TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
bedlam

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Perkele. Tänään alkoi Nyhjää Tyhjästä-uusinnat, mutta unohdin sitten.
ninnithequeen

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai niin, ei ens vaan sitä seuraavana tiistaina alkaa Kadotettu, jossa iiiiki-ihana Gale Harold :h:
Ja tässä sarjassa se ei esitä homoa.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja cardic »

bedlam kirjoitti:Perkele. Tänään alkoi Nyhjää Tyhjästä-uusinnat, mutta unohdin sitten.
onneksi huomasin kattoa, oli hyva
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
bedlam

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja bedlam »

cardic kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Perkele. Tänään alkoi Nyhjää Tyhjästä-uusinnat, mutta unohdin sitten.
onneksi huomasin kattoa, oli hyva
Tullee onneksi lauantaina ja sunnuntaina uusintana. Pitää koettaa muistaa.
Yönmustaritari

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

Yönmustaritari kirjoitti:Oli pakko tulla mainostamaan Asema 62-sarjaa. Dennis Leary on kohonnut Steve Buschemia vastaavaksi kulttihahmoksi viimeistään tämän sarjan jaksojen myötä. Kyllähän sitä aiemminkin oli sarjasta kiinnostunut ja tuli silloin tällöin jopa seurattua mutta nyttemmin ruuduun ääreen tulee oikein pyrittyä jakson aikaan.

Se, että kenelläkään ei juuri koskaan mene mikään hyvin tai ainakaan suunnitelmien mukaan yhdistettynä loistavaan turvan aukomiseen ja/tai tarpeettomaan väkivaltaan, se jos mikä saa olon tuntumaan viihtyisältä.

Muuta ei kyllä taida sitten, jotkut elokuvat ja ehkä uutiset poislukien juuri tulla seurattua. Töllö on jostain syystä aina päällä mutta aadeehoodeeni salliikin suurkulutuksen, jossa jokainen elektroninen viihdevärkki, mikroa lukuunottamatta jos kananmunat ja kissanpojat on loppu, on ainakin jossain määrin jatkuvassa valmiustilassa.
Kurkkasin tuossa YLE2:lta tuleva Monster Garage niin tuli mieleen vielä mainostaa noita tutkimiseen ja rakenteluun viettyneiden tyyppien ohjelmia.

Eli siis Monster garage, American Chopper ja Myytinmurtajat eli ohjelmat joissa joko tutkitaan, räjäytellään tai vain rakennetaan joko suunnitellusti tai fiilispohjalta koetellen. Myönnettäköön, että allekirjoittaneen ammatinvalinta liittyy vähän vastaaviin toimenpiteisiin joten myös "kulttuuri"-puolella samat kiinnostuksen kohteet ei liene yllätys.

Rakentelu ja kokeileminen on vain siistiä ja jos noistakin sarjoista jättäisi sen lääkityksellä olevien urpojen ylimääräisen draama-riehunnan vähemmälle tai pois kokonaan niin siinähän olisi jokaisen tekniikan muka-ammattilaisen lempiohjelma kasassa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Yönmustaritari kirjoitti:....
Vähennä sitä estrogeenilääkitystä. Tuo "tunnelma" sallii meidän onnettomien tietokonetyöläisten edes hiukan tuntea sitä äijähenkeä ja vapauttaa sisäinen punaniska.

Jos haluat kliinistä tekniikka, katso kun japskit vääntää töitä. Anna meidän, joille kohtalo ei antanut tarttua pysyvästi hitsipilliin, unelmoida paskaisista käsistä, lämpöisestä oluesta, hienhajusta, pitkistä parroista ja tekemisen meiningistä.

Unohtamatta räjäyttelyä, konekiväärillä räiskimistä ja kilpakusemista.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
huima

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja huima »

Bluntly kirjoitti: Anna unelmoida paskaisista käsistä, lämpöisestä oluesta, hienhajusta, pitkistä parroista ja tekemisen meiningistä. kilpakusemista.
:shock:
huima

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja huima »

Yönmustaritari kirjoitti:Rakentelu ja kokeileminen on vain siistiä ja jos noistakin sarjoista jättäisi sen lääkityksellä olevien urpojen ylimääräisen draama-riehunnan vähemmälle tai pois kokonaan niin siinähän olisi jokaisen tekniikan muka-ammattilaisen lempiohjelma kasassa.
Amerikkalaisen mallin mukainen testo-riekunta ei oikein meidän kulttuuriin, jossa äijämäisen urakan tehtyään ei tartte riehua kuin cityläinen.

