The Henry Rollins Show alkaa Yle Teemalla

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Sheetlord

The Henry Rollins Show alkaa Yle Teemalla

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Kuva

Vaihtoehtoamerikan vihainen mies Henry Rollins tuo talk-shownsa Suomeen. Punkrokkari-runoilija-kirjailijan uusin aluevaltaus ei toivottavasti sorru samanlaiseen, räikeän populistiseen "vastarintaviihdyttämiseen" kuin Michael Mooren tuotokset. Vaikken Rollinsin musiikista välitäkään, ihailen miehen vakaumusta, päämäärätietoisuutta ja aikaansaavuutta. Näissä olisi Suomenkin keskikaljapöhnässä steissillä notkuville punkkareille oppimista. Kun pitää kroppansa kunnossa ja päänsä selvänä, voi ehkä vaikuttaakin asioihin.

Sarjan kotisivut
Wiki tietää
Henry Rollins Spoken Word Live At Savoy, Helsinki, 1.6.2007
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: The Henry Rollins Show alkaa Yle Teemalla

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen niiiiin kade teille digitelkkarisille! Onneksi mulla on yksi Henryn juttelu-cd, jota voin kuunnella pahimpiin tuskiin :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
William Munny

Re: The Henry Rollins Show alkaa Yle Teemalla

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Seurailin eilen illalla Nybergin Arton showssa Rollinsin haastattelua toisella silmällä ja puolittaisella korvalla. Ei se homma nyt ainakaan tuon haastattelun perusteella kovin vakuuttavalta vaikuta. Tosin musiikkivieraat saattavat olla jotain suht ytyä settiä, mutta muuten jäi sellainen käsitys, että Henryn vieraana on ihmisiä joita Henry itse diggaa ja tätä kautta ohjelma on yhtä pusnussia. Mutta katsomalla itse ohjelmaahan se selviää.
Sheetlord

Re: The Henry Rollins Show alkaa Yle Teemalla

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Munny kirjoitti:Mutta katsomalla itse ohjelmaahan se selviää.
Juuri näin. Myönnän, että itselläkin on pieniä epäilyjä. Hyvän talk-shown syntymiseen tarvitaan nimenomaan vastakkaisia näkökohtia, ei konsensusta.
Sheetlord

Re: The Henry Rollins Show alkaa Yle Teemalla

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

En jaksanut valvoa eilen, joten imutin Henry-shown eilisen jakson netistä.

Lievähkö pettymys. Kävi juuri niin kuin ounasteltiin, kahden samaa mieltä olevan ihmisen kohtaamisesta ei synny hyvää teeveetä. Ihan James-Lipton-syvällä Oliver Stonen perseessä Henkan nenä ei ollut, mutta ei se paljosta ollut kiinni. Edelleenkään maestron teesi "meidän vieraamme eivät tule mainostamaan uutta levyä/elokuvaa/tuotetta" ei kestä kriittistä tarkastelua, puheenvuoron aluksi isäntä esitteli vieraansa ja kertoi että uutta elokuvaa "World Trade Center" ollaan tekemässä..
NuoriDaavid

Re: The Henry Rollins Show alkaa Yle Teemalla

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Lolita kirjoitti:Mä olen niiiiin kade teille digitelkkarisille! Onneksi mulla on yksi Henryn juttelu-cd, jota voin kuunnella pahimpiin tuskiin :D
Tikiboksinhan saa alk. 39e.
William Munny

Re: The Henry Rollins Show alkaa Yle Teemalla

Viesti Kirjoittaja William Munny »

NuoriDaavid kirjoitti:Tikiboksinhan saa alk. 39e.
Halpa hinta Tiki Talkista, mutta siis aiheesta - unohtui koko proggis. Pirskatti. Kuka oli haistattelussa ja kuka/mikä hoiti soitannan?

Ens viikolla pitää skarpata.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: The Henry Rollins Show alkaa Yle Teemalla

Viesti Kirjoittaja saira »

Unohdin itsekin katsoa eilisen, tässä linkki siihen:

http://www.yle.fi/media/asxgen.php?file ... jakso1.wmv
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Sheetlord

Re: The Henry Rollins Show alkaa Yle Teemalla

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

William Munny kirjoitti:Kuka oli haistattelussa ja kuka/mikä hoiti soitannan?
Mä väijyin 201:n jossa Oliver Stone ja Sleater-Kinney niminen puolijoutava tyttö-garage-bändi.

Yle Teema kertoo lisää
Vastaa Viestiin