Suosittele kirjaa

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
chevilyn

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

SikaMika kirjoitti:Eroottisista väreistä oli kylläkin kyse: uskovaisena miehenä yritin huijata Chevilynin raamattupiiriini, mutta sä pilasit kaiken. Kiitti vitusti! :)
Siihen tarvitaan hiukan enemmän, että minut saisi raamattupiiriin :D
SikaMika

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Helvettiäkö sitten kyselet, prkl? :)
No helvettiäkö laitat noin tunnettuja opuksia, prkl! :)
Einsteinin elämänkerta?

Karl Marxin vastaava? Sinatran?

Yksi mielestäni ihan hyvä olisi myös Reidar Palmgrenin "Lentämisen alkeet", jolla tyyppi voitti jonkin esikoisteospalkinnonkin. En olisi muuten koskaan tutustunut opukseen, mutta päädyin muinoin istumaan heebon kanssa iltaa Tampereella ja lupasin tuolloin lukea kirjansa. Tyyppi tosin yritti lähinnä vittuilla mulle, mä puolestani yritin nousta baarin pöydälle näyttääkseni sille persettä. Pannaanko näillä saatesanoilla pakettiin, vai oletko lukenut tämänkin?
SikaMika

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Eroottisista väreistä oli kylläkin kyse: uskovaisena miehenä yritin huijata Chevilynin raamattupiiriini, mutta sä pilasit kaiken. Kiitti vitusti! :)
Siihen tarvitaan hiukan enemmän, että minut saisi raamattupiiriin :D
Mä olen hiukan enemmyyden erikoismies! Voit vaikka lukea mulle ton Don Quijoten iltasaduksi, itse nukahdan aina yrittäessäni.
chevilyn

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

SikaMika kirjoitti: Mä olen hiukan enemmyyden erikoismies! Voit vaikka lukea mulle ton Don Quijoten iltasaduksi, itse nukahdan aina yrittäessäni.
Tuulimyllyt, aseenkantaja ZZzzzzz...
SikaMika kirjoitti: Yksi mielestäni ihan hyvä olisi myös Reidar Palmgrenin "Lentämisen alkeet"... Pannaanko näillä saatesanoilla pakettiin, vai oletko lukenut tämänkin?
Okei kaupat tuli, en ole lukenut, vielä :)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja Clay »

Ray Loriga: Tokio ei välitä meistä enää

Aika jänskä pänskä, aattelin itekkin lukasta uusiks ku kohtalaisen ohutki vielä.
Nyt penikseni on fantastinen!
SikaMika

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: Yksi mielestäni ihan hyvä olisi myös Reidar Palmgrenin "Lentämisen alkeet"... Pannaanko näillä saatesanoilla pakettiin, vai oletko lukenut tämänkin?
Okei kaupat tuli, en ole lukenut, vielä :)
Täytyy nyt vielä hieman korjailla. Yritin innoissani tuputtaa sulle Palmgrenin toista kirjaa, joka sekin oli ihan luettava. Esikoisteoshan oli tietenkin nimeltään "Jalat edellä".
chevilyn

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

SikaMika kirjoitti: .. "Jalat edellä".
Meni jo. Lentämisen alkeet kuulostaa hauskemmalta.
Clay kirjoitti: ..kohtalaisen ohutki vielä.
Nyt tiedän mistä aloitan.
SikaMika

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:
SikaMika kirjoitti: .. "Jalat edellä".
Meni jo. Lentämisen alkeet kuulostaa hauskemmalta.
Ahaa, sun kirjavalintakriteerisi ovat noin naisellisen loogiset! Voinko vielä vaikuttaa valintaasi kertomalla, että Jalat edellä -kirjassa on kivemman näköiset kannet?! :)
chevilyn

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

SikaMika kirjoitti: Ahaa, sun kirjavalintakriteerisi ovat noin naisellisen loogiset! Voinko vielä vaikuttaa valintaasi kertomalla, että Jalat edellä -kirjassa on kivemman näköiset kannet?! :)
Toki, mutta jos ne ovat sinusta kivemman näköiset niin ovatkohan ne myös minusta kivemman näköiset? Tässä on olemassa iso riski siitä, että päädyn jonkun ison, rumakantisen ja tylsän kirjan kanssa kuluttamaan iltaani sohvalle :)
SikaMika

