Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

Irtiotto kuvotus maximus

Susanna Anteroinen ... Hanna
2
14%
Samuli Edelmann ... Eero
0
Ei ääniä
Peter Franzén
0
Ei ääniä
Vera Kiiskinen ... Emmi
0
Ei ääniä
Mikko Kouki ... Otto
7
50%
Niina Kurkinen
0
Ei ääniä
Matleena Kuusniemi
0
Ei ääniä
Hannele Lauri
0
Ei ääniä
Laura Malmivaara ... Venla
1
7%
Jasper Pääkkönen ... Johnny
1
7%
Mikko Leppilampi
1
7%
Jari Pehkonen
0
Ei ääniä
Matti Ristinen
0
Ei ääniä
Tarja Saikkonen
0
Ei ääniä
Auni Tuovinen ... Aino
0
Ei ääniä
Janne Virtanen ... Velimatti
0
Ei ääniä
Ville Virtanen
0
Ei ääniä
Paavo Westerberg ... Kimmo
0
Ei ääniä
Joku muu, kuka?
2
14%
 
Ääniä yhteensä: 14

Googlebot

Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Irtiottoja on pyörinyt uusintana, joten on hyvä palautella mieliin kuka roolihahmoista on kuvottavin. Melko kuvottavia he ovat kaikki aina ässä-vikaista Eero Malmbergin tytärtä myöten, mutta silti. Arviot itse näyttelijästä ihmisenä eivät saa vaikuttaa päätökseen koska muuten toinen ässä-vikainen eli Jasper Pääkkönen voittaa automaattisesti, täpärästi ennen Mikko Leppilampea

Kyselyn tarkoituksena ei myöskään ole kartoittaa pidättekö kyseisestä TV-sarjasta, mutta sana on vapaa siinäkin suhteessa.

Ylläolevalla listalla on ensin näyttelijän nimi ja roolihahmon nimi, jälkimmäinen puuttuu joiltakin. Jos ei tyyppi muistu mieleen, hakekaa http://images.search.yahoo.com/ näyttelijän nimen perusteella.
Deleted-811

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Deleted-811 »

Otto-perkele. Saatanan vässykkä, jota pitäsi ottaa riveleistä kiinni ja huutaa päin naamaa; "ryhdistäydy ja ole mies saatanan mammanpoika!".

Matleena Kuusniemi ansaitsee "most fuckeble"-tittelin. Kerrassaan pantava sussu.
Googlebot

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Otto sai ääneni jo ilman eilistäkin jaksoa. Epäaito ihminen joka näyttelee ymmärtäväistä ja oikeamielistä maailmanhalaajaa, vaikka on sisältä rikki ja kerrassaan vittumainen ja itsekeskeinen ihminen. Hyvin ovat saaneet inhot pintaan.
PerttiMakimaa

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Googlebot kirjoitti:Otto sai ääneni jo ilman eilistäkin jaksoa. Epäaito ihminen joka näyttelee ymmärtäväistä ja oikeamielistä maailmanhalaajaa, vaikka on sisältä rikki ja kerrassaan vittumainen ja itsekeskeinen ihminen. Hyvin ovat saaneet inhot pintaan.
Siis Ottohan on se syy miksi tätä sarjaa katsotaan.

Kaikki hahmothan sitä Kasper/Jesperiä lukuunottamatta ovat ihan rikki sarjassa. Siitähän se irtiottojen idea tulee.

Kai se se Johnny tai mikälie on? Tai se viiksekäs konsultti, mikä se oli?
Pyry-Matias

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

PerttiMakimaa kirjoitti: Siis Ottohan on se syy miksi tätä sarjaa katsotaan.
Näin. Vahvin ja kantavin hahmo, joka löi leimansa koko sarjalle.
MGandhi

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Otto!

Voiko olla rasittavampaa enää se sen tivaaminen/änkytys/toistelu!?!1
"Miks sä teit sen?! Miks teit sen?! Miks... miks sä teit sen?!?... Eiks mul oo mitään oikeuksii MEIDÄN lapseen? Eikö? Eikö ole? Eikö?"

Vittu!
MGandhi

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

PerttiMakimaa kirjoitti: Siis Ottohan on se syy miksi tätä sarjaa katsotaan.
Väärin! Sarjaa seurataan siinä toivossa, että Matleena vilahtaa alasti!
Pyry-Matias

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

MGandhi kirjoitti:Sarjaa seurataan siinä toivossa, että Matleena vilahtaa alasti!
Levottomissahan tuo jo nakuili pontevasti. Muistaakseni jompi kumpi tissi oli toista jonnin verran isompi, siis Maddella 8) ...mutta rotunainen, rotunainen 8)
PerttiMakimaa

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

MGandhi kirjoitti:Otto!

