My Name is Bruce

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
bedlam

My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tää on todennäköisesti kaikkien aikojen paras leffa. Bruce Campbellin ohjaamassa elokuvassa Bruce näyttelee Bruce Campbellia, jota jotkut erehtyvät luulemaan Evil Deadin Ashiksi (jota näytteli Bruce Campbell) ja hän joutuukin taistelemaan oikeaa monsteria vastaan.

Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Toi on nähtävä :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Loistavaa!
1108

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Minulla on vakaa uskomus että olen nähnyt parhaat elokuvat ja uusia hyviä ei tule. Tämä laittoi uskomukselleni lisää virtaa.

EDIT: Tätä odotan:

[youtube]http://youtube.com/watch?v=8M1KiXWWTxg[/youtube]
Herra Manala

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Minulla on vakaa uskomus että olen nähnyt parhaat elokuvat ja uusia hyviä ei tule.
Tämä on valitettavan totta, sillä Bruce Lee kuoli jo kolmisenkymmentä vuotta sitten.
EDIT: Tätä odotan:
Näyttää ihan Rocky XXLCVII...eikun Rambo MCMXXVCLXVII:ltä. Jos tuo on yhtä paska kuin tuorein Rocky, niin voihan vittu. Se oli surkeimpia leffoja mitä olen koskaan nähnyt.
Vihtahousu

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Pakkohankinta.
bedlam

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja bedlam »

1108 kirjoitti:EDIT: Tätä odotan:
Tajusin tuota katsoessani, etten eläissäni ole ilmeisesti yhtään Rambo-leffaa nähnyt.
Rouva Pupu

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Tajusin tuota katsoessani, etten eläissäni ole ilmeisesti yhtään Rambo-leffaa nähnyt.
:o
bedlam

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Tajusin tuota katsoessani, etten eläissäni ole ilmeisesti yhtään Rambo-leffaa nähnyt.
:o
Kerran meinasin dvd:t ottaa alennuskorista mukaan, mutta Sylvester Stallo ne. En ole Rocky-leffoistakaan tainnut nähdä kuin ykkösen.
Rouva Pupu

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Kerran meinasin dvd:t ottaa alennuskorista mukaan, mutta Sylvester Stallo ne. En ole Rocky-leffoistakaan tainnut nähdä kuin ykkösen.
:o Viimeksi taisin järkyttyä näin pahasti kun ystäväni kertoi ettei ole nähnyt yhtään Poliisiopistoa. NiinQ vähän et miten on voinut välttyä näkemästä. ;)
masa

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti:
1108 kirjoitti:EDIT: Tätä odotan:
Tajusin tuota katsoessani, etten eläissäni ole ilmeisesti yhtään Rambo-leffaa nähnyt.
Sä olet kyllä outo hemmo. Mites Star Wars, Kummisetä tai Indiana Jonekset? Poreileeko?
Avatar
Crowbar
Kitinän uhri
Viestit: 933
Liittynyt: 13.02.2007 13:02

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja Crowbar »

masa kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
1108 kirjoitti:EDIT: Tätä odotan:
Tajusin tuota katsoessani, etten eläissäni ole ilmeisesti yhtään Rambo-leffaa nähnyt.
Sä olet kyllä outo hemmo. Mites Star Wars, Kummisetä tai Indiana Jonekset? Poreileeko?
Tuskin. Pösilö katsoi ensimmäisen Die Hardin hetki sitten ensimmäistä kertaa. Pösilöys (=kusipäisyys) tulee siitä, että haukkui sen. Käsittämätön pösilöys tulee siitä, että haukkui kun kuvitteli katsovansa jotakin hassun hauskaa kasariactionia tyyliin Commando tai Dolph Lundgrenin "Juu Aar Goink tu Piisiis". Ei kaveri tiennyt, että kyseessä on oikea toimintaelokuva ja ilmestymishetkellään paras koskaan tehty jenkkitoimintaelokuva. Vieläkin killuu TOP 3:ssa.
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
Rouva Pupu

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Crowbar kirjoitti:Dolph Lundgrenin "Juu Aar Goink tu Piisiis".
Tuli mieleen Lundgrenin Dark "I come in peace" Angel. Se enkeli oli peloittava 8)
bedlam

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja bedlam »

masa kirjoitti:Sä olet kyllä outo hemmo. Mites Star Wars, Kummisetä tai Indiana Jonekset? Poreileeko?
Star Warsit olen sentäs parikymmentä kertaa katsonut. Indyt katsoin ekaa kertaa vuosi sitten, mutta Kummisetää en ole ainakaan alusta loppuun katsonut kertaakaan.
Crowbar kirjoitti:Käsittämätön pösilöys tulee siitä, että haukkui kun kuvitteli katsovansa jotakin hassun hauskaa kasariactionia tyyliin Commando tai Dolph Lundgrenin "Juu Aar Goink tu Piisiis".
Äh, siis leffahan yritti nimenomaan olla raju äksöni hassunhauskalla höysteellä. Kaks tähtee on ihan sopiva summa moisesta hömpötyksestä, Tuollainen leffa vaatii enemmän tahatonta komiikkaa.
masa