Eilen satuin kääntämään kanavaa Monster Garagelle juuri kun kilpailussa hävinnyt auto sai tuhoamistuomion. Loistavan herkän hetken pilasi juontajien aivoton 15-vuotiaille jääkiekkojunioreille sopiva meuhkaaminen. Hemmetti. Ei saanut keskittyä rauhassa nauttimaan konekivääritulituksesta ja valojuovien jäljestä.
Aito_Johanna

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Niin tuota se Big Love, joka tuli Täyskäreiden tilalle. Kannatteekos sitä sitten ruveta katsomaan? Ekaa osaa en katsonut. Ei kuulosta kovin kiinnostavalta, mutta kun on tottunut katsomaan telkkaria maanantaisin klo 21-22 :?
ninnithequeen

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai niin. Kaheksalta aloittaa se JimTV mikälie. Pitänee vilasta.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Kukaan katsonut Yöperhoa?

Aluksi kun katsoin, ilman mitään ennakkotietoja ko.sarjasta, olin yllättynyt positiivisen hämillisellä tavalla - pisti sopivasti draaman ja komiikan sekaisin, hämmästytti käsittämättömällä päähahmollaan, Jillillä, ja sai katsomaan taas uudestaan. Engantilaista särmää. Ihmiset rosoisia, hulluja, inhimillisiä vailla amerikkalaismaisia ennalta-arvattavuuksia tyyliin "lapsi laitetaan nyt söpösti nukkumaan, pusu pusi, sanoo isi". Nautittavaa.

Edit: pilkunnussinta.
Viimeksi muokannut HellBell, 26.02.2007 19:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dr.Diarrhea

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ai vittu kun mahaan sattuu, tyhjyys sattuu. Nettipokeriltani syöminen unohtunut. Tähän väliin joku kiintiöhomoneekeri hymyilemään kattila kädessä, niin tuska maksimoituu. En uskalla vaihtaa kanavaa, ykköseltä tulee turvallista tiedesettiä.
Dr.Diarrhea

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mä muuten tuijotan aika usein Voimalan. Ne juontajatytöt on symppiksiä ja fiksuja. Sitä paitsi niillä on hyvä henkilökemia. Tänään aiheena on mies, miehen elämä. Vieraana mm. Tommi Korpela. Aion katsoa, oppia ja omaksua.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Mä muuten tuijotan aika usein Voimalan. Ne juontajatytöt on symppiksiä ja fiksuja. Sitä paitsi niillä on hyvä henkilökemia. Tänään aiheena on mies, miehen elämä. Vieraana mm. Tommi Korpela. Aion katsoa, oppia ja omaksua.
Et voi nyt olla tosissasi? Fiksuja?! Tämä Voimala on just malli-esimerkki ärsyttävästä keskusteluohjelmasta, jossa juontajaämmykit ovat aina aivan pihalla siitä, mistä puhutaan ja mitä ehkä kannattaisi kysyä siltä haastateltavalta.
Näin kerran jakson, jossa puhuttiin miehen ja naisen kauneudesta ja siellä oli muiden haastateltavien joukossa kiintoisapuheinen mies joka koetti sopertaa jotain erilaista miestenkin puolesta, kuinka miehet ovat nimenomaan olleet est.objeksteina antiikissa, aiemmassa historiassa, ettei naiskohtainen kauneuspalvonta ole niin selkeä möntti kuin voisi luulla. Mutta juontajatädit vain jatkoivat naiskohtaista keskusteluaan ja olivat täysin pihalla jopa sen aiheen sisällä eivätkä päätyneet asiassa muuhun kuin siihen että "paineita on joo". Vanhuuden ja kasvamisen merkityksiä ei otettu missään vaihessa huomioon koko ns. keskustelussa, kaikki käsiteltiin pinnallisesti ja ennalta-arvattavasti. Huono progis.
Dr.Diarrhea

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

HellBell kirjoitti: Huono progis.
Miellyttäviä naisia ja edelleen fiksuja. Aika harva juontaja ylipäätään on miellyttävä(minun mielestäni). Vieraat tekevät ohjelman hyvän aiheen ja näkökulman lisäksi. Ne 5-10 kertaa, kun olen katsonut, olen pitänyt. En voi kuitenkaan väittää, etteikö huonojakin jaksoja olisi ollut, enhän kaikkia ole nähnyt.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dr.Diarrhea kirjoitti: Miellyttäviä naisia ja edelleen fiksuja. Aika harva juontaja ylipäätään on miellyttävä(minun mielestäni). Vieraat tekevät ohjelman hyvän aiheen ja näkökulman lisäksi. Ne 5-10 kertaa, kun olen katsonut, olen pitänyt. En voi kuitenkaan väittää, etteikö huonojakin jaksoja olisi ollut, enhän kaikkia ole nähnyt.
En ole nähnyt sitä kokonaisuudessaan montaakaan kertaa, varmaan vaan sen yhden (ärsytykseltä en ole voinut jatkaa katsomista), mutta ne pätkät niistä muista jaksoista ovat olleet samaa settiä, tai ainakin niiltä "pätkä"-osin. Toisen, sen pyöreämpikasvoisen naisen ilmeen kun vaan näkeekin.. Mairea, pihalla oleva ilme.. Uuh.. Näppi syyhyää silloin vaihtamaan kanavaa.. myönnän.
Dr.Diarrhea

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Ollaanko me joskus oltu jostain samaa mieltä? Sitä minäkin.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Ollaanko me joskus oltu jostain samaa mieltä? Sitä minäkin.
Mikä olitkaan horoskoopilta? Jos härkä, niin härkien kanssa yleensä olen ollutkin sukset ristissä. Samoin skorpionien. ;-)
Dr.Diarrhea

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Olen niin vaatimaton luonne, että vain yksi kala.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

HellBell kirjoitti:
Dr.Diarrhea kirjoitti:Ollaanko me joskus oltu jostain samaa mieltä? Sitä minäkin.
Mikä olitkaan horoskoopilta? Jos härkä, niin härkien kanssa yleensä olen ollutkin sukset ristissä. Samoin skorpionien. ;-)
Mä näen teidän välillä virtuaalisellaista, että Ripuli yrittää tavalliseen tapaan hurmata naisen rauhallisin ja varmoin poliisin ottein ja Kilikello tappelee perinaiselliseen tapaan vastaan. Aika herttaista. :wink:
Kikkelis kokkelis.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti: Mä näen teidän välillä virtuaalisellaista, että Ripuli yrittää tavalliseen tapaan hurmata naisen rauhallisin ja varmoin poliisin ottein ja Kilikello tappelee perinaiselliseen tapaan vastaan. Aika herttaista. :wink:
Ei tämmästä.

Minä en ole "perinaista" nähnytkään enkä, kuten hyvin tiedät, kannata match-makingia.

Dr.:n Kalat oli hivenen yllätys, mutta pitäisi tietty nähdä koko astr.karttansa..
Vitsinä vain, en ole asiantuntija..
Viimeksi muokannut HellBell, 26.02.2007 20:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dr.Diarrhea

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Keikaus kirjoitti:Aika herttaista.
Mä olen ihan purjeessa ton mustan auringon kanssa. Keikku, I need some muscles!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Noh, pikku pelit virtuaalisesti ovat ihan ok. Mutta varoitan sua, Ripla, että Kilikello ei ole mikään helppo pala purtavaksi. En kyllä silti naita teitä tai mitään, kunhan seurailen vaan sivulta ja teen havaintojani.
Kikkelis kokkelis.
CandyMan

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

ninnithequeen kirjoitti:Ai niin. Kaheksalta aloittaa se JimTV mikälie. Pitänee vilasta.
Klo 23 eli ihan kohta tulee kyseiseltä kanavalta takuuhitti Penn & Teller Bullshit! Kannattaa tarkistaa. Pönkittää mukavasti tällaisen paatuneen skeptikon maailmankuvaa. Jostain syystä se tulee joka päivä? Laitoin kaikki menemään digiboksille, katselen niitä pois kun jaksan.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: TV:stä tulee hyvää ohjelmaa

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Keikaus kirjoitti:Noh, pikku pelit virtuaalisesti ovat ihan ok. Mutta varoitan sua, Ripla, että Kilikello ei ole mikään helppo pala purtavaksi. En kyllä silti naita teitä tai mitään, kunhan seurailen vaan sivulta ja teen havaintojani.
Kilikello.. Hauska lemppis, pikku-ukkelimainen.

Keikku Skorppinen! Keksin sulle kokonaisen nimilemppiksen etu-ja sukunimineen. Kuulostaa legendaariselta.
Vastaa Viestiin