Nightwish:n paluu

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Niba »

On tainnu hoolopainen ajatella kun kyrvällään?


Alla oleva kuva on otetu ilman lupaa nightwishin sivuilta.
Kuva

Ei oo ihme et enkeli kuvassa itkee!
Pyyhin Netikettiin..
PerttiMakimaa

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Tix kirjoitti:Aika huono ääni verrattuna Tarjaan ja ruotsalainen tapa ääntää englantia ärsyttää. Eipä tartte Nightwishin uusia biisejä kauheasti odotella.
Olen ollut ulkoilmakonsertissa kuuntelemassa Tarjaa livenä ja olihan ääni hienon kuuloista, mutta ääni toimi myös isona rajoitteena bändin kappalevalinnoille.

Huomaan ensimmäistä kertaa ekan levyn jälkeen odottavani mielenkiinnolla mitä P-Karjalassa puuhataan.
PerttiMakimaa

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Vokalistin vanhan bändin tuotoksia

Tuoltahan noita edellisiä voi kuunnella. Millaista lie sovitettuna Naitvissiin... :)
Geetzu

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tix kirjoitti:Aika huono ääni verrattuna Tarjaan ja ruotsalainen tapa ääntää englantia ärsyttää. Eipä tartte Nightwishin uusia biisejä kauheasti odotella.
Minä taas kykenen ensimmäistä kertaa oikein innolla elämään mieheni odotuksessa mukana. :D

(Tarjan enkku oli karmaisevaa, tässä mentiin laulun ja ääntämisen lisäksi myös ulkonäöllisesti eteenpäin, ei lainkaan paha homma!) Okei, en osaa VIELÄ kuvitella wishmastersseisunmuit kuuntelevani uudella laulajalla... Mutta uutta matskua venaan ihan kympillä.
Viimeksi muokannut Geetzu, 25.05.2007 8:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Tix kirjoitti:Aika huono ääni verrattuna Tarjaan ja ruotsalainen tapa ääntää englantia ärsyttää. Eipä tartte Nightwishin uusia biisejä kauheasti odotella.
Laulun takiako sä levyjä hankit? Jos biisit ovat hyviä niin niitä ei kyllä nykyaikaisella studiotekniikalla saada laululla pilattua.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
slam

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja slam »

Vihtahousu kirjoitti:
Nightwishin Pohjois-Amerikan kiertueen 2007
Kait sieltä 5 viitseliästä suomalaista löytyy keikalle
Vihtahousu

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geetzu kirjoitti: (Tarjan enkku oli karmaisevaa, tässä mentiin laulun ja ääntämisen lisäksi myös ulkonäöllisesti eteenpäin, ei lainkaan paha homma!)
En ole samaa mieltä!!!11 Mie en Tarjan enkusta löytänyt mitään mahottoman huonoo. Ulkonäöllisestikään ei mun mielestä parantunut, mutta minä olenkin se epänormaali jonka mielestä TT ei ollut ruma.
Toivottavasti lavakarisma on pareNpi kuin TT:llä, koska se oli hänen huonoin alueensa.
Geetzu

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Vihtahousu kirjoitti:Ulkonäöllisestikään ei mun mielestä parantunut, mutta minä olenkin se epänormaali jonka mielestä TT ei ollut ruma.
Toivottavasti lavakarisma on pareNpi kuin TT:llä, koska se oli hänen huonoin alueensa.
:shock:

Mä en tiedä ketään, joka pitäis Turusta rumana.
Vihtahousu

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Geetzu kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Ulkonäöllisestikään ei mun mielestä parantunut, mutta minä olenkin se epänormaali jonka mielestä TT ei ollut ruma.
Toivottavasti lavakarisma on pareNpi kuin TT:llä, koska se oli hänen huonoin alueensa.
:shock:
Mä en tiedä ketään, joka pitäis Turusta rumana.
Vähäsen kärjistin, koska Turunen on hävinnyt toistaiseksi jokaisen palstan ulkonäkövertailun :twisted:
William Munny

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Tää alkaa olla jo asioita jotka tulee handlata yleissivistyksen nimissä. Tämän päivän käytäväkeskusteluissa ei varmaa voi olla törmäämättä kysymykseen; ”joko olet kuullut sen uuden biisin”. Jotta voi kokea olevansa työyhteisönsä hyväksytty jäsen, niin tämähän täytyisi olla kuultuna. Ei vaan jaksa innostaa. Ja ei se Turunen ole kaunis, wannabe diiva, siis näin täältä katsottuna. Rohkea kannanotto minulta, koska ei mulla oikeasti ole kovinkaan kummoista kuvaa ihmisestä tai edes bändistä.

Mutta hei, Hanoi Rocks pääsee tekemään sen jenkkilän kiertueensa joka ensimmäisellä yrittämällä keskeytyi tapaturmaisen kuoleman johdosta.
bedlam

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mylwin kirjoitti:Jos biisit ovat hyviä niin niitä ei kyllä nykyaikaisella studiotekniikalla saada laululla pilattua.
Mutta jos biisit on huonoja, niin kyllähän siihen laulantaan sitten keskittyy!

