Mitä luet?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
KGrilli

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja KGrilli »

Kreivitar kirjoitti:
urpiainen kirjoitti:
kreivitar kirjoitti:Niin, ja Seiska tulee ihan tilattuna.
Oih! Juuri kun olin alkanut arvostaa Kreivittären juttuja. (Tiedättehän, ei se millainen on vaan mistä pitää.)
Niin, on varsin kummallista, että kyseisellä lehdellä on niiiin suuri tilaajakunta, mutta kukaan ei kuitenkaan tunnusta lukevansa sitä. Vähän sama kuin Kauniissa ja Rohkeissa: katsojaluvut lienevät kohtalaisen suuret, mutta silti ohjelmaa ei katso (lue: ei tunnusta katsovansa) kukaan. Sallittakoon minullekin paheeni. K&R:ta en sentään katso, härregod!

En muuten usko, että olen ainoa Kitypelle, joka seuraa Seiskaa. Elämässä pitää olla sirkushuveja.
mä tunnustin jo omassa listassani. joka viikko tulee ostettua. ah, mikä onkaan parempaa realiteettiterapiaa kuin lukea seiskaa. omat ongelmat tuntuvat aika pieniltä sen jälkeen ja taviselämäkin alkaa vaikuttaa taas hohdokkaalta. mii laiks.
Kreivitar

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja Kreivitar »

KGrilli kirjoitti: mä tunnustin jo omassa listassani.
Arvasinhan minä, etten voi olla ainoa :)

(En lukenut koko ketjua)
ninnithequeen

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreivitar kirjoitti: Niin, on varsin kummallista, että kyseisellä lehdellä on niiiin suuri tilaajakunta, mutta kukaan ei kuitenkaan tunnusta lukevansa sitä. Vähän sama kuin Kauniissa ja Rohkeissa: katsojaluvut lienevät kohtalaisen suuret, mutta silti ohjelmaa ei katso (lue: ei tunnusta katsovansa) kukaan. Sallittakoon minullekin paheeni. K&R:ta en sentään katso, härregod!
En muuten usko, että olen ainoa Kitypelle, joka seuraa Seiskaa. Elämässä pitää olla sirkushuveja.
Et ole ainoa et, minä tunnustin jo myös lukevani sen aina duunissa. Mutta katson myös Kauniita ja Rohkeita :oops:

Meillä muuten käy asiakkaana 50 vee johtavassa asemassa oleva herrasmies, joka käy netissä lukemassa kaunareiden juonipaljastukset, ja kertoo ne sitten mulle. Ja jos olen duunissa silloin kun kaunarit tulee, herra huutaa suureen ääneen tiskiltä että "Ninni hophop, meidän ohjelma alkaa!!!" :D
DeliriumTremens

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja DeliriumTremens »

kirjoja ahmin aika usein... koulujuttuja tulee joskus tsekattua :) ilmaislehdet ja silloin tällöin kun on rahaa niin iltapäivälehtiä tai jotain naistenlehtiä (anna, me naiset) porukoiden luona sitten selailen hesaria... seiskaakin välillä :) TUNNUSTAN
muskotti
Kitisijä
Viestit: 18
Liittynyt: 08.09.2005 17:46

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja muskotti »

Ok, seiskaa en tilaa enkä julkisesti selaa, IS ja IL eläköön sarjakuvat ja horoskooppi, pointtina on lukea ne kaikki ja valita itselleen sopiva.
Aku pelastaa keskiviikot. Pahaan karmaan auttaa mustikset. Kauhua, scifiä, fantasiaa, dekkareita.. oon lukenu ja tulen lukemaan. Öitä.
What am I trying to do
What am I trying to say
I´m not trying to tell you anything
You didn´t know
When you wake up today

-Depeche mode
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

urpiainen kirjoitti:Lehdistä kotiin tulee vain Hesari ja Retki.
Heti piti tulla päivittämään, ettei minusta vaan liikkuisi vääriä tietoja bittiavaruudessa. Tänään nimittäin alkoi Presson tilaukseni.

