Ramones

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Ramones

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

"Rocket to Russia", "Road to ruin", "End of the century" ja "Pleasant dreams". Noiden lisäksi olen harkinnut Ramojen parin ensimmäisen albumin ("Ramones" ja "Ramones leave home") hankkimista. Niitä ei tullut teini-iässäkään tsekattua enkä muista niistä mitään arvosteluja lukeneeni. Osaisiko kukaan sanoa ovatko ne mitenkään relevantteja...? :?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Terrorizer

Re: Ramones

Viesti Kirjoittaja Terrorizer »

onhan noissa uusintapainos julkaisuissa melkoisesti lisä biisejä,eikä hintakaan ole paha.. :D
tsekkaa täältä infoa http://www.kauhajoki.fi/~jplaitio/ramones.html
HoundDog

Re: Ramones

Viesti Kirjoittaja HoundDog »

Miten niitä nyt riittävästi voisi suositella. Ykkönen on toki loisto paketti, mutta eipä tuo Leave Home paljoa kalpene. Ykkönen ei juuri kalpene edes Rocket To Russianin rinnalla. Listaampa alle muutaman poiminnon levyiltä. Tarkoitus on osoittaa mitä klassikoita niiltä löytyykään:

Ramones:
Blitzkrieg Bop
Beat On The Brat
Chain Saw
Now I Wanna Sniff Some Glue
53rd & 3rd

Leave Home:
Gimme Gimme Shock Treatment
I Remember You (Oi kuinka herkkää, niin herkkää)
Suzy Is A Headbanger
Pinhead (Ah, tämä on loistokipale!!)
Commando

Itse en juurikaan anna arvoa noille bonus trackseille. Olempa jopa polttanut ostetuista versiosta alkuperäisen biisilistan mukaiset kuuntelu versiot.

Kauppaan vaan Homie!! Niitä ne on, Ramones levyjä. Olet sinä 'Nyt soi' -ketjun perusteella huonompaakin musiikkia ostanut ;)
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Ramones

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Hei hankkikaa elämä ja kuunnelkaa Universumin parasta bändi eli QUEENIA



:P
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Ramones

Viesti Kirjoittaja Impi »

Mulla oli ne kaikki joskus kasetilla. Nykyään on cd:llä 7 levyllistä, eikä edes piraatteja, mutta olen harkinnut pienen laittomuuden tekemistä saadakseni ainakin brain drainin.

Muistan nimestä kaikki biisit, mutta en muista mitä biisejä on niillä levyillä, joita mulla ei ole. Vähän vaikea siis arvostella, kun noita just mulla ei ole.. Mutta ramones on aina ramones, ei se voi olla huono.
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
1108

Re: Ramones

Viesti Kirjoittaja 1108 »

RAM13 kirjoitti:Hei hankkikaa elämä ja kuunnelkaa Universumin parasta bändi eli QUEENIA



:P
Mitä jos äpärä päättäisit oman elämäsi ? Valitse tapa ja toimi, tee se jo tänään.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12291
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ramones

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

No nyt ne on hankittu ja hyviä on. Perus rock'n rollia.

Ramojen musa on kuvataiteellista termiä käyttääkseni naivistista. Samoin kuin aikuisen naivistin teokset eroavat lapsen töherryksistä samoin Ramojen stuffi eroaa amatöörien räpellyksistä. Näennäisestä yksinkertaisuudesta huolimatta tässä on kyse monien aineksien summasta: aineksia löytyy 60-luvun popista, punkista, hevistä jne.

"Kehitystä" ei paljon tapahtunut vuosina 75-81 mutta ei sellaista voinut kohtuudella vaatiakaan. Ramot kun keskittyivät peruskiven (perus rock'n rollin) ylläpitämiseen, jatkoivat Berryn ja Stonesien jälkiä.

"Onko tämä punkkia?" Mietin punk-puristina teini-ikäisenä 80-luvun alussa. Ei sillä ole väliä. Hyvää kamaa. Suosittelen... :wink:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Starflare

Re: Ramones

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Hei hankkikaa elämä ja kuunnelkaa Universumin parasta bändi eli QUEENIA



:P
Mitä jos äpärä päättäisit oman elämäsi ? Valitse tapa ja toimi, tee se jo tänään.
Muhaha! ajattelin ihan samaa. :jee:
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Ramones

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aivan lostavaa materiaalia bändi sai pihalle, viis soitto- tai laulutaidosta kunhan tunnelmaa riittää. Isoksi miinukseksi laskettakoon, että biisit jää korvienväliin kuin purukumi brunetin hiuksiin eikä suostu lopettamaan soitantoaan tuossa kaikukopassa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Ramones

Viesti Kirjoittaja Edith »

Kollaa Kestään Ramones & Stravinsky on hyvä. Muuta en tarvitse päähäni soimaan, joten addiktiovaaran olemassa olevaksi arveltuani olen ennakoivasti jättänyt Ramonesta kuuntelematta. Ehkä pitäisi. Ihan vähän vain. Ihan vähän.
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Ramones

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Montako Ramo-punkkaria tarvitaan vaihtamaan keittiön lamppu?

1-2-3-4.

...
huima

Re: Ramones

Viesti Kirjoittaja huima »

Tinkezione kirjoitti:Montako Ramo-punkkaria tarvitaan vaihtamaan keittiön lamppu?

1-2-3-4.

...
Ja total reps.

Tuokin toimii toki paremmin kerrottuna, one two three four!

Ja sama menisi hyvin suomeksi Ne Luumäkien kohdalla.

Yy kaa koo nee!
SikaMika

Re: Ramones

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Impi kirjoitti:olen harkinnut pienen laittomuuden tekemistä saadakseni ainakin brain drainin.
Kannattaa syyllistyä vaikka hieman isompaankin laittomuuteen. Mielestäni kyseessä on loistava lätty, muutenkin kuin pelkän "Pet sematary":n takia.
Vastaa Viestiin