mamma-mia/show musikaali

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

mamma-mia/show musikaali

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Toi pitää nähdä.

22 ABBA-yhtyeen hittiä sisältävä esitys.

http://www.welldone.fi/mamma-mia/show.asp

Löytyykö kitinästä seuraa mukaan? Vink.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: mamma-mia/show musikaali

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Vaola kirjoitti:Joo, koska vaan, jos joku maksaa. :P

Menee vähän ohi aiheen, mutta...

No joo, laatumusikaalista ja -tuotannostahan tuossa on kaiketi kysymys, että jos on varaa noihin hintoihin, niin sinne vaan! Mulla vaan just nyt ei ole. Harmi.
Niin no nyt oli kysymys ihan vaan Hartwall-areenalla olevasta esityksestä.
hinnat 49€-79€
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: mamma-mia/show musikaali

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Vaola kirjoitti: Kunhan vaan muistelin niitä hintoja, mitä nuo vastaavat maksoivat Lontoossa, koska siis siellähän tuokin menee kaiketi edelleen... Tottakai lipulle tulee hintaa, jos tuollainen koneisto lennätetään Suomeen jne, että ei ihme sinänsä että lippujen hinnat ovat pilvissä.
Minä taas mietin sitä, onko koko esiintyjä kaarti tosiaan Lontoosta? Sama esitys on menossa 9 eri paikkakunnalla mm. Lontoo ja New York. Sitten on vielä pari keirtävää kokoon panoa. esitykset Suomessa siis 16.5. - 3.6.

Ohjaajien ja tuottajien lisäksi en löytänyt mitään itse esiintyjistä.
Aito_Johanna

Re: mamma-mia/show musikaali

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Voishan tuota kai. ABBA on sentään vanha suosikkini. Jos mun seurassa uskallat lähteä :mrgreen:
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: mamma-mia/show musikaali

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Aito_Johanna kirjoitti:Voishan tuota kai. ABBA on sentään vanha suosikkini. Jos mun seurassa uskallat lähteä :mrgreen:
Tottakai uskallan. Työpaikalla joku vihjasi että kyseessä voisi olla ruotsinkielinen esitys, mutta ei kai sentään. Vaikka kaipa äikänope vois suomentaa mulle ne tärkeimmät kohdat? :) Mulla tuo kielitaito rajottuu englantiin ja suomeen.

Esityksetä on kuulemma ollut juttua telkussakin joku aika sitten. Näkikö kukaan?
Aito_Johanna

Re: mamma-mia/show musikaali

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Jyrki73 kirjoitti: Työpaikalla joku vihjasi että kyseessä voisi olla ruotsinkielinen esitys, mutta ei kai sentään.
No höpö höpö. Esityskieli on englanti. Suomenkielistä tekstitystä voi seurata screeniltä. :google:
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: mamma-mia/show musikaali

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Aito_Johanna kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti: Työpaikalla joku vihjasi että kyseessä voisi olla ruotsinkielinen esitys, mutta ei kai sentään.
No höpö höpö. Esityskieli on englanti. Suomenkielistä tekstitystä voi seurata screeniltä. :google:
Joo, ei ollu esityksen kotisivulla sanaakaan ruotsia.

Aikataulu saattaa olla ongelma, mulla kun ole autoa, Ja että pitäisi työpäivän jälkeen istua linja-autossa ensin täältä Helsinkiin ja vielä esityksen jälkeen samana iltana takaisin, menee liian rankaksi. Joten homma täytyy oinnistua vapaapäivänä. Ens perjantai ja sunnuntai ovat ainoat mahdolliset. Maanantaikin sopis, mut sillon ei ole esitystä.
Vastaa Viestiin