Toistaiseksi se tuntuu aika hyvältä vedolta. Usein viikonloppuna on tuntunut siltä, että tekisi mieli lukea Hesarin lisäksi jotain muutakin ajankohtaista lehteä, ja nimenomaan sisällöllisesti suhteellisen heppoista sellaista. Tässä tarpeessa on joskus jopa tullut ostettua viikonlopun Ilta-Sanomat, mikä sitten on johtanut pettymykseen - niin huono se todellakin on. Presso taas on aika lähellä sellaista kevytselailua, jota toisinaan viikonloppuisin kaipaan.

Suosittelenkin Pressoa ainakin Uudellamaalla (miten tämä kirjoitetaan - pakko kai sanan molempia osia on taivuttaa; pitäisikö siis kirjoittaa erikseen? Entäs uusivuosi?) asuville. Heille siksi, että Uudellemaalle lehti tuodaan Hesarin kera lauantai-aamuna, muualle postissa maanantaina. Hintakin on nyt kohdallaan, 10 euroa neljästä kuukaudesta. Ei kun nettisivuilleen tilaamaan (juu, minulla on tuttuja töissä lehdessä, siksikin mainos).
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
ElanorRaven

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hmm... Koulukirjoja, tosin niitä ei kauheasti tule luettua :lol:

Lehdistä varsin sekalainen valikoima - itse ostelen kotimaisia/ulkomaisia musiikkilehtiä, yleensä Metal Hammer ja Inferno. Äidiltä tulee kierrätyksenä Me Naiset, Anna, Kotiliesi, Kotivinkki, nekin tulee aina kahlattua läpi. Paljon kaiken maailman kaunokirjallisuutta, viime aikoina Jeanette Winterson, Ian McEwan. Sarjakuvista esim. Nemi, Pyton (ruotsinkielisenä olen tutustunut, en tiedä onko samalla nimellä suomeksi), Lassi ja Leevi.

Turun Sanomat aina jos osuu käden ulottuville. Tilaisin, mutta kun on kovin kallis opiskelijalle. Välillä tilaan muutaman kk:n määräaikaisena. Verkostakin saa kyllä Turkkarin kätevästi luettua - ilmaiseksi vielä.

Ilmaisjakelulehdistä Sue ja City. Molemmat laadukkaita ollakseen ilmaisia!

Kirjasto ahkerassa käytössä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16685
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

ElanorRaven kirjoitti:Ian McEwan.
Hienoa. McEwan senkun parantaa romaani romaanilta. Ei uskoisi mahdolliseksi. Hienoja ovat.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Elukka

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Työpäivinä tulee yleensä plarattua ruokatauolla päivän Satanen läpi. Joskus iltapäivälehtiä ajantappomielessä.
Kirjoja nykyään valitettavan harvoin, ei jaksa keskittyä. :|
malva
Kitisijä
Viestit: 13
Liittynyt: 02.11.2005 20:35

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja malva »

Tilattuina HS, Ylioppilaslehti, Kuluttaja, Tiedotustutkimus, Tulva.
Ilmaisjakeluista Voima ja Sue.
Kirjoista opintoihin liittyvän kirjallisuuden lisäksi romaaneja sekä yhteiskunnallisia opuksia. Tällä hetkellä kesken Michael Mooren Tyhmät valkoiset miehet.
Elämän tarkotus on murheen karkotus.
Pikku-Akka

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Kaikkia tilaamiani lehtiä sekä töissä sanomalehtiä. Myös ilmaisjakelulehtiä. Nyt on menossa Dan Brownin Enkelit ja demonit.
Elukka

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

McJanne kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Uuteen työpaikkaani tulee Seiska. Tiedän joutuvani kiusaukseen ja lukevani sen, kun se kerran vartavasten sinne tulee.
Vuosiin en ole mokomaan lättyyn kajonnut. Pelottaa retkahtaminen. Miten voisin sen estää?
Tilaa Oho! tai vaihtoehtoisesti Korkeajännitys kotiin :D
Ehdottomasti toi jälkimmäinen :!:
"Himmel! Engländer! ... aaaaaagh!" :hep:
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja brona »

