Mogadishu Avenue

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
bedlam

Mogadishu Avenue

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voi perse! Kyseisessä sarjassa näyttelee pari kaveria pienissä rooleissa ja tottakai unohin nyt kattoa koko ekan jakson. Ei kukaan sattunut ottamaan ekaa jaksoa digitaalisesti talteen?
ninnithequeen

Re: Mogadishu Avenue

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä otin nauhalle, koska on kuvattu mein vanhassa baarissa.
Mutta otin kyllä ihan vanhalle VHS:lle...
bedlam

Re: Mogadishu Avenue

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:Mä otin nauhalle, koska on kuvattu mein vanhassa baarissa.
Mutta otin kyllä ihan vanhalle VHS:lle...
Perkules, taitaa mennä vähän vaikeeksi kopioida se Ouluun asti... Kahtotaas jos jollain ois piuhoja pitkin kulkevassa muodossa.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Mogadishu Avenue

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

Mäkin huomasin ohjelman liian myöhään ja näin vain pätkän ihan lopusta. Mutta lopputekstit lämmitti, näin lapsuuskotini ja vanhat kotikulmat kirstintieltä. :)
Älä löi! En ole hurrit!
ninnithequeen

Re: Mogadishu Avenue

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kimmen kirjoitti:Mäkin huomasin ohjelman liian myöhään ja näin vain pätkän ihan lopusta. Mutta lopputekstit lämmitti, näin lapsuuskotini ja vanhat kotikulmat kirstintieltä. :)
Niin aivan, se on kuvattu Soukassa ja Suvelassa.
Ja kertoo itä-Helsingistä :nuts:

Tein muuten mamman firmassa hommia Kirstinmäessä viimeksi viikko sitten. Kamala paikka ;)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Mogadishu Avenue

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ei tullut talteen, mutta katsottiin kyl. Nauratti kovin, pitkästä aikaa hauska suomalainen sarja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elukka

Re: Mogadishu Avenue

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: Tein muuten mamman firmassa hommia Kirstinmäessä viimeksi viikko sitten. Kamala paikka ;)
On.
-nimim. aikanaan Kirstinharjulla asunut

:on: Eka jakso sarjaa vaikutti huolestuttavasti siltä, että tuohon saattaa vielä jäädä koukkuun. Tervo jos kuka osaa repiä surkuhupaisasta huumoria.
(TJEU: Poliisin poika)
silsis

Re: Mogadishu Avenue

Viesti Kirjoittaja silsis »

Elukka kirjoitti:...-nimim. aikanaan Kirstinharjulla asunut
Mä kans siinä vieressä, kaikki kahdeksan kuukautta. Olin ainoa valkoihoinen, se jos mikä lämmitti.

Jäi eka jakso väliin, mutta aion katsoa jatkossa. Työkaverikin just kehui.
ninnithequeen

Re: Mogadishu Avenue

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vaola kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niin aivan, se on kuvattu Soukassa ja Suvelassa.
Ja kertoo itä-Helsingistä :nuts:
Eikös samoin ollut siinä leffassa Nousukausi?
Kyllä, se oli kuvattu toisessa entisessä työpaikassani, Ravintola Vilperin Perikunnassa. Ja Soukan snagarilla.

Ja elokuva Young Love kuvattiin osittain asunnossani Soukassa aikoinaan (se pojan huone on itteasiassa miun olohuone, ja sieltä kuvattiin myös ikkunasta vastapäiseen taloon jossa se tyttö olevinaan asui), ja itse olin statistina sarjassa Sergein Totuus.

Varsinainen julkkis siis ;)
SingleMalt

Re: Mogadishu Avenue

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Kuka on sarjassa oleva vaalea nuori neito, joka lähti tanssimaan tangoa?
Siis se runsasryntäinen bööna? Nam!
bedlam

Re: Mogadishu Avenue

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Täähän oli hauska sarja, nyt muistin katsoakin. Se Jutilataulu Kekkosen vieressä irroitti parhaan tyrskähdyksen.
Vastaa Viestiin