Läpiveto

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Dr.Diarrhea

Läpiveto

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Putkahtaa ruutuihin taas tänä iltana yköseltä kello 22. Näin telkku.com ilmoittaa: "Suora lähetys, jossa neljä huonetta ja kuusi näyttelijää pidäkkeettömissä sketseissä. Mukana Petteri Summanen, Jaakko Saariluoma, Jukka Rasila, Elina Knihtilä, Kari Hietalahti ja yllätysvieras."

Oletteko seuranneet? Jos ette, niin miksi ette?

Tänhetkinen suosikkini teeveekomediassa :D
Dr.Diarrhea

Re: Läpiveto

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Olipas paska jakso eilen. Luulen, et vierailija Väänäsellä oli näpit pelissä sisällössä. Ihan erilainen kuin kaksi edellistä. Vanhaa kunnon junttihuumori perinteisellä teatterikaavalla tehtynä. Mut Summanen on aina loistava :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Läpiveto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Katsoin niitä edellisiä, ja ne oli kyl huippuja! Eilinen tosiaan ei oikein jaksanut pitää töllön edessä kovin kauaa.. Olin tosin kipeäkin ja väsynyt.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Läpiveto

Viesti Kirjoittaja Ann »

Hirveetä paskaa. Olen paljon hauskempi, vaikka huoneitakin on vain kolme.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Läpiveto

Viesti Kirjoittaja HellBell »

En ole nähnyt, en tiennyt mitiä tommotteesta. Viimeksi naurattanut tv-ohjema taisi olla Dismissed MusicTvltä - ketkä vatipäät sinnekin menee keikkumaan.. "Osaan surffata ja nää on mun pikkurillilihakset.." "Meillä synkkasi tosi hyvin tolla tauolla, kun pussasit ja tolleen ja toi toinen ei tehny omalla tauollaan mitään. Ehkä se on homo."
Väkisin mentävä munaamaan itsensä telkkaan?
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Läpiveto

Viesti Kirjoittaja Ann »

HellBell kirjoitti:Dismissed MusicTvltä
Oon miettinyt, että tää ohjelma ei voi olla oikea.. siis niiden kisailijoiden on pakko olla jotain näyttelijöitä. Ei kukaan voi olla sellanen. Eihän?

Mam-ma..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
HellBell
Kitinän uhri
Viestit: 891
Liittynyt: 01.01.2007 18:57

Re: Läpiveto

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Ann kirjoitti:
HellBell kirjoitti:Dismissed MusicTvltä
Oon miettinyt, että tää ohjelma ei voi olla oikea.. siis niiden kisailijoiden on pakko olla jotain näyttelijöitä. Ei kukaan voi olla sellanen. Eihän?
Mam-ma..
Samaa mäkin oon miettinyt. Ja sitten vielä ne Virgin Diaries ja Sweet sixteenit siihen päälle.. Ei voi olla..
Vastaa Viestiin