Viihdeuutiset

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Leila »

Seuraatteko kolmosen viihdeuutisia?
Minä katson silloin tällöin kun satun sopivasti telkun eteen. Eiliset uutiset kyllä räjäyttivät potin. Petteri Jussilasta tekeillä ollut dokkari on saatu valmiiksi ja se esitetään joskus lähitulevaisuudessa kakkosella. Jussila on käsittääkseni itse aloittanut dokumentin teon jo eläessään. Tiina Jylhä taas on kirjoituttanut omaelämäkerran itsestään, jossa hän kertoo kaikki kipeimmätkin asiat itsestään ja menneisyydestään. Tämän jälkeen Jylhä vetäytyy julkisuudesta, siis varmistettuaan ensin pysyvänsä julkisuudessa vielä jonkin aikaa. Koomista. Kaikkea sitä voi tehdä saadakseen lärvinsä esille edes vähäksi aikaa. Lähes yhtä koominen on oma osani julkkisviihteen kuluttajana.
Äiti ei tiedä
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Ann »

Joku vois kertoa mullekin, kuka tää Tiina Jylhä on joskus ollut? Mies?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Leila »

Itse muistan Tiina Jylhän siitä, että hän järjesti kauneusleikkauksia halukkaille Viroon. Lisäksi hän on Juhani Palmun ex-rouva. Nykyään hän näyttää tosiaan huonolta drag queenilta.
Äiti ei tiedä
Elukka

Re: Viihdeuutiset

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Ann kirjoitti:Joku vois kertoa mullekin, kuka tää Tiina Jylhä on joskus ollut? Mies?
Ei kukaan?
Ehkä joku virolainen plastiikkakirurgi on kasannut sen useamman eri naisen osista a'la Frankenstein.
Vastaa Viestiin