Hmm, postisetä kantaa mulle kotiin seuraavat: Hippos, Koiramme, Corgiset (corgiseuran läpyskä), Alimenta (Agronomiliiton jäsenlehti) ja Kauneus & Terveys. Nämäkin tuppaavat jäämään lojumaan puoliksi luettuina ruoka/työpöydälleni. Kirjoja luen enemmän ja yleensä useampaa yhtä aikaa, nytkin kesken Margaret Georgen Minä, Kleopatra, Diana Gabaldonin A Breath of Snow And Ashes ja Susanna Clarken Jonathan Strange and Mr. Norrell. Sarjakuvista suosikkeja Calvin & Hobbes ja Far Side.
...
Nowaysis

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Tänään sain jännityksellä odottamani Osmo Tammisalon Rakkauden evoluutio -Ihmisen parinvalinnan biologiaa. Käynkin heti kimppuun.
RolloTomasi

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

En koskaan lue kirjoja enkä koskaan leffoja katso.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Viimeisillä sivuilla olen Reijo Mäen Nuoruustangoa. Ihan sellainen tavallinen Vareshan se on. Ei mitään suuri yllätyksiä toistaiseksi ja kaava tuntuu olevan sama kuin jo x kertaa aikaisemmin. Viihtyyhän tuon parissa ihan hyvin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
killkill

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Charles Bukowski: "Siinä Sivussa"
- Buk-sedän lapsuus- ja nuoruusmuisteloita

Seuraavana yöpöydällä vuoroaan odottaa James Dean -bio. Kuvaliitettä kurkatessani törmäsin yhteen aika hämmentävään kuvaan, jossa Jimmy-boy on kiivennyt puuhun ns. aatamin asussa, muna pystyssä. Mitähän tuostakin pitäisi ajatella?
RolloTomasi

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti: Seuraavana yöpöydällä vuoroaan odottaa James Dean -bio. Kuvaliitettä kurkatessani törmäsin yhteen aika hämmentävään kuvaan, jossa Jimmy-boy on kiivennyt puuhun ns. aatamin asussa, muna pystyssä. Mitähän tuostakin pitäisi ajatella?
Asiaan kuulumaton kysymys, mutta tuli tuosta mieleen ja sinulla kun on biokin vieressä, niin oliko hän homo vai biseksuaali?
killkill

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja killkill »

RolloTomasi kirjoitti: oliko hän homo vai biseksuaali?
Kerron kun saan luettua :)

Mitähän ihmisestä kertoo, että hän lukee mielellään elämänkertoja? Oma elämä tylsää?
RolloTomasi

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

killkill kirjoitti: Kerron kun saan luettua :)

Mitähän ihmisestä kertoo, että hän lukee mielellään elämänkertoja? Oma elämä tylsää?
Kiitos, odottelen täällä.

Yksi vaihtoehto kysymyksestäsi puuttui: mahtaakohan kyseisellä ihmisellä omaa elämää ollakaan? :D
killkill

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Aivan kipeän totta!

Se Johnny Cashin bio täytyy hoitaa kyllä jostain. Samaten Rollari-kirja täytyy kaivaa jostain uusintalukuun. Onko kukaan tietoinen, joko AC/DC:stä löytyisi kunnollinen historiikki?
Edith

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Luennassa Jonas Hassen Khemirin Ett öga rött. Tuskin on koskaan ennen kirjallisuudessa näin paljon potkittu KONSUKIEPREä.
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Luen ratikkamatkoilla Garpin maailmaa. Uuteen duunipaikkaan tulee niin älyttömästi hyviä lehtiä, että peruin kaikki kotiin tilatut Hesaria lukuunottamatta. Säästyypä pikkasen rahaa ainakin.
Elukka

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Iltapalana olen aloitellut Konrad Lorenzin "Eläimet puhuvat"-teosta.
Jotenkin tunnen samaistuvani tutkija Lorenzin vaimoon. :shock:
(Frouwa Lorenz ei aina ollut kovin tyytyväinen siihen, että miehensä tutkimuskohteet pyrkivät sotkemaan talon pahanpäiväisesti.) :lol:
Filovirus

Re: Mitä luet?

Viesti Kirjoittaja Filovirus »

Kuukausittain luen suomen Cosmopolitanin sekä Cosmopolitan UK:n.
Kirjoja luen myös paljon, lähinnä suomalaista tai englantilaista jännitystä sekä sotilaallisia muistelmia.

Juuri lopetin Seppo Jokisen Suurta pahaa ja jatkan Karin Slaughterin Sokaistulla.
Vastaa Viestiin