Aamumusiikkia

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Sannnu

Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Huomasin juuri, että kuuntelen aika tarkasti samoja levyjä ja biisejä usein aamuisin. Aamu musiikki on jotenkin erilaista kuin esim. siivous tai iltamusiikki. Aamu musiikilla on tärkeä merkitys koko päivän kannalta, koska se luo pohjafiiliksen koko päivälle.

Näitä minä kuntelen autossa työmatkoilla aamuisin:

Bill Withers: lovely day
Egotrippi: Asfaltin pinta
Egotrippi: Nämä ajat eivät ole meitä varten
Prince: Little red corvette
Chaka Khan: I´m every woman
Bill Withers: Just the two of us
Bob Marley: One love
Dumari

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kävelen autohalliin, laitan paneelin mankkaan ja levyn pyörimään. Sytytän spaddun ja kajareista pamahtaa "Are you dead yet", avaan ikkunaa ja vinkautan kumia lähtiessäni parkkihallista.

Joskus sit kuuntelen RadioCityn herätysliikettä, kun mättö ei nappaa aamusta.
MadameDeMeloni

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja MadameDeMeloni »

Kaksi edellistä aamua on alkanut Kumivirrellä. Mikä lie syy.

Minä olen täydellinen, ala rakastua!
ninnithequeen

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä mä napsautan vaan RadioSuomen päälle aamuisin, kuuntelen sieltä uutisia ja iskelmää....
silsis

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja silsis »

Sannnu kirjoitti: Aamu musiikilla on tärkeä merkitys koko päivän kannalta, koska se luo pohjafiiliksen koko päivälle.
Ei luo kyllä minulle. Parhaan fiiliksen aamuun saan kuuntelemalla Cityn aamujutut, erityisesti Heikelän huumori uppoo kuin kylmä veitsi kuumaan voihin.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Machinae Supremacy: Death from above
Richard Cheesen tuotantoa
Breakbeatteja/drum & bass
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Kid

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mää laitan aamulla heti töllön päälle ja useimmiten on kakkoskanava auki. Onko se sitten ylexiä vai mikä sieltä tulee.
Geetzu

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Aamu alkaa ykkösellä, ei ne paljoa musiikkia soita. MTV pyörii päivisin taustalla, täytyy opettaa piltti maailman tavoille.
silsis

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti: MTV pyörii päivisin taustalla, täytyy opettaa piltti maailman tavoille.
Mun pitäis joskus nähdä sun vauvvas. Lyön vetoa, että siitä kuorituu vielä mitat täyttävä metroseksuaali :D Tekeekö Benetton vielä lastevaatteita vai onko ne so last season?

Mä aion pukea tulevan lapseni tyylikkäästi, jotta se ei saa traumoja ja komplekseja siitä, ettei tarhatytöt tai -pojat huolineet :D Sit pistän sille takataskuun muistilapun jokaiselle tarhapäivälle, jossa on pari hyvää flirttilainii :D
Mulli75

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Tänään aamulla autossa matkalla töihin kaikkea laidasta laitaan n. 10 minuutin ajan. Ei mitään erikoista makua aamumusiikin suhteen, se mistä tykkään niin kuuntelen.
Geetzu

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:Sit pistän sille takataskuun muistilapun jokaiselle tarhapäivälle, jossa on pari hyvää flirttilainii :D
:D

Mä en oikein tiedä mitä tosta kasvaa mutta se pyörittää pyllyä jo Pussycat Dollsien tahdissa paremmin ku äippänsä. Ja huulipunaakin sai kokeilla jo, sekin sopi paremmin kuin äipälle... Benettonin vaatteist en tiiä, nyt tolla on päällä kavereiden ulkomailta roudaamia so in -kledjuja, ja ulos ei muuten lähde ilman tyylikästä mustaa Hattuaan. Isin kravatit on ehkä kivointa mitä on - heti Hatun jälkeen. Saa tosiaan nähä mitä tästä tuleekaan. ;)
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Doors ● Break On Through
Beatles ● Drive My Car
Jimi Hendrix ● Foxy Lady
Frank Sinatra ● The Look Of Love

I've never had a bad day in my life.
Viimeksi muokannut -Superior-, 07.10.2006 0:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
selika

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 09.02.2007 21:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Kolme kertaa AFIn This Celluloid Dream täpöllä, niin lähtee paskempikin päivä käyntiin.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
chunkbite
Kitinäaddikti
Viestit: 56
Liittynyt: 06.09.2005 12:08
Paikkakunta: Oulu

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja chunkbite »

Milton Nascimento ● Um Girassol Da Cor De Seu Cabelo
Dexter Wansel ● First Light In The Morning
Bootsy Collins ● I'd Rather Be With You
Elsa Soarez ● Amor Perfeito
Fela Kuti ● Who No Know Go Know
bedlam

Re: Aamumusiikkia

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mua vituttaa jos joku laittaa musaa soimaan heti aamusta. Ihan oikeesti, maailman paskamaisin temppu. Mun murunen on näitä ihmisiä, jotka laittaa stereot soimaan heti krapula-aamunakin. Ja jotain Vilkkumaata vielä, ei helevetti. Aamulla ollaan hiljaa, eikä edes puhuta. Parin kahvikupin jälkeen saa lähestyä. Joskus lukioaikoina kyllä saatoin kahvin jälkeen laittaa Deicideä soimaan, sillä heräili.
Vastaa Viestiin