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:Tässä on olemassa iso riski siitä, että päädyn jonkun ison, ruman ja tylsän kanssa kuluttamaan iltaani sohvalle
Jos mä käyn vain heittämässä nopeasti sulle sen kirjan ja poistun saman tien? :)

P.s. Multa kyllä löytyy kyseinen lentokirja kirjahyllystäni... :wink:
chevilyn

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

SikaMika kirjoitti: Jos mä käyn vain heittämässä nopeasti sulle sen kirjan ja poistun saman tien? :)
Palvelu pelaa näemmä :D Pakko kuitenkin todeta, että kiitos, mutta ei kiitos. Luulen, että pystyn elämään myös sen asian kanssa, että kirjan kansi osoittautuu kamalaksi. Voinhan aina siinä tapauksessa jättää sen kirjastoon. Arvostan kuitenkin tätä, epäilemättä täysin pyyteetöntä tarjousta :)
SikaMika

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti: Arvostan kuitenkin tätä, epäilemättä täysin pyyteetöntä tarjousta :)
Tiesin, että arvostaisit! Pyyteettömyys ja vaatimattomuus ovat määräävimmät luonteenpiirteeni. :wink:

Mä puolestani arvostaisin sitä, että saisin viimein jotain edes löyhimpien mahdollisten kriteerien mukaan tolkullista tänään aikaiseksi. Pahalta näyttää, voisin tietenkin kokeilla vaikka tuota jo suitsuttamaani Don Quijotea, mutta asian tekee lähes mahdottomaksi yksi seikka: silloin pitäisi pystyä keskittymään johonkin. Olen liian palasina moiseen juuri nyt... :cry:
chevilyn

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

SikaMika kirjoitti:Olen liian palasina moiseen juuri nyt... :cry:
Sitä se risteileminen teettää.
SikaMika

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Olen liian palasina moiseen juuri nyt... :cry:
Sitä se risteileminen teettää.
Tää nyt on vähän mutkikkaampaa kuin pelkkä risteily, eihän laivalta nyt saa pahimmillaankaan kuin turpaansa, krapulan ja mojovan Master-laskun. Itse hankin vain kaksi viimeksi mainittua, mutta jotain muuta jäi sille tielleen.
chevilyn

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

SikaMika kirjoitti:Itse hankin vain kaksi viimeksi mainittua, mutta jotain muuta jäi sille tielleen.
Pahoitteluni. Toivottavasti ei mitään liian ikävää kuitenkaan?
SikaMika

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

chevilyn kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Itse hankin vain kaksi viimeksi mainittua, mutta jotain muuta jäi sille tielleen.
Pahoitteluni. Toivottavasti ei mitään liian ikävää kuitenkaan?

Ei mitään vakavampaa, pientä haikeilua vain tänään ilmassa.
chevilyn

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

SikaMika kirjoitti: Ei mitään vakavampaa, pientä haikeilua vain tänään ilmassa.
Hyvä niin. Pientä haikeutta on tosiaan tänään ilmassa.
NuoriDaavid

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Onko AJ:n esikoisteos jo ilmestynyt? Mistä sen tunnistaa kaupassa?
Edith

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja Edith »

NuoriDaavid kirjoitti:Onko AJ:n esikoisteos jo ilmestynyt? Mistä sen tunnistaa kaupassa?
Luulisin nähneeni sen eilen Sokoksen alakerran S-marketissa. Hyvä sijainti hyvällä korkeudella juuri kassan vieressä. Aiemmin on kirjailija keskuudessamme julkistanut tuntomerkin, että julkaisee salanimellä, jonka etunimenä on Johanna.