Edit: Eikä TT todellakaan ole ruma. Siitä vain tulee enemmän ulkoisesti mieleen sellainen kaljottelukaveri kuin panetusläähätys.
Geetzu

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

William Munny kirjoitti:Ei vaan jaksa innostaa.
Mut mut mut, hei värähtääkö mikään tän 71 syntyneen äiskän kohalla?
Mulla kyl. Ei yllätä varmaan ketään. 8)

http://nightwish.1g.fi/NIGHTWISH1.mpg

Biisi on sellanen tipat silmiin nostattava, sanat, kaikki. Ihan helmi jo nyt. Teki välittömästi mieli tukea lastenkotien toimintaa.

(pirun kitinä uhkaa sekoilla mulle, taltutin!)
Sheetlord

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

1108 kirjoitti:Sitä muijaa olisi muuten mielenkiintoista naida... Kelaa kun muija alkaa karjuun
Hra Housuhiiri ryömisi koloonsa eikä tulis enää ikinä ulos. Mulla menee vääränlaiset kylmät väreet jo tuosta "lauluäänestä".

Eipä tuo uusi Naitvissiin-sinkku kuulosta todellakaan kaksiselta - eikä muijan lauluäänikään mitenkään erityiseltä. Yhtyeen tiedottajalle kyllä propsit hyvin hoidetusta työstä, harvemmin suomalaisen rokkibändin uuden jäsenen nimi ylittää pääuutislähetyksen uutiskynnyksen.
William Munny

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Geetzu kirjoitti:Mut mut mut, hei värähtääkö mikään tän 71 syntyneen äiskän kohalla?
Mulla kyl. Ei yllätä varmaan ketään. 8)

http://nightwish.1g.fi/NIGHTWISH1.mpg

Biisi on sellanen tipat silmiin nostattava, sanat, kaikki. Ihan helmi jo nyt. Teki välittömästi mieli tukea lastenkotien toimintaa.
Ei se oikein innostanut. Viisari kävi ehkä seiskassa. Sellanen vähän pliisu daami. Näytti kyllä siltä että se on vain vartti ennen pätkää revitty ylös sängystä ja se oli joutunu vetäseen metallimeikit alta viiden minuutin naamaan. Tukka oli jääny kampaamatta yms. Ehkä innostuisin enemmän jos hän olisi niin sanotusti edustuskelpoisemmassa kunnossa.

Biisiä en oo vieläkään kuullut. Auttakee avutonta ajan tasalle.
Tix

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Geetzu kirjoitti:(pirun kitinä uhkaa sekoilla mulle, taltutin!)
:shock: :shock: :shock: :shock:

Sää narttunen alat itte sekoilla yhä pahemmin. Hitto noita raskaushormooneja... 71 syntynyt ei-minkään-näkönen wanha luuska joka laulaa hurriksi ei tod. lämmitä. Ja biisi on ihan scheissea. Ja toinen kuuntelee pimppi märkänä ja tippa linssissä? Ei hyvää päevää...
Tix

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Tix »

William Munny kirjoitti:Auttakee avutonta ajan tasalle.
Naitwissin kotisivuilta löytyy pätkä. Sillä pystyy hyvin toteamaan että paskaahan tuo.

http://www.nightwish.com/fi/files/audio
elco

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:wanha luuska
Tähän kiinnitin itsekin huomiota. Mietin, notta "35 - elääx nii wanhax?" Vähän aikaa siinä päivteltyäni aloin miettimään omaa ikääni. Kesti hetken tajuta, että itsekin olen jumalauta 35! Jouduin siis oikeasti miettimään kuinka vanha olen.

Tunnemyräkkä helpotti kun muistin, että miesten ikääntyminen on eri asia kuin naisten.
elco

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:Sillä pystyy hyvin toteamaan että paskaahan tuo.
Mene ite laulamaan, jollei kelpaa!
Geetzu

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

:D :D :D
Tix

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Tix »

elco kirjoitti:
Tix kirjoitti:Sillä pystyy hyvin toteamaan että paskaahan tuo.
Mene ite laulamaan, jollei kelpaa!
Meen heti ku oon leikkautanu itteni naiseks. Pystyn parempaan.
Geetzu

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

:D :D :D
elco

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti: Meen heti ku oon leikkautanu itteni naiseks.
Nyt valtasi kyllä syvä hämmennys: Ootsä muka mies?
Viimeksi muokannut elco, 25.05.2007 10:12. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Geetzu

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Pölöt! :D
William Munny

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Tiksis Tix.

Samplen perusteella se bööna vetää ihan hyvin. Vähän se englanti töksähtelee paikoin, mutta ei se niin häiritsevää ole. Hyvä ääni on juu. Biisi oli kyllä kuin Abban tuotannosta repäisty, mutta ainakin mun korviin uskottavamman kuuloista kuin se TT:n oopperadiiva kiekuminen, anteeksi, laulaminen.
William Munny

Re: Nightwish:n paluu

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Kyllä mä nyt ymmärrän miksi Geetzu on niin täpinöissään. Ja mikäs ikä se tuo on naiselle?
Vastaa Viestiin