Idols 2007

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Ann »

aasi kirjoitti: Palsta tekee häviön jälkeen harakirin.
Langattomaan hiireen on hankala hirttäytyä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Tix

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Tix »

elco kirjoitti:
Tix kirjoitti:
elco kirjoitti:
Tuolla on kolme osallistujaa, joista kahden puolesta lyöt vetoa yhtä vastaan: tasaveto olisi, että jos Ari putoaa niin saan kaksi kaljaa ja jos ei niin saat kaljan?
Passaa.
Veto numero 1 on kiinni.
Tix kirjoitti: Saanko mä kaksi jos finaalissa ovat Ari ja Anna?
Kolme kahden kombinaatiota. Otan vedon 2 kiinni sillä edellytyksellä, että saan yhden, jos finaalissa on joku muu pari kun tuo - ok? Veto kaksi on erillinen eli nämä ykkösen päälle.
Pahuksen matemaatikko. Kiinni.
elco

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:Kiinni.
Vetolopputulemat:
-Ari ja Anna --> Tix +3
-Ari ja Kristiina --> 0
-Kristiina ja Anna --> elco +3
elco

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja elco »

Kyrpäjyrä!

Fucking verenimijäketku.
Tix

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Tix »

elco kirjoitti:Kyrpäjyrä!
No nythän on hyvä tekosyy lähteä ottamaan kuppia jollain järkiporukalla.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Ann »

Look at the bright side..sä voit aina kaataa ne bisset Tixin päälle.
Rotan aivot valtasivat pääni.
ninnithequeen

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

:cheer:
Vihdoin honoblondi lähti! Jee!

Jos Anna vetää ens viikolla samaa tasoa kuin nyt, Ari voittaa prosentein 99-1.
Dr.Diarrhea

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Suvinen kirjoitti:Olipa sitkeessä kiinni tuo blonde. Irtos kuitenkin viimein.
Se vaahtokarkki oli sulanut kiinni tässä kevätauringossa. Tais yöpakkaset irrottaa.
bedlam

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No tulihan se sieltä. Jeff Buckley soi jäähyväisten taustalla. Nooh, toisaalta Kristiina näistä paransi eniten finaaleissa. Kai siitä joku uus Anna Eriksson voi tulla.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja brona »

Mä tykkäsin Kristiinasta, huomattavasti sielukkaampi laulaja kuin Anna. Annaan kaipaisin paljon enemmän munaa, kun tytsillä on tuollainen ääni.
...
bedlam

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:Jos Anna vetää ens viikolla samaa tasoa kuin nyt, Ari voittaa prosentein 99-1.
Se on ihan sama miten perseelleen kumpikaan laulaa, eiköhän se Ari ole voittanu tän jo aikoja sitten. Ikävä kyllä että tää nyt meni tälleen. Sitten siltä kuullaan levyllinen Risto Asikaisen säveltämiä kevytheviballadeja.
Viimeksi muokannut bedlam, 29.03.2007 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti::cheer:
Vihdoin honoblondi lähti! Jee!

Jos Anna vetää ens viikolla samaa tasoa kuin nyt, Ari voittaa prosentein 99-1.
Höpönpöppöö. Nyt kun tyttöäänet kasautuu tolle pikkutikkarille, niin kisa on kiinni just siitä millaset vedot tuleepi finaaliin. Tällä hetkellä pistäisin roponi Annan puolesta.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Ann »

brona kirjoitti:Annaan kaipaisin paljon enemmän munaa
Niin Annakin.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Dr.Diarrhea

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mulla on kans vahva mutu Arin voitosta. Te klausjärviset mutta myös te liinamaat, kerratkaas vielä sisulle syyt miksi jengi äänestää Aria? Mä kun itse en siis häntä fanita.
Rouva Pupu

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Sitten siltä kuullaan levyllinen Risto Asikaisen säveltämiä kevytheviballadeja.
Hmm, mitäs Annalta kuultais? Ei yhtään sen mielenkiintoisempaa settiä, veikkaan. Mä kyyl uskon et Anna voittaa, röyh.
Tix

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Tix »

Olihan se Ylanderkin viimeksi olevinaan niin varma voittaja, mutta hirveä tukka ja finaalimoka -> nolla voitti. Finaali tulee vielä Annan kannalta hyvään aikaan, teinien saldorajat ei oo loppu kuun alkupuolella. Kunpa vaan laulais jotain tommosta Irinan tyyppistä.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Ann »

Dr.Diarrhea kirjoitti:miksi jengi äänestää Aria?
Sen äänessä on kiva väri, eikä se tyyppinä ärsytä.
Rotan aivot valtasivat pääni.
bedlam

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Sitten siltä kuullaan levyllinen Risto Asikaisen säveltämiä kevytheviballadeja.
Hmm, mitäs Annalta kuultais? Ei yhtään sen mielenkiintoisempaa settiä, veikkaan. Mä kyyl uskon et Anna voittaa, röyh.
Mun mielestä hevimusaa pitää esittää bändi, joka tekee itse omat viisunsa. Listapopille se on ihan sama.