Voiko olla rasittavampaa enää se sen tivaaminen/änkytys/toistelu!?!1
"Miks sä teit sen?! Miks teit sen?! Miks... miks sä teit sen?!?... Eiks mul oo mitään oikeuksii MEIDÄN lapseen? Eikö? Eikö ole? Eikö?"

Vittu!
Ehkä sanoisin muutakin jos joku "minulla on oikeus" naismulkvisti tekisi vastoin tahtoani abortin ja sitten heti perään panisi jotain mr. luuseria omassa kämpässä.
Googlebot

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Otto sai ääneni jo ilman eilistäkin jaksoa. Epäaito ihminen joka näyttelee ymmärtäväistä ja oikeamielistä maailmanhalaajaa, vaikka on sisältä rikki ja kerrassaan vittumainen ja itsekeskeinen ihminen. Hyvin ovat saaneet inhot pintaan.
Siis Ottohan on se syy miksi tätä sarjaa katsotaan.

Kaikki hahmothan sitä Kasper/Jesperiä lukuunottamatta ovat ihan rikki sarjassa. Siitähän se irtiottojen idea tulee.
Älä? Minä kun luulin että kyseiset näyttelijät näyttelevät sarjassa itseään yrittäen tuoda vain parhaimpia puoliaan esiin. :think:
PerttiMakimaa

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Googlebot kirjoitti:Älä? Minä kun luulin että kyseiset näyttelijät näyttelevät sarjassa itseään yrittäen tuoda vain parhaimpia puoliaan esiin. :think:
Mitäs sitten itket? Voi voi, heistä tehdään ärsyttäviä ja joku heistä ärsyttää.

Voisin miltei äänestää sinua jos olisit ehdolla. :)
NuoriDaavid

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Hahmoesittelyt helpoimmin http://www.nelonen.fi/irtiottoja/

Hyvä sarja

En ole tätä uusintakierrosta katsonut yhtä jaksoa lukuunottamatta, jossa Eero Malmberg (Edelman) ja Venla Karaspuro (Malmivaara) ja olivat Juha Vehkalan (Matti Ristinen) ja Tiia Haapasaaren (Matleena Kuusniemi) luona kylässä.

Tuossa jaksossahan on legendaarinen kohtaus, kun Malberg ja Vehkala saunovat;

-Mitäs sanoisit, jos mä ottaisin ton sun munas käteen ja liikuttelisin sitä silleen niinku ees ja taas, ees ja taas.

-Menisit tohon kontilleen ja tehtäis se niinkuin itseltämme salaa

Samuli Edelman näyttelee Malmbergin roolin mielestäni tosi hienosti, voisi kuvitella roolissa olevan Edelmania itseään.
PerttiMakimaa

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

NuoriDaavid kirjoitti:Hahmoesittelyt helpoimmin http://www.nelonen.fi/irtiottoja/

Hyvä sarja

En ole tätä uusintakierrosta katsonut yhtä jaksoa lukuunottamatta, jossa Eero Malmberg (Edelman) ja Venla Karaspuro (Malmivaara) ja olivat Juha Vehkalan (Matti Ristinen) ja Tiia Haapasaaren (Matleena Kuusniemi) luona kylässä.

Tuossa jaksossahan on legendaarinen kohtaus, kun Malberg ja Vehkala saunovat;

-Mitäs sanoisit, jos mä ottaisin ton sun munas käteen ja liikuttelisin sitä silleen niinku ees ja taas, ees ja taas.

-Menisit tohon kontilleen ja tehtäis se niinkuin itseltämme salaa

Samuli Edelman näyttelee Malmbergin roolin mielestäni tosi hienosti, voisi kuvitella roolissa olevan Edelmania itseään.
Hyvä, että löysit sopivan kohtauksen itsellesikin. :)
NuoriDaavid

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

PerttiMakimaa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Hahmoesittelyt helpoimmin http://www.nelonen.fi/irtiottoja/

Hyvä sarja

En ole tätä uusintakierrosta katsonut yhtä jaksoa lukuunottamatta, jossa Eero Malmberg (Edelman) ja Venla Karaspuro (Malmivaara) ja olivat Juha Vehkalan (Matti Ristinen) ja Tiia Haapasaaren (Matleena Kuusniemi) luona kylässä.

Tuossa jaksossahan on legendaarinen kohtaus, kun Malberg ja Vehkala saunovat;

-Mitäs sanoisit, jos mä ottaisin ton sun munas käteen ja liikuttelisin sitä silleen niinku ees ja taas, ees ja taas.

