Vuoden turhake

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
ninnithequeen

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

PerttiMakimaa kirjoitti:Uusi hieno tuote on pakastettu perunamuusi (mikrovalmis).
Joo voi jestas. Hampaat irvessä joskus kiireen takia teen sen siitä jauheesta, mutta tuohon en sorru. Ja se mainos...."Eikö olekin kivaa kun lapsesi tekevät mikrossa ruokaa" AAARGH! Einekset SUCKS!

Lisää turhakkeita: Popcornikone. Kananmunankeitin. On se vaan niin vaikeaa käyttää kattilaa nykypäivänä.
BettyB.

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

No itse asiassa toi popkornikone ei oo ihan turhake siinä mielessä että sillä saaa paukkumaissia huomattavasti kevyemmin kun esim. kattilassa tai mikrossa. Ja kun nykysin ollaan muutenkin niin läskejä niin ei toi ehkä oo sieltä tyhmimmästä päästä. Ja säästäähän munankeitinkin kai sitä ekerniaa... Tosin, sen valmistamiseen taitaa kulua sitä sitten sitäkin enemmän.

Mä äänestän vuoden turhakkeeksi kaikkia meitä sinkkuja sorsivat perhepakkaukset. Nii!
ninnithequeen

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä äänestän vuoden turhakkeiksi kaikki sinkut, jotka haluavat ruokansa "vain yhdelle"-periaatteella :twisted:
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja JoeB »

ninnithequeen kirjoitti:Kananmunankeitin.
Hei, eipäs kutsuta elintärkeätä laitetta turhakkeeksi, olin yli 20v ennen kuin kuulin että kananmunia voi yleensä keittää jossain muuallakin kuin munankeittimellä, kyllä se vaan on mahdottoman tärkeä kodinkone.
masa

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja masa »

Mä äänestän vuoden turhakkeeksi Tarja Halosen. Siitä lehmästä ei taaskaan ole ollut vitun mitään hyötyä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ekologisesti sinkku tuottaa enemmän jätettä kuin pariskunta. Kaikki sinkut siis pakkopariutumiseen tai saunantaakse.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Mä äänestän vuoden turhakkeiksi kaikki sinkut, jotka haluavat ruokansa "vain yhdelle"-periaatteella :twisted:
Kuinkas monelle mun pitäs ne haluta?
Rouva Pupu

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Bluntly kirjoitti: Kotiteatteri on harrastajalle huomattavasti parempi kuin leffateatteri. Toki kalliimpi, vaivalloisempi ja tuommoista, mutta antaa enemmän. Ja juuri silloin kun itse halua, ja mitä itse haluat. Ja kaikki tuo vielä laadukkaammin varustettuna vessalla ja jääkaapilla.
KoNppaan sinnuu. Leffat on sellainen nautinto, jotta en varppina mene leffateatteriin typerysten pariin katseleen. Nou wei. Suht harvoin järisyttelen massiivisia määriä, mutta saavat naapurit luvan kestää niin kauan kuin metelöivät lapsiperheineen tai pippalointeineen. Soon fifti sixti tai jotain.
Elukka

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Elukka »

masa kirjoitti:Mä äänestän vuoden turhakkeeksi Tarja Halosen. Siitä lehmästä ei taaskaan ole ollut vitun mitään hyötyä.
Älä nyt, saihan se ne nössöt maamiinat korvattua rypäleammuksilla.
Niitä on kivempi kylvää kun ei tarvi tonkia turvetta ja väsätä kaiken maailman miinoitekarttoja - senkun roiskii tykinputkestastä tai Hornetin siiven alta menemään vaan. Siinä sivussa Suomi-kuvakin kirkastuu kohisten.
Elukka

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Elukka »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä äänestän vuoden turhakkeiksi kaikki sinkut, jotka haluavat ruokansa "vain yhdelle"-periaatteella :twisted:
Kuinkas monelle mun pitäs ne haluta?
1 + ( o ) + ( o ) = 3. :jouden:
ninnithequeen

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä äänestän vuoden turhakkeiksi kaikki sinkut, jotka haluavat ruokansa "vain yhdelle"-periaatteella :twisted:
Kuinkas monelle mun pitäs ne haluta?
Käytä pakastinta. Älä osta kuitenkaan pakaste-aterioita yhdelle. Tee itse ja pakasta, pelastat varmasti yhden muovipussiin tukehtuvan merimetson!
Bliss

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:pelastat varmasti yhden muovipussiin tukehtuvan merimetson!
Merimetsoista on pirusti harmia tuolla saaristossa...
Avatar
Mida
Kitinän uhri
Viestit: 531
Liittynyt: 15.09.2006 12:10

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Mida »

Norjassa saa eineksinä keitettyjä perunoita :nuts:
Aito_Johanna

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mida kirjoitti:Norjassa saa eineksinä keitettyjä perunoita :nuts:
Eräs tutun tuttuni (ei kuitenkaan tämän pitempi ketju, joten tapaus lienee tosi) oli pilannut kattilan yrittäessään ensimmäistä kertaa kotoa muuton jälkeen keittää perunoita. Hän oli ilmeisesti kysynyt joltain, kuinka perunoita keitetään, ja saanut ohjeeksi "laita vain perunat kattilaan ja levy päälle ja kokeile haarukalla, koska ne ovat kypsiä". Ihmetteli jälkeenpäin, ettei kukaan ollut kertonut, että perunoiden lisäksi kattilaan laitetaan vettä! :shock: Niin että kai noille eineksille sitten on tarvetta...
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Aito_Johanna kirjoitti:Ihmetteli jälkeenpäin, ettei kukaan ollut kertonut, että perunoiden lisäksi kattilaan laitetaan vettä! :shock: Niin että kai noille eineksille sitten on tarvetta...
Hesus sentään. Täytyy olla ihmislapsen harvinaisen jäässä ,että yleensäkin jonkun asian keittäminen ilman vettä onnistuu kotikeittiössä. Jotain syntyvyydenrajoittamista täytyy harkita, ettei tuollaiset sankarit pääse liikaa lisääntymään.