En eilen jotenkin kumminkaan tullut ostaneeksi. En, vaikka olis ollut tilaisuus elvistellä melkoiselle jonolle, että hei, tiiätteks, mä ostan tän kun mun spessuhyvä frendi on kirjailija ja kirjoittanut tän.
NuoriDaavid

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Edith kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko AJ:n esikoisteos jo ilmestynyt? Mistä sen tunnistaa kaupassa?
Luulisin nähneeni sen eilen Sokoksen alakerran S-marketissa. Hyvä sijainti hyvällä korkeudella juuri kassan vieressä. Aiemmin on kirjailija keskuudessamme julkistanut tuntomerkin, että julkaisee salanimellä, jonka etunimenä on Johanna.

En eilen jotenkin kumminkaan tullut ostaneeksi. En, vaikka olis ollut tilaisuus elvistellä melkoiselle jonolle, että hei, tiiätteks, mä ostan tän kun mun spessuhyvä frendi on kirjailija ja kirjoittanut tän.
Lukeeks siinä kannessa Lääkäri-sarja?
Edith

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja Edith »

NuoriDaavid kirjoitti: Lukeeks siinä kannessa Lääkäri-sarja?
Kyllä se merkitty oli.
Chap

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja Chap »

Edith kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko AJ:n esikoisteos jo ilmestynyt? Mistä sen tunnistaa kaupassa?
Luulisin nähneeni sen eilen Sokoksen alakerran S-marketissa. Hyvä sijainti hyvällä korkeudella juuri kassan vieressä. Aiemmin on kirjailija keskuudessamme julkistanut tuntomerkin, että julkaisee salanimellä, jonka etunimenä on Johanna.
Onko kirjassa muitakin kitinävaikutteita?

””Antakee, antakee, ootte ennenkin antaneet” sanoi osaston ylilääkäri.”
””Nyt imet tätä timantin kovaa kyrpää” huusi sairaalainsinööri ja otti hoitajaa tukasta kiinni.”
”Daavid oli mennyt naimisiin heti lääkiksestä päästyään. Suhde naapurin Penaan oli kuitenkin alkanut ja paljon aikaisemmin.”
”Kerttu rakastui silmittömästi tuohon pieneen, tummaan ja karvaiseen mieheen.”
”Daavid miettii haikeana edellistä iltaansa Penan kanssa samalla kun hän pyysi vaimoaan tuuppaan dildon takamukseensa.”
NuoriDaavid

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Chap kirjoitti:
Edith kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Onko AJ:n esikoisteos jo ilmestynyt? Mistä sen tunnistaa kaupassa?
Luulisin nähneeni sen eilen Sokoksen alakerran S-marketissa. Hyvä sijainti hyvällä korkeudella juuri kassan vieressä. Aiemmin on kirjailija keskuudessamme julkistanut tuntomerkin, että julkaisee salanimellä, jonka etunimenä on Johanna.
Onko kirjassa muitakin kitinävaikutteita?

””Antakee, antakee, ootte ennenkin antaneet” sanoi osaston ylilääkäri.”
””Nyt imet tätä timantin kovaa kyrpää” huusi sairaalainsinööri ja otti hoitajaa tukasta kiinni.”
”Daavid oli mennyt naimisiin heti lääkiksestä päästyään. Suhde naapurin Penaan oli kuitenkin alkanut ja paljon aikaisemmin.”
”Kerttu rakastui silmittömästi tuohon pieneen, tummaan ja karvaiseen mieheen.”
”Daavid miettii haikeana edellistä iltaansa Penan kanssa samalla kun hän pyysi vaimoaan tuuppaan dildon takamukseensa.”
:lol:
masa

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Chap kirjoitti: Suhde naapurin Penaan oli kuitenkin alkanut ja paljon aikaisemmin.
Kuka on tämä paljon puhuttu Pena? Pertti Mäkimaa kenties?
Edith

Re: Suosittele kirjaa

Viesti Kirjoittaja Edith »

Onks toi Aitiksen kirja jo loppuun myyty, kun en tuon ekan bongaukseni jälkeen oo nähnyt sitä missään?! En muista sen kassan numeroa, jonka vieressä sitä siinä isossa marketissa näin ja ainakaan parilta muulta vierailemaltani kassalta sitä ei löydy!
Vastaa Viestiin