-Menisit tohon kontilleen ja tehtäis se niinkuin itseltämme salaa

Samuli Edelman näyttelee Malmbergin roolin mielestäni tosi hienosti, voisi kuvitella roolissa olevan Edelmania itseään.
Hyvä, että löysit sopivan kohtauksen itsellesikin. :)
Ei minun tarvitse todistella heterouttani, koska olen hetero! Musta tuo kohtaus oli helvetin hauska. Tosin kohtauksen pointti jää epäselväksi; miksi Juha säikyttelee Eeroa, jos haluaa että Eero panee hänen vaimoaan? Tai ehkäpä pointti onkin juuri siinä, että Juhaa jollain tasolla kuitenkin vituttaa ajatus vaimostaan Eeron kanssa ja siksi hän tekee noin?

Pariskuntien neljästään vetämä kännäyskohtaus on kanssa hieno.

Kiihottavaa matskuahan on ko. jaksossa myös paljon esim. Kuusniemen sukkanauhojen vilauttelu ja naisten toistensa hameen alle katselu.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 14.06.2007 18:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

MGandhi kirjoitti:Otto!

Voiko olla rasittavampaa enää se sen tivaaminen/änkytys/toistelu!?!1
"Miks sä teit sen?! Miks teit sen?! Miks... miks sä teit sen?!?... Eiks mul oo mitään oikeuksii MEIDÄN lapseen? Eikö? Eikö ole? Eikö?"

Vittu!
Paskaako tässä itse tarinoimaan, kun omat mielipiteeni löytyvät täältä arkistoituina. :komp:
bedlam

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No joku muu, kuka ihan kevyesti. Mikä vitun irtorottia? En mä kato kuin Jack Baueria ja sekin lähti kiinaan nyt vuodeksi.
Googlebot

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:Älä? Minä kun luulin että kyseiset näyttelijät näyttelevät sarjassa itseään yrittäen tuoda vain parhaimpia puoliaan esiin. :think:
Mitäs sitten itket? Voi voi, heistä tehdään ärsyttäviä ja joku heistä ärsyttää.
Miten niin itken? Lue tehtävänanto niin ehkä ymmärrät. Kyseisessä sarjassa on paljon ärsyttäviksi ja kuvottaviksi luotuja hahmoja, ja jokainen voi nyt valita omansa. Samaahan juuri kysyttiin parin muun TV-sarjan osalta. Aivan samalla tavalla esim. Seinfeldissä on tehty tahallaan ärsyttäviä henkilöhahmoja. Hengitä rauhallisesti äläkä ota tällaisia kevytmielisiä kyselyjä niin vakavasti.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

kipeä ukkeli kirjoitti:Otto-perkele. Saatanan vässykkä, jota pitäsi ottaa riveleistä kiinni ja huutaa päin naamaa; "ryhdistäydy ja ole mies saatanan mammanpoika!".

Matleena Kuusniemi ansaitsee "most fuckable"-tittelin. Kerrassaan pantava sussu.
:komp: Kannatan kipeä kikkeliä.
Prepare for the worstest.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kaikki. Järkyttävän huono sarja.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Bliss

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Peter Franzen on ärsyttävä missä tahansa roolissa :x
Pyry-Matias

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mylwin kirjoitti:Kaikki. Järkyttävän huono sarja.
Mun mielestä paras koskaan tehty näkemäni kotimainen sarja. Mut meillähän olikin täysin eri maku, jos muistat elokuvaketjun 8)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pyry-Matias kirjoitti:
Mylwin kirjoitti:Kaikki. Järkyttävän huono sarja.
Mun mielestä paras koskaan tehty näkemäni kotimainen sarja. Mut meillähän olikin täysin eri maku, jos muistat elokuvaketjun 8)
Suhefiktio on ehkä turhempaa kuin mikään. Mut onneksi mä olen oikeassa ja sä väärässä!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Pyry-Matias

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mylwin kirjoitti: Mut onneksi mä olen oikeassa ja sä väärässä!
Jos me oltais pari, niin sanoisin sulle, et oletko mielummin oikeassa kuin onnellinen? Mut ole vaan oikeassa, siis ihan rauhassa ja issesseen 8)
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Pyry-Matias kirjoitti:Jos me oltais pari, niin sanoisin sulle, et oletko mielummin oikeassa kuin onnellinen?
Vasemmassa.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
PerttiMakimaa

Re: Ärsyttävin hahmo Irtiottoja-sarjassa?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Googlebot kirjoitti:Miten niin itken? Lue tehtävänanto niin ehkä ymmärrät. Kyseisessä sarjassa on paljon ärsyttäviksi ja kuvottaviksi luotuja hahmoja, ja jokainen voi nyt valita omansa. Samaahan juuri kysyttiin parin muun TV-sarjan osalta. Aivan samalla tavalla esim. Seinfeldissä on tehty tahallaan ärsyttäviä henkilöhahmoja. Hengitä rauhallisesti äläkä ota tällaisia kevytmielisiä kyselyjä niin vakavasti.
En vain ole ihan 130% varma kuka olet, joten koetin kepillä jäätä. :)
Vastaa Viestiin