyy muistaa jatkossa laittaa polttava DVD tallentamaan.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Olihan siinä kiinnostavaksi luotuja hahmoja, katson varmaan aina kun kohdalle osuu. Lisäksi aikakausi antaa hauskan mahdollisuuden revitella tappamisella, juonitteluilla ja seksillä. Saippuaahan tämäkin on, Salatut Elämät merkkihenkilöillä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
AarneAnkka

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

CandyMan kirjoitti:Katsoin jo dokumentin ekan osan, ainakin se oli paska.
Katsoin, olisko toista osaa 5 minuuttia ja totesin saman. Rooma-sarjan eka jakso odottaa boksilla katsomista.
Tiikeriankka

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Melnais kirjoitti:Olihan siinä kiinnostavaksi luotuja hahmoja, katson varmaan aina kun kohdalle osuu. Lisäksi aikakausi antaa hauskan mahdollisuuden revitella tappamisella, juonitteluilla ja seksillä. Saippuaahan tämäkin on, Salatut Elämät merkkihenkilöillä.
Sitähän tuo Rooman valtakunta oli, irl-saippuaa. Minä aion kyllä seurata ehdottomasti. Odotinkin niin pitkään tämän tuloa, kun ei aikaisemmin ole ollut mahdollisuutta nähdä.
Flipperix

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Aika mahtavaa saada kaiken realitypaskan vastapainoksi lisää oikeilla näyttelijöillä tehtyä draamaa, johon on panostettu sekä historiallien autenttisuuden, puvustuksen, lavastuksen, ohjauksen että käsikirjoituksen osalta ihan kunnolla.

Työntäkää ne sairaalasaippua ja BB:t sinne hanuriin minne kuuluvatkin. Tämmöistä televisiosta pitäisi tulla.
swirl

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tätä odotettiin meidänkin tv-sarjoja normaalisti seuraamattomassa taloudessa eikä tuottanut pettymystä. Erittäin mielenkiintoiselta vaikutti. Tissejä, verta, juonittelua ja irtileikattuja päitä laadukkaasti tehtynä. Woho!
Lepikkorapu

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Lolita kirjoitti: Mut ei se ole se syy, miksi odotan.
Todellinen syy on palava kiinnostuksesi historiantutkimukseen, jota vain vaivoin olet voinut kätkeä?
CandyMan

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Geetzu kirjoitti:OT: On kyllä ehkä pakko hommata joku tallentava dvd-hässäkkä
Kannattaa hankkia vain digivirittimellinen malli, kun vuoden kuluttua joudut joka tapauksessa hankkimaan digivirittimen, etkä välttämättä halua silloin enää yrittää sovittaa yhteen digiviritintä ja analogista DVD-tallenninta (hiukka kömpelö yhdistelmä, ja turhien kaukosäätimien määrä senkun lisääntyy).
Geetzu

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:OT: On kyllä ehkä pakko hommata joku tallentava dvd-hässäkkä
Kannattaa hankkia vain digivirittimellinen malli, kun vuoden kuluttua joudut joka tapauksessa hankkimaan digivirittimen...
Oukhei, kiva ku mainitsit...
Aito_Johanna

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Piti nukkua, mut otin videolle. Samaten ne dokumentin osat, joista pari ekaa jo katsoinkin.
Mainosten perusteella vaikuttaa pömpöösiltä, sentimentaaliselta tehostevyörytykseltä; tuo mieleen Braveheartin yms. luotaantyötävät spektaakkelipläjäykset, mutta enköhän sentään katso ekan osan ja tuomitse vasta sitten...
Lepikkorapu

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Aito_Johanna kirjoitti:Piti nukkua, mut otin videolle. Samaten ne dokumentin osat, joista pari ekaa jo katsoinkin.
Mainosten perusteella vaikuttaa pömpöösiltä, sentimentaaliselta tehostevyörytykseltä; tuo mieleen Braveheartin yms. luotaantyötävät spektaakkelipläjäykset, mutta enköhän sentään katso ekan osan ja tuomitse vasta sitten...
Mutta Braveheart on hyvä! Siinä on kikkelienergiaa. Sitä tämä maailma kaipaa lisää. Tosin historiallisesti teos ei ole kaikin osin akkuraatti, esim. Stirlingin taistelu käytiin osittain sillalla (kaikkia suunnattomasti kiinnostavaa lisätietoa). - Minä olin töissä, joten en nähnyt eilistä osaa. Ehkä mä voisin tulla sun luokse katsomaan sen? Samalla voisin kertoa lisää kikkelienergiasta. 8)
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lepikkorapu kirjoitti:Todellinen syy on palava kiinnostuksesi historiantutkimukseen, jota vain vaivoin olet voinut kätkeä?
Kiinni jäin! Sehän se. Rupesin miettimään mikä se syy sitten on, että piti kovasti odottaa, mutta en keksinyt. Rahalla tehty laatudraama kyllä puree aina, ainakin jos mukana on alastomuutta ja verta.

Koukutuin ihan ekasta jaksosta.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Aito_Johanna

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lepikkorapu kirjoitti: Minä olin töissä, joten en nähnyt eilistä osaa. Ehkä mä voisin tulla sun luokse katsomaan sen? Samalla voisin kertoa lisää kikkelienergiasta. 8)
En halua kuulla kikkelienergiasta keneltäkään, jonka käsitys kikkelienergiasta on sama kuin Braveheartin tekijöillä. :twisted:
Rouva Pupu

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mulle kävi kauhiat, ehdin jotenkin kummasti kymmenen minuuttia ennen sarjan alkua nukahtamaan sohvalle. Alkaa jo perse sattumaan itsensä ruoskimisesta, törkee moka.
Patz

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Patz »

Rouva Pupu kirjoitti:Mulle kävi kauhiat, ehdin jotenkin kummasti kymmenen minuuttia ennen sarjan alkua nukahtamaan sohvalle.
Sama vika, syytän Ataraxeja!
Sutenööri

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Patz kirjoitti:[Sama vika, syytän Ataraxeja!
Niin ne vanhatpiiat aina.
Lepikkorapu

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Aito_Johanna kirjoitti:
Lepikkorapu kirjoitti: Minä olin töissä, joten en nähnyt eilistä osaa. Ehkä mä voisin tulla sun luokse katsomaan sen? Samalla voisin kertoa lisää kikkelienergiasta. 8)
En halua kuulla kikkelienergiasta keneltäkään, jonka käsitys kikkelienergiasta on sama kuin Braveheartin tekijöillä. :twisted:
Oletpa estynyt. Sun pitää vapautua. Juodaanko kännit ja tuumitaan tätä asiaa uudestaan? Sä voit tarjota. :wink:
Lepikkorapu

Re: Rooma

Viesti Kirjoittaja Lepikkorapu »

Suvinen kirjoitti: Ryppyotsaista äijäilyä on yllättävän vähän; mustaa huumoria ja virkistäviä juonenkäänteitä sen sijaan yllin kyllin.
Tuo vain kertoo huumorintajuttomuudestasi. Braveheart on hyvä elokuva oikeista asioista. Suomalaiset naiset ovat aivan liian usein dominoivia pirttihirmuja eivätkä osaa kunnioittaa miestä miehenä. Ilman meitä miehiä ja meidän "ryppyotsaista äijäilyämme" te hamekansa eläisitte jossain Viron kaltaisessa paskamaassa, jos nyt ylipäätään olisitte ryssän vallan alta vapaita. Nih.
Vastaa Viestiin