Monster trucks!

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
AarneAnkka

Monster trucks!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nelosella pyörii taas Monster Jam. Uskomattomia, järjettömiä menopelejä. Renkaat lähes miehenkorkuisia ja jousitus niiden mukainen, runko kuin rautatiesilta, ja moottorina häpeilemättömän ahnas tehohirmu. Tuhlailevaa, irstasta, matalaotsaista. Ja ... upeaa. En voi olla katsomatta näitä hurjuudessaan äärimmilleen vietyjä koneita. Brutaalia voimaa, äärimmäistä tuhoa ja orgianomaista superkulutusta.

Monster truckeja ei taidettu alun perinkään kehittää mihinkään muuhun kuin viihdetarkoituksiin. Ei työvälineeksi; ei hankalien maastojen ajoneuvoksi, vaan vain ja ainoastaan rellestämiseen ja romuttamiseen. Ei mitään käytännön järkeä. Pelkkää leikkimistä, jotain mitä älyköt helpostu haukkuvat aivottomaksi, matalaotsaiseksi, testosteronihuuruiseksi pelleilyksi.

Kun toisella puolella huutaa äly, moraali, kohtuu ja pikkusormi pystyssä nuhteleva intellektuelli, ja toisella puolella raivoaa meissä kaikissa asuva pieni apina, tunteeni ovat ristiriitaiset kun seuraan näitä monsterikaaroja.

Saanko? Saanko teiltä luvan nauttia häpeämättä monster truckien tenhosta? Vai haluatteko nuhdella minua järjen kääpiöksi?

Mitä itte tykkäätte noista? :)
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Monster trucks!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Tykkäsin.

Kuten Beavis ja Butthead, nuo animoidut antisankarit sanovat:
"This is cool.
I like stuff that is cool."

Edit: Muita perusteluja ei tarvita.
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Monster trucks!

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

AarneAnkka kirjoitti:Saanko? Saanko teiltä luvan nauttia häpeämättä monster truckien tenhosta? Vai haluatteko nuhdella minua järjen kääpiöksi?

Mitä itte tykkäätte noista? :)
Toki saat, jos se on "sun juttu" ja niiden seuraaminen tekee sut onnelliseksi. Mitenkään nuhtelematta kerron kuitenkin oman mielipiteeni, ja mun mielestä monsterit on tiivistettyä huonoa makua, ihan niinku showpaini ja jenkkikravattikin.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Monster trucks!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

So what jos se on huonoa makua? Jos on muuten siwistynyt katsoja, niin osoittaapa ettei ole teennäissivistynyt.

Tykkään myös Subbarin Robot Warseista. Melkein parasta väkivaltaviihdettä.

Yksi trefffaamani blondi vaati minua perustelemaan ÄLYLLISESTI miesten action/väkivaltaleffamieltymys tai luopumaan siitä. Blaaa...

Se on yliälyllistä! En kyllä saanut pilluakaan...
Mulli75

Re: Monster trucks!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Katsoin muutaman kerran ja tykkäsin.

Kaikki suuret voimat ja erikoinen tekniikka on minua aina kiinnostaneet mm. tractorpulling jota käynyt katsomassa.

Miten hyvää ajoneuvon hallintaa pienessä sisätilassa. Monstereissa voimaa kuin pienessä kylässä.

Oiskohan tässä miittiaihetta kun seuraavan kerran monsterit tulee Suomeen. Lähdettäisiin katsomaan noita räyhääviä menopelejä.
AarneAnkka

Re: Monster trucks!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Gattaca kirjoitti:Yksi trefffaamani blondi vaati minua perustelemaan ÄLYLLISESTI miesten action/väkivaltaleffamieltymys tai luopumaan siitä. Blaaa...
Blaaa todellakin. :roll: No olisit kyllä varmasti pystynyt heittämään hänelle jotain pseudoälykästä liirumlaarumia thanatoksesta ja tuhovietistä....
killkill

Re: Monster trucks!

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Saanko? Saanko teiltä luvan nauttia häpeämättä monster truckien tenhosta? Vai haluatteko nuhdella minua järjen kääpiöksi?

Mitä itte tykkäätte noista? :)
Tissejä, kaljaa, kerosiininkäryä. Mitä muuta heteromies muka tarvitsee viihtyäkseen. Antaa tekointelletkuellien ja maanalainen-kiskoilla-kulkeva-joukkokuljetusväline -seksuaalinen lipittää Dubonnetaan Kiasmassa, äijä pistää Kid Rockin soimaan ja korkkaa Danielsin!

(jos pitää valita wrestlingin ja monster-truckien välillä, ensimmäinen voittaa ainakin täällä)
Vastaa Viestiin