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti: Indyt katsoin ekaa kertaa vuosi sitten, mutta Kummisetää en ole ainakaan alusta loppuun katsonut kertaakaan.
Okei. Nyt mä ymmärrän miten sulla on niin outo leffamaku.
bedlam

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja bedlam »

masa kirjoitti:Okei. Nyt mä ymmärrän miten sulla on niin outo leffamaku.
Outo leffamaku? Täytyykö imdb:n top10-listan leffoja diggailla, että omaa "normaalin" leffamaun vai häh?
1108

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bedlam kirjoitti:Täytyykö imdb:n top10-listan leffoja diggailla, että omaa "normaalin" leffamaun vai häh?
masa ilmeisesti tarkoitti että ihminen joka omaa yhtä ison innon elokuviin kuin sinä tulisi olla kiinostunut Top 100 listan elokuvista ja periaatteessa olla katsonut ne.

Tai sitten ei. En mie tiiä, mie puhun paskaa ja loukkaan, niin Zeb väittää. Varmuudenvuoksi: Bedlam, olet mulkku jolla on paska leffamaku.
prosessi

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja prosessi »

bedlam kirjoitti:
masa kirjoitti:Okei. Nyt mä ymmärrän miten sulla on niin outo leffamaku.
Outo leffamaku? Täytyykö imdb:n top10-listan leffoja diggailla, että omaa "normaalin" leffamaun vai häh?
Täytyy. Mistä tulikin mieleeni, että kitinäläisten top25:tosia olisi mielenkiintoista lukea. Taidan avata uuden ketjun.
masa

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti:Outo leffamaku?
No okei. Outo oli väärä sana. Oikea sana on paska* :P

Olen hyvin hyvin hämmästynyt, että mies joka kuluttaa aikaansa noin paljon leffoihin, ei ole koskaan katsonut esmes nyt Kummisetiä. Mites Das Boot, Shindlerin Lista, Shawshank Redemption, Epäillyt ja vaikkapa Talvisota. Nähtyjä?


*) Peace maan. Tämä on vain minun mielipiteeni. :P
bedlam

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja bedlam »

masa kirjoitti:No okei. Outo oli väärä sana. Oikea sana on paska* :P
Eli tuolla logiikalla kaiketi ihmisellä, joka ei ole esimerkiksi kuunnellut Mozartin ja Beethovenin sinfonioita läpi ja lukenut Raamattua kokonaisuudessaan on paska musiikkimaku sekä paska maku kirjojen suhteen?

Toisekseen, miten se mun leffamakuun vaikuttaa, jos en ole nähnyt kyseistä rainaa? Eli mulla ois parempi leffamaku, jos pitäisin Kummisetää ääripaskana tai loistavana?
masa

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti: Eli mulla ois parempi leffamaku, jos pitäisin Kummisetää ääripaskana tai loistavana?
Jos pitäisit kummisetää paskana, se todellakin todistaisi miten huono leffamaku sinulla on :D
bedlam

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja bedlam »

1108 kirjoitti:masa ilmeisesti tarkoitti että ihminen joka omaa yhtä ison innon elokuviin kuin sinä tulisi olla kiinostunut Top 100 listan elokuvista ja periaatteessa olla katsonut ne.
Kyllä minä periaatteessa tuon ymmärrän. Mutta edelleenkin heitän tuon musiikkivertauksen. Outoa olisi väittää musiikkimakuani paskaksi sillä perusteella, etten kaikkia Rolling Stonen äänestämiä Top-100-albumeita ole kiinnostunut kuulemaan.

Ei sillä, pitäisi kai tuo Kummisetä joskus katsella. Varsinkin kun esim. Goodfellas toimii ihan kypällä. Kun joskus penskana on jäänyt ikävän pitkäveteinen fiilis jostain leffasta, niin sitä on vaikeampi ottaa uusintaan.
masa

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti: Kyllä minä periaatteessa tuon ymmärrän.
Voihan sitä toisaalta elämänsä lukea Aku Ankkoja ja olla tietämättä mistään paremmasta.
bedlam

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja bedlam »

masa kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Kyllä minä periaatteessa tuon ymmärrän.
Voihan sitä toisaalta elämänsä lukea Aku Ankkoja ja olla tietämättä mistään paremmasta.
Noh noh, tuo on jo aika väsynyt heitto. Pitäisi kai jo tuossa iässä ymmärtää, että taiteessa ei ole absoluuttista oikeaa ja väärää, on vain mielipiteitä. Minulle iskee joskus musiikin suhteen samanlaiset harhaluulot, mutta olen koettanut epätoivoisesti niistä itseäni opettaa irti.
masa

Re: My Name is Bruce

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti: Pitäisi kai jo tuossa iässä ymmärtää, että taiteessa ei ole absoluuttista oikeaa ja väärää, on vain mielipiteitä.
No enkös juuurikin niin sanonut tuossa ylempänä? "Tämä on vain minun mielipiteeni"?
Vastaa Viestiin