Nooh, mutta kumpikinhan näistä levyn tekee joka tapauksessa. Mitä merkitystä sillä itse asiassa on, että kumpi voittaa? Muuta kuin että tuotantoyhtiö saa tekstiviesteistä fyrkat?
Vihtahousu

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Dr.Diarrhea kirjoitti:miksi jengi äänestää Aria?
Öh, koska se on ainoa jota voi kuunnella. Noista kukaan muu ei osaa/osannut laulaa mitään vaativampaa kuin noita hitaita honotuksia.
bedlam

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vihtahousu kirjoitti:Noista kukaan muu ei osaa/osannut laulaa mitään vaativampaa kuin noita hitaita honotuksia.
Paskaa puhut. Arikin on parhaimmillaan hitaissa honotuksissa, hevi lähtee vähä lapasesta.
Vihtahousu

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

bedlam kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Noista kukaan muu ei osaa/osannut laulaa mitään vaativampaa kuin noita hitaita honotuksia.
Paskaa puhut. Arikin on parhaimmillaan hitaissa honotuksissa, hevi lähtee vähä lapasesta.
Osasko noista kanoista kukaan laulaa nopeasti? Arilla oli varmastikin yli 50 pinnaa piiseistään nopeita. Varmaan tiedätkin että korkealta ja nopeasti saattaa olla vähän vaativampaa laulaa kuin nenähonotuksella.
bedlam

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Vihtahousu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Noista kukaan muu ei osaa/osannut laulaa mitään vaativampaa kuin noita hitaita honotuksia.
Paskaa puhut. Arikin on parhaimmillaan hitaissa honotuksissa, hevi lähtee vähä lapasesta.
Osasko noista kanoista kukaan laulaa nopeasti? Arilla oli varmastikin yli 50 pinnaa piiseistään nopeita. Varmaan tiedätkin että korkealta ja nopeasti saattaa olla vähän vaativampaa laulaa kuin nenähonotuksella.
Minusta kun korkealta ja kovaa on helpompi laulaa säväyttävästi kuin alempaa ja rauhallisesti.

Kristiina ei kyllä paljon muuta vetänyt kuin balladeja, mutta onhan Annalla nopeempiakin biisejä ollut siellä täällä. Noh, eniveis.
Dr.Diarrhea

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Mun mielestä Ari on heavymusiikin irvikuva. Hukassa oleva kimittäjä, jolla ei ole mitään tyylitajua tai karismaa. Semmonen talutettava yläastelainen.
JakeBlues

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

bedlam kirjoitti: Paskaa puhut. Arikin on parhaimmillaan hitaissa honotuksissa, hevi lähtee vähä lapasesta.
Allekirjoitan. Tosin se Kim Lönnholm (eikös se ollut se?) imitaatio sitä vitun naurettavaa hattua myöten lähti myös lapasista, mutta silti sillä kaverilla on Mojo. Sen täytyy vain ymmärtää käyttää sitä oikein.
PerttiMakimaa

Re: Idols 2007

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

bedlam kirjoitti:No tulihan se sieltä. Jeff Buckley soi jäähyväisten taustalla. Nooh, toisaalta Kristiina näistä paransi eniten finaaleissa. Kai siitä joku uus Anna Eriksson voi tulla.
Paransi paransi. Itse veikkasin juuri häntä Arin kaveriksi finaaliin.

Varsinkin sen Annan kamalan suosikkibiisini raiskauksen jälkeen tunsin halua good ol' hangin' partyyn. Toivottavasti pitää lupauksensa eikä laula millään levyllä suomeksi (hän muistaakseni sanoi joskus aikoinaan, että haluaisi kansainvälisille markkinoille).

Kristiinan äänestä saadaan varmaan studiossa se olennainen osa irti. Sikälti mikälti mitään sieltä suunnalta on tulossa.

Luin tuosta alhaalta ehdotelman Asikaisen kevytheviballaadeista. :x Luoja meitä niiltä varjelkoon.
Vastaa Viestiin