Ontopic: Turhimpia mielestäni:

- vakuumipakatut valmiiksi keitetyt perunat.
- valmiiksi ladatut kahvisuodattimet.

En ole ihan varma kumpi noista on turhempi..
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
chevilyn

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Ihmettelin, että mikä ihme on vaipankätkijä. Sain hiukan kummallisen assosiaation kieroutuneeseen kuurupiilo-leikkiin, joten käännyin ystäväni googlen puoleen. Mysteerin selvittyä täytyy sanoa, että vaipankätkijä saa ääneni.
Avatar
more
Kitinän uhri
Viestit: 568
Liittynyt: 26.08.2006 9:10
Paikkakunta: Tixi

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja more »

Aika turhia ovat kyllä Postin käyttämät uudelleenohjauskirjekuoretkin, miksei niiden sijaan voisi lätkäistä vaan osoitetarraa vanhan päälle eikä jokaista yksittäistä kirjettä pakata toiseen kirjekuoreen ja kiikuttaa se kuorikuorikasa tänne mulle..

Voi suomen metsiä..
Almost as brutal as the onslaught of "Matti ja Teppo" - Iron Gland
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Sellainen jotain 500 euroa maksava kaappi, johon laitetaan vaatteet tuulettumaan. Siis jos vaatteet eivät ole likaiset, vaan haisevat vaan pahalle...
Kikkelis kokkelis.
Edith

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Edith »

ninnithequeen kirjoitti: Käytä pakastinta. Älä osta kuitenkaan pakaste-aterioita yhdelle. Tee itse ja pakasta, pelastat varmasti yhden muovipussiin tukehtuvan merimetson!
Moneenkaan tilaihmeyksiön tilaihmekeittiöön tai muihinkaan tiloihin ei mahdu pakastinta.
Aito_Johanna

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

:on:
Digiboksi on turhake.
ninnithequeen

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Edith kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Käytä pakastinta. Älä osta kuitenkaan pakaste-aterioita yhdelle. Tee itse ja pakasta, pelastat varmasti yhden muovipussiin tukehtuvan merimetson!
Moneenkaan tilaihmeyksiön tilaihmekeittiöön tai muihinkaan tiloihin ei mahdu pakastinta.
Valitettavan totta.

Tuli taas yks turhake mieleen: perunankuorimiskone.
ninnithequeen

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti:..no joo, ehkä nuo voi yksityiskäytössä laskea turhakkeeksi. Mutta ei kai kukaan kotiin osta perunankuorimakonetta, eikös ne maksakin jo tuhania?? :nuts:
Mutsilla ja faijalla on semmonen. Ei varmaan kyllä "ihan" samanmoinen ku teillä duunissa. Se kuorii sitä yhtä pottua kauemmin kuin faija käsin :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Keikaus kirjoitti:Sellainen jotain 500 euroa maksava kaappi, johon laitetaan vaatteet tuulettumaan. Siis jos vaatteet eivät ole likaiset, vaan haisevat vaan pahalle...
Hei Keikkuu!

Mulla keikkuu nyt ajatus vai onko liian myöhä? MUTTA minkälainen on tilanne, jossa vaatteet eivät ole likaiset, mutta haisevat pahalle?

Nyt kirjoittaessani tuli mieleen savu, mut eikös silloinkin niitä hiukkasia oo puserossa?

Siksi verran myöhä, et jos jaksais vielä maksaa muutaman laskun ja ...niinpä...olen unohtanut! Pitää ottaa SUKLAATA! Kyllä! Arskalla on suklaata jääkaapissa lissää!

Sori Keikku parahin! Tää oli kamalaa kidutusta sulle. Ehkä vielä kerkiää johonkin yökauppaan?

Keikkuiluterveisin Arskalaispuheenjohtajallemme arvoisalle Miss Kiekaukselle :)

toivoo

StadimmeArska

P.S Jotta postaukseni olisi hyvä niin TOPIC asiana mainitsen yhden turhakkeen ja se on autossa näkyvä pankkikorttilokero. Joka vielä merkitty tarralla! Kuka uskaltaa laittaa?
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Bhven

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Bhven »

ninnithequeen kirjoitti: Se kuorii sitä yhtä pottua kauemmin kuin faija käsin :D
Miksi perunoita edes kuoritaan? :nuts:
Kumma tyyppi
Kitisijä
Viestit: 9
Liittynyt: 01.09.2007 1:09

Re: Vuoden turhake

Viesti Kirjoittaja Kumma tyyppi »

Syrjäseutujen joukkoliikenteen hoitaminen bussilla.

Niin monta kertaa olen istunut yksin bussissa joka tekee toistasataa kilometriä pitkän lenkin kuljettaakseen minua kymmenen kilometrin mittaisen matkan. Ekologisempiakin ratkaisuja voisi olla.
Vastaa Viestiin