Keikkaa pukkaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja Ann »

Vaola kirjoitti:Mä en ole koskaan nähnyt niitä livenä. Multa jäi Ankkakin (saatana) väliin.
Mä näin eilen Eino Grönin Silakkamarkkinoilla, joten ehkäpä mun hupikiintiö on jo tältä vuodelta täytetty. Olin itsekäs.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Geetzu

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Geetzu kirjoitti:Dream Theater jäi kesken mun osalta, kipuilu pakotti kotiin lääkekaapille. Jäi vituttamaan. Mut seuraavaks varmaan vasta sitten Apulanta Tavastia ja Prodigy. Onneks ei oo tullu mitään suurempia keikkahimoja mammaillessa...
Ai niin, Nightwish ennen Prodigya! Sitä venaankin hurjasti (tosin kattelin, että porukka ois valmis maksamaan tällä hetkellä lipusta n. 10-kertasen hinnan... )
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tavastia 12.10 Thunderstone
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Tavastia 26.10. Kitkerät neitsyet!
hermine

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja hermine »

Kiukutus. Kaveri soitti äsken että haluanko että se ostaa mullekin lipun Arkin Tampereen keikalle. Sit just ennenkuin se ehti takaisin siihen tiskille ne loput oli myyty.
Payla

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja Payla »

Mjaa..en nyt tiedä että ihan pakko, mutta Jkl:n paviljongilla on 9.12. Dio, Asia ja Uriah Heep.
aimohaiku

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Kerkko Koskinen
@ Tavastia 5.11.2005

CMX
@ Tavastia 5.12.2005
SikaMika

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

aimohaiku kirjoitti:
CMX
@ Tavastia 5.12.2005
Tuo on vielä harkinnassa, CMX:n keikat osuvat ikävästi maanantaille ja tiistaille, tiedä sitten jaksaako vaivautua arkena moiseen.

Seuraavia olen kuitenkin menossa katsomaan:

Stam1na, Blake ja Black league 12.11 Tavastia
Anathema 15.12. Nosturi
santtu

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja santtu »

kaveri hankki liput KMFDM:n ja the Posiesin keikalle. pitänee mennä. lisäksi cmx tavastialla on nyt vain nähty jo vuodesta 92. historian painolastia.
aimohaiku

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

SikaMika kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
CMX
@ Tavastia 5.12.2005
Tuo on vielä harkinnassa, CMX:n keikat osuvat ikävästi maanantaille ja tiistaille, tiedä sitten jaksaako vaivautua arkena moiseen.
Mutta tiistai on pyhäpäivä. Itsenäisyyspäivä nääs. Joten maanantain keikan jälkeen saa levätä.

Tosin näillä näkymin perunen tuon sekä Kerkon. :?
Starflare

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Swallow the Sun esiintyy Keravalla Panama Jackissa 21.10. Lippujen hinta ei ole selvillä, mutta jos nyt ei kymppiä enempää maksaisi niin voisi mennä katsomaan 8) .

EDIT: Lippujen hinnaksi varmistunut 6 jewroa, pitänee siis mennä :) .
Viimeksi muokannut Starflare, 21.10.2005 4:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mie tahon Bloodhound Gangiä kattoon. Yritän muistaa olla ostamassa lipuja 26. päivä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Keikkaa pukkaa

Viesti Kirjoittaja annepa »

Destiny's Child 10.11. paska keikka mutta tulipahan käytyä. Uittu, kanadalaiset osaa KIRKUA. Korvat soi vielä seuraavanaki päivänä.

DJ Sneak 21.10. en tiedä tyypistä mitään, päätarkotus on mennä pitään hauskaa kavereiden kanssa. Toivottavasti se soitteleepi minun tyylistä musiikkia.

The Fugees 1.12. Tästä tiedänkin jotain ja odotan keikkaa kovasti.

EDIT: Ai niin, kävinhän katsastamassa myös Armand van Heldenin. Kun van Helden oli soitellu parikymmentä minuuttia niin kaverini marssi lavalle ja kysyi että "koskas meinasit ruveta soittaan". Tyypillä oli mukana 10 levyä ja minimipalkka keikasta 50 000€. Jeejee. Tanssilattialla puolet porukasta töllötti tumput suorina (tosin johtui varmaan tapahtuman luonteesta). En viihtynyt loppuun asti.

EDIT II: Dj Sneak oli huono. Keikka ei ollut mitenkään yhtenäinen ja hittiparaatikin kuultiin. Onneksi en osannut odottaa mitään joten en pettynyt (kovin paljoa). Hauskaa kuitenkin oli joten päätavoite saavutettu.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin