Tuska 2007

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Vihtahousu

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kilinvitut, Hatesphere vetääkin ihan ekana. Liittyyks Blytly taas suraan, tai muita joilla on lippu?
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Bluntly kirjoitti:Tuskaisia kysymyksia aikataulun suhteen:

Brother firetribe vai Legion of the damned?

45 degree woman vai Nicole?

D´espairs ray vai Vader?
Legion of the Damned ja Vader minä sanoisin, mutta alat kuitekin urputtaa örinästä :)
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Vihtahousu kirjoitti:tai muita joilla on lippu?
Huomenna menen tienaamaan tikettiäni. Vituttaa kyllä tuo varvas vieläkin mutta toivottavasti hyvä tulee.

Tarkoitus olisi erään leidin kanssa siellä pääasiassa olla, mutta kyllähän teihin siellä pitää törmätä ainakin kerran, kaksi tai jopa kolme!
Vihtahousu

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Alkaa jo vähän kutitteleen masun pohjaa. Odotan meininkiä ihan kunnolla 8)

Alkoholipolitiikasta: aattelin tällä kertaa pitää vähän rauhallisempaa linjaa, kuten tein viimekin vuonna (tosin pakon sanelemana). Vain puolikas puteli tiukkaa per päivä ja lonkerot päälle. Äsken jo mietin että mitä viddua joisi ja kauhiat suunnitelmat olin jo tekemässä, mutta ei taida maksaa vaivaa... lonkeroa, tapiota ja blandista vaan. Sunnuntai täytyy sit pyhittää jo rauhallisemmalle linjalle että selvii jotenkin töihinkin maanantaina...

Muu politiikka: Bodomin paitaa taidan kävästä tänään kattomassa Hellsinki-shopissa, muuten jaksa kummemmin panostella pukeutumiseen, varsinkin kun sää on vielä vähän avoinna. Jatkoklubeista ei mitään haisua vielä, onkohan kukaan ees menossa? Vain jos joku tosi kova pändi löytyy niin jaksan vaivautua, muuten perinteinen roks-hevimesta-linja taitaa olla paikallaan.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jätä blandis ja sekoita tapsa lonksuun.

Perjantaille lupailevat jopa sadetta eli tukeva pukeutuminen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Ensiferumkin paiskois jatkoklubilla Tavastialla perjantaina, hitsin-vitsit!
Vihtahousu

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bodomin paita ostettu (ja Maideninkin piti ostaa toki :D ), jatkoklubista vielä tiedä... Helvata sentään tuon sään kanssa, ei oo kivaa jos sataa!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä sain kutsun mennä "oppaaksi" kahdelle irkkupojalle. 20-v. Carmack ja 21-v. Adam viihdytti mua ja miestä maanantai-illan helsingin klubeilla; ja pyydettiin vielä mukaan Tuskaa kuuntelemaan puistoon. Hassuja tyyppejä -

" Thin Lizzy is the best rock band out of Ireland - Fuck U2 "

Mut joo... töissä viikonlopun, illalla maisemissa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18752
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Niba »

Joo, tuskittelemaan puistoon, olenhan wanha kemisti enkä suinkaan basisti..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Kaikkina päivinä paikalla, jatkoklubeilla en. Saa tulla nykimään hihasta jos tunnistaa, itse en kuitenkaan erota vasenta oikeasta.
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Elppis kirjoitti:Mä sain kutsun mennä "oppaaksi" kahdelle irkkupojalle. 20-v. Carmack ja 21-v. Adam viihdytti mua ja miestä maanantai-illan helsingin klubeilla; ja pyydettiin vielä mukaan Tuskaa kuuntelemaan puistoon. Hassuja tyyppejä -

" Thin Lizzy is the best rock band out of Ireland - Fuck U2 "

Mut joo... töissä viikonlopun, illalla maisemissa.
Sano niille Primordial, loppuu sitten tuollaiset puheet. Hmm, laitampa soimaan! :)
Vihtahousu

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Mut tunnistaa Bodomin paidasta huomenna!

ps. hämis kandee varoa, koska sit on liikkeellä taas huonostikäyttäytyvä mies CoB-paita päällä!!!1
Vihtahousu

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Call me nerd or somthing, mutta mä printtasin ja laminoin tuskan ohjelman :mrgreen:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:Call me nerd or somthing, mutta mä printtasin ja laminoin tuskan ohjelman :mrgreen:
Piti kanssa, mutta unohdin.

Tuli eilen Turisasta Rockilta ja kuulosti korvaani niin hyvältä, että Katatonia saa jäädä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti: Tuli eilen Turisasta Rockilta ja kuulosti korvaani niin hyvältä, että Katatonia saa jäädä.
Aivan varmasti kataloonia saa jäädä, Turisastakin olen kuunnellut, ei ihan vielä nappandeerannut, mutta toivotaan että keikka muuttaa mielen :P
Vihtahousu

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Turisas, Dragonforce ja Bodomi oli kovia. Tosin Bodomi tais heittää aika huonon keikan, mutta toki oli silti kova 8)
Vihtahousu

Re: Tuska 2007

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Noni, oikeat tuskat oli sit vasta tänään. Juhlat sujui kivasti kaiken kaikkiaan; tuli niskalihakset kipeytettyä heti perjantaina joka oli pänditarjonnaltaankin paras päivä. Lauantaina sit ei paljoa pändejä ehtinyt/viitsinyt katsella mitä nyt Waspin tsekkas ja vähäsen Legion of the Damned:ia.

Sunnuntai alkoi Finntrollilla jatkuen Moonspellin kuunteluun päälavan takana: ei vaan potkinyt tarpeeks. Päivän kovin veto oli Vaderilla joka pääs yllättään positiivisesti, Stratovarius oli aika perus. Kyllä kolmen päivän rymyäminen vaatii kovasti veroakin, tänään jaksanut tehdä oikeen mitään. Kiitokset kaikille jotka aikaansa seurassani viettivät, erityisesti vakio-biaatch-bluntlylle.
Vastaa Viestiin