Marilyn Manson 20.12.

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Zeb

Marilyn Manson 20.12.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Menijöitä, tulijoita?

Ängetään täältä ainaskin paikalle!
SikaMika

Re: Marilyn Manson 20.12.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ei pysty.

Pyytelijöitä on ollut ennen sinuakin, mutta olen joutunut vastaamaan kaikille saman tarinan: äijän musiikin taso ei vain riitä mulle.

Hauskaa keikkaa kuitenkin sinulle ja muillekin pyytelijöille!
Zeb

Re: Marilyn Manson 20.12.

Viesti Kirjoittaja Zeb »

SikaMika kirjoitti:äijän musiikin taso ei vain riitä mulle.

Älä nyt! Musa voi olla ehkä vain hieman keskivertoa parempaa, mutta uskon, että fiilis ja lavashow korvaavat mahdolliset musiikilliset puutteet. Onhan sillä kaverilla nyt kuitenkin ainakin uusimmalla levyllä ihan hyviä biisejäkin. Eikä keikalle aina mennä yksinomaan musiikin vuoksi. Livessä on oma hohtonsa ja myös hyvässä seurassa, eiks vaan!
Hauskaa keikkaa kuitenkin sinulle ja muillekin pyytelijöille!
Danke, senkin ylisuosittu Sika!!1 Olisit kuitenkin lähtenyt riemusta kiljuen jos olisin ollut ainoa pyytäjä :P
SikaMika

Re: Marilyn Manson 20.12.

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Zeb kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:äijän musiikin taso ei vain riitä mulle.

Älä nyt! Musa voi olla ehkä vain hieman keskivertoa parempaa, mutta uskon, että fiilis ja lavashow korvaavat mahdolliset musiikilliset puutteet. Onhan sillä kaverilla nyt kuitenkin ainakin uusimmalla levyllä ihan hyviä biisejäkin. Eikä keikalle aina mennä yksinomaan musiikin vuoksi. Livessä on oma hohtonsa ja myös hyvässä seurassa, eiks vaan!
Hauskaa keikkaa kuitenkin sinulle ja muillekin pyytelijöille!
Danke, senkin ylisuosittu Sika!!1 Olisit kuitenkin lähtenyt riemusta kiljuen jos olisin ollut ainoa pyytäjä :P
Jos saisin ilmaisen lipun, lähtisin kyllä ihan mielelläni. Mahdollinen hieno lavashow ei vain ole edelleenkään sen 46(?)€:n väärti, sorry.

Olet oikeassa, jos mulla menisi todella huonosti niin tarttuisin varmaankin tarjoamaasi oljenkorteen! :wink:
Vastaa Viestiin