Chisu

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
1108

Chisu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Yllätyin kovasti kun googletin laulajaa.
Chisu on 25–vuotias helsinkiläinen, joka nuoresta iästään huolimatta on ollut monessa mukana. Oikealta nimeltään Christel Sundberg on aloittanut musiikillisen uransa säveltämällä musiikin Tampereen Särkänniemen Kummitusjunaan. Kotonaan, omassa makuuhuoneessaan, Chisun kädestä on syntynyt musiikkia Antti Tuiskulle, Tarja Turuselle, Jipulle, Kristiina Braskille ja Kristiina Wheelerille. Chisu hyväksyttiin arvostettuun äänittäjäkouluun Englantiin, mutta tyttö pisti oman soolouransa koulun edelle. Chisun, joka säveltää, sanoittaa, sovittaa, tuottaa ja miksaa kaikki kappaleensa itse, ensimmäinen single (jolla mukana myös musiikkivideo ja electronic press kit) Mun koti ei ole täällä kuullaan Sooloilua –elokuvan tunnussävelmänä. Chisu on aikaisemmin säveltänyt tunnussävelmän Tyttö sinä olet tähti –elokuvaan. Chisun albumi julkaistaan keväällä 2008.
Lähde: http://www.hmc.fi/fi/artistit.php?artis ... _sundberg/

Yllättävän hyvi likka vetää ikäisekseen, pidin aluksi tusinapaskaväkisintuotettumassiamulle-poppina. Mutta jos plikka tosiaan vääntää itse musansa niin onhan se nyt jotakin verrattuna moneen muuhun.

[youtube]http://youtube.com/watch?v=Jq45cR5cgAA[/youtube]
ninnithequeen

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Loistava biisi, pakko myöntää. Muuta tuotantoa en sitte tunnekaan.
Geetz

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Geetz »

Katoin eilen gaalaa sen verran, että näin vedon. Totesin ääneen, että onpa nelikymppinen nainen stailattu nuorekkaaks, liikkeet vähän pebasta mutta ääni kelpas. Ehkä niitä sanojakin sitten kannattais kuunnella koska Tuiskulla ja Jipullahan on kivoja biisejä. :]
BettyB.

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Jessus miten mua ärsyttää tossa biisissä toi T-kirjaimen "ylilausuminen"!!
Herra Manala

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

1108 kirjoitti:Yllättävän hyvi likka vetää ikäisekseen, pidin aluksi tusinapaskaväkisintuotettumassiamulle-poppina.
Yllättävän hyvin se meidänkin puolitoistavuotias pertti osaa lyödä kolmionmuotoisesta reiästä neliön muotoisen palikan läpi kumivasaralla hakaten.

Seuraavaksi vieraat saavat katsoa pertin mätkintää puolitoista tuntia veehooässältä.
NegaDuck

Re: Chisu

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Thread rescurrection spell.

Kuultuani tän biisin nyt n+1 kertaa radiosta salilla, täytyy sanoa että höh, sehän on pop-lauluksi naamioitu tangoiskelmä. Meillä on tässä uusi tangokuningatar pop-tähtösen valepuvussa.

Mitäs toi sanoituksen aihe ja tarinan opetus? Mennään naimisiin, rakennetaan talo, kaiken pitäis olla niiq tosi jees, ja sit yhtäkkiä ei nappaakaan ja frouva haluu vaan häipyä. Aika tuuliviiri. Pikaisen googletuksen perusteella moni kehaisee miten noi sanat koskettaa niin henkkohtaisesti.

Alko ahistamaan.
Vastaa Viestiin