Noloin hankkimasi levy

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Payla

Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja Payla »

Pahin hankinta lienee E-Rotic... Ihmetyttää, että edes joskus on voinut kuunnella mitään siitä genrestä.. :barf:

Lisäksi löytyy neon2. Puolustuksena sanottakoon, että se tuli kylkiäisenä silloisten sterkkojen kera..
SingleMalt

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

No vittu. Tätä ette voita.

Helen Hoffner - Wild About Nothing
ninnithequeen

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:No vittu. Tätä ette voita.

Helen Hoffner - Wild About Nothing
Haistahan paska!
Aivan loistava levy.
millivanilli

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

mä voisin osallistua tähän kilpailuun Nikke T:n jollain lp:llä... en muista edes levyn nimeä, räptori ( ?) ei mitään hajua.
SingleMalt

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

ninnithequeen kirjoitti:Aivan loistava levy.
Jaa, en tiedä, kun viimeks oon kuunnellu vuonna -93. Silloin jo vitutti niin lujaa koko ostos, ettei ole sen jälkeen levylautaselle mennyt.
ninnithequeen

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

SingleMalt kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Aivan loistava levy.
Jaa, en tiedä, kun viimeks oon kuunnellu vuonna -93. Silloin jo vitutti niin lujaa koko ostos, ettei ole sen jälkeen levylautaselle mennyt.
Multa löytyy levy ainoastaan c-kasetilta joten juu ei ole tullut ihan hetkeen kuunneltua :D
Mutta muistan edelleen joka biisin ulkoa...
bedlam

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ensimmäinen koskaan ostamani älppäri oli pääosin Kylien "I should be so lucky"- ja Mel&Kimin "Respectable"-hiteistä remiksauksia sisältänyt MaxMix-kokoelma. Sehän nyt on nolo jos mikä, mutta toisaalta en silloin paremmasta varmaan tiennyt.

Vanhempana ostetuista levyistä en noloja osaa oikein poimia, vaikka Duran Duran-kokoelma voisi jonkun mielestä sellainen ollakin.

Pedron ja Pirkka-Pekan Yömyöhä-ohjelmista koostetut tupla cd:t kaupan hyllyltä bongattuani olen saanut kyllä hieman toppuutella suurta innostuneisuuttani rynnätä juoksujalkaa hykerrellen kassalle, vaikka kyllähän nuo asiansa (eli huvittamiseni) ovat ajaneet paremmin kuin hyvin.

Dream Theaterin uudemmat levyt ovat myös hieman nolostuttaneet ostotilanteessa, mutta lähinnä siitä syystä että olen jo etukäteen tiennyt tuhlaavani rahani jöötiin.
Exsat

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Hansonin Mmmpop. Piti hakea sellaisesta levykaupasta, jossa en normaalisti asioinut. Vielä enemmän hävetti, kun myyjä antoi hanson-tarra-arkin kaupan päälle. Tämä siis joskus silloin kun kyseinen levy oli juuri ilmestynyt.. -96?

Joitain Hitman-kasetteja ja vastaavia kakkakokoelmia löytynee myös. Niistä tykkäsin sentään silloin pienenä.

Noloihin voidaan laskea myös se, että jossain vaiheessa kotoa on tainnut löytyä Hausmyllyn koko tuotanto. :stfu:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joskus mielenhäiriössä ostin Kikan levyn kirppikseltä, joka jo sinänsä olisi ollut riittävän paha mutta tässä versiossa oli myös kansilehdet liimautuneet toisiinsa.

Ei, en olisi käyttänyt materiaalia siihen tarkoitukseen. Olin vain kiinnostunut sanoittajan henkilöllisyydestä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Mulla ei ole noloja levyjä, vain hyviä tai loistavia levyjä. :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Scatman :oops:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Scatman :oops:
:shock:
Hienoo sekin.

R.I.P. vaan.
Nowaysis

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

SingleMalt kirjoitti:No vittu. Tätä ette voita.

Helen Hoffner - Wild About Nothing
Tuohan oli ihan loistava levy! Tosin olin jotain 11-12v kun sen ostin,mutta silti.
Nowaysis

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

En nyt pidä mitään pienempänä ostettuina kovin noloina esim. NKOTB. AIkuisena olen saanut aika paljon kuittailuja 2002 ostetusta Ketchupin levystä. Todettakoon vielä etten ihan hirveästi sitä ole kuitenkaan viime aikoina kuunnellut...
SingleMalt

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Okei, okei. Otetaan Helen Hoffnerista sanat takaisin. Levyllä on yksi erittäin hyvä biisi. Cover Lou Reed - Perfect Day.

Tulkinta on kieltämättä hyvä, mutta muuten levy saa painua taasen takaisin 12 vuodeksi laatikon pohjalle..
Starflare

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja Starflare »

Muhaha, mikäköhän veisi voiton? Minusta en ole ostanut/saanut "noloja" levyjä, mutta monien mielestä hyllystäni löytyvä Tanita Tikaramin Ancient Heart olisi nolo. Samaa aiheuttaa myös Björkin levyt joskus :roll: .
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Varmaan Whitney Houstonin levy. jolla on se biisi Your love is my love. Mä tykkäsin siitä salaa joskus lukioikäisenä..
SikaMika

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hähää, tuhansia äänitteitä hankkineena voin rehellisesti sanoa, etten ihan ketjussa jo ilmenneiden kaltaisiin paskakasoihin ole koskaan rahajani syytänyt. Ehkä typerin ostokseni - siis tapojeni vastaisesti ihan ostettu levy - oli käytettynä halvalla ostettu Roxetten kokoelma. Ihan tarttuvia kipaleitahan se silsältää, mutta ovat niin läpipuhki soitettu reidiossa etten ole viitsinyt kyseiselle haaskalle vaivautua enää vuosikausiin.
Joskus kokeilunhaluisena ostin Earth, wind&firen kokoelman tietämättä yhtään orkesterin musiikista. Möin levyn hyvin pian sen ostamisen jälkeen tädilleni ostohintaan.
Jostain vitun mystisestä syystä mä olen polttanut sekä Texasin että - nyt saa naurahtaa hieman - Scooterin kokoelmat! Kumpaakaan en ole kuunnellut koskaan, samaan rahaan mennee Eurythmicsin kokoelma. Jos joku haluaa moiset itselleen, niin tervetuloa hakemaan levyhyllyjäni täyttämästä.

Lisäksi fiksaationi hankkia kaikkien kuuntelemieni bändien koko tuotanto on tuonut hyllyyn aika paljon levyjä, joiden kuuntelulle ei ole riittänyt aikaa eikä ymmärrystä. Voisin elää ilman suurinta osaa 15:stä J. Karjalaisen levystäni...
Faghag

Re: Noloin hankkimasi levy

Viesti Kirjoittaja Faghag »

Noloja hankintoja levyhyllyssä:

Engelbert Humperdinckin Greatest hits. Ei nimi miestä pahenna, ellei mies nimeä.

Äijähän lauloi sen varsin tarttuvan biisin, joka soi Silja Linen mainoksissa.. (chorus: lal-lal-lal-la lal-lal-lal-la laa laa laa lal-lal-lal-la lal-lal-lal-la... etc.)

Varsinainen köyhän miehen Tom Jones. Nolointa tässä on se, että kuuntelen levyä vieläkin digaten.
Vastaa Viestiin