Autenttisia välispiikkejä

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Autenttisia välispiikkejä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Pojat soittavat tässä välissä teille jonkun kivan instrumentaalin, niin minä menen välillä paskalle." (Mokoman Marko Annala)

"Hello girls, i'm not a homo." (Remu Aaltonen)

"Are you ready to rock?"
"Yeah!"
"Well, you are in the wrong place." (Smashing Pumpkinsin Billy Corgan)

"Seuraava kappale on sellainen, jossa voitte laulaa, jos osaatte, niin että parempi kun pidätte turpanne kiinni." (Juice Leskinen)

"Hienoa, kun olette kaikki päässeet tulemaan tänne tänään." (Mikko Kuustonen Sörnäisten vankilan Sörkkarockissa)

"Mä mikään jukeboksi oo." (Nirvanan Kurt Kobain kyllästyttyään yleisön kappaletoiveisiin)

"Seuraava kappale kertoo sukupuoliyhteydestä. Me ollaan kuultu että te turkulaiset harrastatte sitä. Sukulaistenne kanssa. Sen takia te puhutte niin hassusti." (Kotiteollisuuden Jouni Hynynen)

"Fuck you landet! We are from stadista!" (Apulannan Toni Virtanen Korson Ankkarockissa)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Exsat

Re: Autenttisia välispiikkejä

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Homeboy65 kirjoitti:
"Seuraava kappale kertoo sukupuoliyhteydestä. Me ollaan kuultu että te turkulaiset harrastatte sitä. Sukulaistenne kanssa. Sen takia te puhutte niin hassusti." (Kotiteollisuuden Jouni Hynynen)
hihi.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Autenttisia välispiikkejä

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Homeboy65 kirjoitti:Kotiteollisuuden Jouni Hynynen
Tämähän on jo vanha juttu, että Hynynen vittuilee yleisölleen. Itseasiassa lähes kaikki, mitä Hynynen sanoo biisien välissä on hauskaa kuultavaa.
Aina on saanut nauraa.

EDIT: Pahimmat häröt ja typot
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Autenttisia välispiikkejä

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Minä olen teeveessä nähnyt Remun välispiikin muodossa:
"Girls.... I want to fuck you. And boys... I´m not homo."

Kun 80-luvun Tuuliajolla-kiertue pysähtyi meilläpäin, juontaja lohkaisi: "Te luulette että minä vittuilen teille koska olen Stadista. Ei vaan siksi että te olette Landelta."

Samassa konsertissa Juice Leskinen, nähdessään poliisien kiertävän katsomon taakse: "Te siellä pusikossa katsomon takana. Kytät tulee, pullot piiloon!"
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Autenttisia välispiikkejä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Laitetaanpa vielä jotain...

"Onks teillä kivaa?"
"Joo!"
"No painukaa vittuun sitten, tää on hevikonsertti ja tällä palvotaan itsemurhaa!" (Denigraten Micko Hell)

"Sitä minä oon aina toivonut, että tulisi se bin Laden joskus minun keikalle. Veettäis sitä niin paljon turpaan, että se lentäis maapallon läpi avaruuteen ja räjähtäis kappaleiksi. Sitten hankittais parhaat lääkärit ja parsittais se kokoon ja veettäis uuestaan turpaan." (Matti Nykänen)

"And the next song is from somewhere and...Nännännää ja lässynlässyn, saatanan idiootit. Tilulilulei!" (Eläkeläiset Saksan-kiertueellaan)

"On siinä kansa joka perään antaa..." (Juice Leskinen 2-mielisesti ruotsalaisista)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Autenttisia välispiikkejä

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Katselkaa vaikka hopeista kuuta, jos ei tekemistä löydy muuta." - Tapani Kansa
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Autenttisia välispiikkejä

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

"Ja nyt Markus-setä painuu paskalle" Perimätiedon mukaan Markus-setä radion lastenohjelman päätteeksi joskus 50-luvulla. Ei, en ollut itse kuulemassa :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin