Kiimaisin panokohtaus

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Sundance Kid

Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Tuli tuossa ystävän kanssa leffoista juttua ja mietittiin siinä ohessa, että mikä on oikein sellainen kunnon kiimainen panokohtaus jos rajataan varsinaiset alan elokuvat ulkopuolelle.

Itselläni tulee ensimmäisenä mieleen Monster’s Ball ja Halle Berry. Uh!! Siinä on jotain käsin kosketeltavan arkista ollen samalla totaalisen kiimainen ja håt panokohtaus.

Mikäs on saanut teidän tulppaanin kukoistamaan ja simpukan kostumaan?
Pyry-Matias

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Joskus nuorena varsana taisin saada tykytyksiä Katri Kiven aka Sharon Stone (ei tuo ollutkaan kirjoitettuna hauska :cry: ) ja Michael Douglasin vöyräisystä Basic Instinctissa.
masa

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Ehdottomasti Boratin hotellihuonekohtaus, jossa Azamat runkkasi Pamelan kuvalle. Sitä runkkimisen jälkeistä 69-asentoa en saa mielestäni ikinä pois.

Edit:

Vakavasti ottaen.. Mulholland Driven kohtaus jossa Naomi Watts leenaili jonkun tummaverikön kanssa oli aikas kuuma

Myös Lena Olin on aiheuttanut runkkutarpeen joskus aikoinaan. Leffan nimeä en enää muista..
killkill

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja killkill »

"9½ Viikon" leikimme-ruoalla sekä Kim Basingerin strippaus Joe Cockerin tahtiin tekivät nuoreen kk:n suuren vaikutuksen.

Muistaakseni Paul Verhoeven-pätkissä "Basic Instinct" ja "Showgirls" löytyy ihan kiitettävän kiivasta köyrintää. Wachowski-veljesten "Boundissa" oli asiallinen lesboilukohtaus.

Muutenkin sitä toivoisi näkevänsä kahta viimeksimainittua tähdittäneen Gina Gershonin useammin valkokankaalla, minne lie ämmä kadonnut?

Kuva
Viimeksi muokannut killkill, 23.01.2008 14:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
PerttiMakimaa

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Postimies soittaa kahdesti.

Siinä leivinjauhot lensivät kun Jack Nicholson ja Jessica Lange pistivät vaakamamboksi.
Pyry-Matias

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

killkill kirjoitti:"9½ Viikon" ja "Showgirls"
Kun otit puheeksi, niin komppaukset. Poikkeuksellisen kaunis nainen ja intensiivisyys.
Sundance Kid

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Kyllä kyllä!! Ja sitten löytyy muun muassa Neve Campbell ja Wild Things.
Sundance Kid

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

killkill kirjoitti:Kim Basingerin strippaus Joe Cockerin tahtiin tekivät nuoreen kk:n suuren vaikutuksen.
Tuosta tulee mieleen leffa jossa se yksi hollantilainen (?Rebecca jokin?) alusvaatemalli keikistelee kiimaisin seurauksin Antonio Banderasille. Aika håtti scene sekin.
Tix

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Tix »

Sundance Kid kirjoitti:Itselläni tulee ensimmäisenä mieleen Monster’s Ball ja Halle Berry. Uh!! Siinä on jotain käsin kosketeltavan arkista ollen samalla totaalisen kiimainen ja håt panokohtaus.
Tämän olen jo aiemmin jossain yhteydessä maininnutkin ainoana elokuvahistorian panona, joka todella heilautti jotain mittaria. Halle on guuma ja osaa näytellä giimaa. Luin otsikon ja meinasin jo vastata täsmälleen noin.
Vihtahousu

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tix kirjoitti:
Sundance Kid kirjoitti:Itselläni tulee ensimmäisenä mieleen Monster’s Ball ja Halle Berry. Uh!! Siinä on jotain käsin kosketeltavan arkista ollen samalla totaalisen kiimainen ja håt panokohtaus.
Tämän olen jo aiemmin jossain yhteydessä maininnutkin ainoana elokuvahistorian panona, joka todella heilautti jotain mittaria. Halle on guuma ja osaa näytellä giimaa. Luin otsikon ja meinasin jo vastata täsmälleen noin.
Onko palstalla joku jonka mielestä se ei olis guumaa? Vähän tuntuis että se saattais olla The Cuumin Cohtaus.
masa

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Vihtahousu kirjoitti: Onko palstalla joku jonka mielestä se ei olis guumaa?
Halle on kuuma, mutta vastanäyttelijä ontuu.
Tix

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Onko palstalla joku jonka mielestä se ei olis guumaa?
Halle on kuuma, mutta vastanäyttelijä ontuu.
Täytyy olla kaappihomo jos edes huomaa sen vastanäyttelijän.
killkill

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sundance Kid kirjoitti:se yksi hollantilainen (?Rebecca jokin?) alusvaatemalli keikistelee kiimaisin seurauksin Antonio Banderasille. Aika håtti scene sekin.
Tätä vissiin tarkoitat? Rebecca Romjin elokuvassa Femme Fatale

Ei varsinainen panokohtaus, mutta törkeän päällekäypää viettelyä: Long Kiss Goodnightin tequila-kohtaus.
Muistelisin myös, että "Body Heat" nimisessä filkassa Kathleen "Maailman Seksikkäin Ääni" Turnerin ja Bill Hurtin välillä sinkoilee erinomaisen guumottava ja giimattava jännite...
Viimeksi muokannut killkill, 23.01.2008 14:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sundance Kid

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

killkill kirjoitti:Tätä vissiin tarkoitat? Rebecca Romjin elokuvassa Femme Fatale
Itselläni oli mielessä se kohtaus jossa Antonio napauttaa Rebeccaa jonkun baarin alakerrassa bilispöytää vasten.
Sundance Kid

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

Kovin miehistä jutustelua muuten. Geetsu!! Pois sieltä mettästä!!
Pyry-Matias

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mites Antonion ja Salman akti Desperadossa?
killkill

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sundance Kid kirjoitti:
killkill kirjoitti:Tätä vissiin tarkoitat? Rebecca Romjin elokuvassa Femme Fatale
Itselläni oli mielessä se kohtaus jossa Antonio napauttaa Rebeccaa jonkun baarin alakerrassa bilispöytää vasten.
No linkkiä videoklippiin kehiin, hyvä mies. Pitääkö minun tehdä kaikki? :D
Geetz

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Kuin tilauksesta... Mä oon aina tyyliin painellu tupakalle kun leffassa menee herkäks. Ehkä. Koska en saa päähäni yhtään kenenkään rakastelukohtauksia. :?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

"Nuoren naisen" ja Jennifer Conellyn "kohtaus" Unelmien sielunmessusta :oops:
Viimeksi muokannut Elppis, 23.01.2008 15:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja killkill »

Pyry-Matias kirjoitti:Mites Antonion ja Salman akti Desperadossa?
... tai ehkä Tarantino nuolemassa table-danssaavan Salman jaloilta tequilaa "From Dusk Till Dawnissa". Toimi mulle.

^ Ei eroottista "perinteisessä mielessä", mutta väkevää settiä. Kannatetaan... paitsi että Ellen Burstyn ei todellakaan ollut tupla-dildokohtauksen toinen osapuoli. Burstyn esitti Jared Leton laihdutuslääkeriippuvaista äitiä, eikä jotain nuorta random-crack-huoraa.
Viimeksi muokannut killkill, 23.01.2008 15:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sundance Kid

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Sundance Kid »

killkill kirjoitti:No linkkiä videoklippiin kehiin, hyvä mies. Pitääkö minun tehdä kaikki? :D
No helvetti!! Tuota edelsi Rebeccan melkoinen keikistely, muistaakseni.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

killkill kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Mites Antonion ja Salman akti Desperadossa?
... tai ehkä Tarantino nuolemassa table-danssaavan Salman jaloilta tequilaa "From Dusk Till Dawnissa". Toimi mulle.

^ Ei eroottista "perinteisessä mielessä", mutta väkevää settiä. Kannatetaan... paitsi että Ellen Burstyn ei todellakaan ollut tupla-dildokohtauksen toinen osapuoli. Burstyn esitti Jared Leton äitiä, eikä crack-huoraa.
Hahahah :D Mä en muistanu sen naisen nimeä, ja katoin että "tuollapa se on" ja poimin copypastella. Poistan!
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti: Täytyy olla kaappihomo jos edes huomaa sen vastanäyttelijän.
Niin no. Minun papereissani Billy Bob Thornton ei ole yhtä pantavan näköinen, kuin Naomi Watts tai Laura Harring.

Kuva
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sorry boys, Wild Thingsin threesome oli aika hot kanssa, tiettyyn pisteeseen ;)
Kuva

Menee mulla näköjään vähän tyttö-tyttö- painoitteiseksi. Hmm.
The great club outshines the individual, always and forever.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiimaisin panokohtaus

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oho, TISSIT!
The great club outshines the individual, always and forever.
Vastaa Viestiin