Desperate Housewives alkaa tänään!

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Aito_Johanna

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

nypari kirjoitti:mutta samantyyppinen kuin 'Sex in the city', joten jätän rauhaan...
Eikä. Sex and the City oli hauska sarja, Desperate Housewifes vain tylsä ja pöhkö. Katsoin toisenkin osan, jotten tuomitsisi liian hätäisesti, mutta edelleenkin mulle on EVVK miksi se kertojaääni teki itsemurhan. Hahmot eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.
Patz

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Nukahdin kesken toisen jakson. Saiskos lyhyen tiivistelmän tapahtumista, kiitos!
definitely
Kitinäaddikti
Viestit: 91
Liittynyt: 15.08.2005 15:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja definitely »

Mun mielestäni ne muijat on turhauttavan avuttomia. Niinku että ei voi olla nelikymppinen, eronnut nainen noin hermostuksissaan ja vaivautunut jostain deiteille pyytämisestä. Ja sama nelikymppinen ei osannu tehdä mitään sille tulipalon alullekaan. ÄH. Kaipaan todellisia samastumiskohteita enkä mitään koheltajia.
nypari

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja nypari »

Aito_Johanna kirjoitti:
nypari kirjoitti:mutta samantyyppinen kuin 'Sex in the city', joten jätän rauhaan...
Eikä. Sex and the City oli hauska sarja, Desperate Housewifes vain tylsä ja pöhkö. Katsoin toisenkin osan, jotten tuomitsisi liian hätäisesti, mutta edelleenkin mulle on EVVK miksi se kertojaääni teki itsemurhan. Hahmot eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.
Vertasin näitä kahta(jaa se oli and eikä in!) huumorin ja koko sarjan naisnäkökulman kontekstissa. Onhan niitä eroja, toki, toki.
AarneAnkka

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aito_Johanna kirjoitti:Sex and the City oli hauska sarja, Desperate Housewifes vain tylsä ja pöhkö.
Tämä riippuu kahdesta asiasta:
- Näytetäänkö naispuoliset hahmot positiivisessa vaiko negatiivisessa valossa
- Onko katsoja itse mies vai nainen

Suhtautuminen sarjaan valitaan "mun oma sukupuoli on parempi" -periaatteen mukaisesti.

:roll:

Tähän samaan syssyyn voisi vetää myös "Kumman Kaa" -sarjan. Karmeita naisia kertakaikkiaan. Pitäisikö heihin samaistua, vai nauraa heidän käytökselleen, vaiko vetää herne nenään siitä että heidän kamalaa käyttäytymistään glamorisoidaan, vai jotain ihan muuta?
WanhaPervo

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Minusta sinkkuelämää, täydellisiä naisia ja kumman kaa ovat kaikki ihan ok sarjoja.

Mitä se kertoo minusta?
HellBell

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

WanhaPervo kirjoitti:Minusta sinkkuelämää, täydellisiä naisia ja kumman kaa ovat kaikki ihan ok sarjoja.

Mitä se kertoo minusta?
Vaimosi ei anna vaihtaa kanavaa, sen se kertoo. :wink:
WanhaPervo

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

HellBell kirjoitti:
WanhaPervo kirjoitti:Minusta sinkkuelämää, täydellisiä naisia ja kumman kaa ovat kaikki ihan ok sarjoja.

Mitä se kertoo minusta?
Vaimosi ei anna vaihtaa kanavaa, sen se kertoo. :wink:
:D Oikeesti minä kyllä suosittelin täydellisiä naisia hänelle..

Meillä on käytössä demokraattinen arvonta, jos äänestämällä ei päästä halutusta kanavasta sopuun.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Otin ekan jakson nauhalle, mutta en alun jälkeen jaksanutkaan katsoa loppuun. Olen vähän niinku päättänyt sitäpaitsi, että en enää koukuta itteeni mihinkään sarjaan, vaikka kui suitsutettais.


...BB:tä odotellessa :vihelt:
HellBell

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja HellBell »

WanhaPervo kirjoitti: Oikeesti minä kyllä suosittelin täydellisiä naisia hänelle..
..
Voin uskoa tämän..
Aito_Johanna

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

AarneAnkka kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Sex and the City oli hauska sarja, Desperate Housewifes vain tylsä ja pöhkö.
Tämä riippuu kahdesta asiasta:
- Näytetäänkö naispuoliset hahmot positiivisessa vaiko negatiivisessa valossa
- Onko katsoja itse mies vai nainen

Suhtautuminen sarjaan valitaan "mun oma sukupuoli on parempi" -periaatteen mukaisesti.

:roll:

Tähän samaan syssyyn voisi vetää myös "Kumman Kaa" -sarjan. Karmeita naisia kertakaikkiaan. Pitäisikö heihin samaistua, vai nauraa heidän käytökselleen, vaiko vetää herne nenään siitä että heidän kamalaa käyttäytymistään glamorisoidaan, vai jotain ihan muuta?
Miksi yrität taas lietsoa sukupuolten välistä sotaa?
Sinkkuelämässä pääosassa ovat naiset, ja heistä näytetään sekä positiivisia että negatiivisia puolia. Ei siinä mielestäni aseteta naisia paremmiksi kuin miehiä. (vai käsitinkö väärin, tarkoititko edes tätä?) Sarjassahan sitä paitsi on monta varsin sympaattista mieshahmoa.
Kumman kaa on minusta hauska. Nauran heidän käytökselleen. Hulvattoman karmeita naikkosia totta tosiaan.
nypari

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja nypari »

"Kumman kaa?" toimii miesyleisölle paremmin kuin mainitut Sinkkuelämää ja tämä uusi tapaus. Ensimmäisessä on ronskimpi, äijämäinen ote ja sukupuoliroolit vedetty sopivan reilusti yli ja sekaisin. En lähtisi edes vertaamaan Kumman kaa-sarjaa näihin kahteen muuhun.
AarneAnkka

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aito_Johanna kirjoitti:Miksi yrität taas lietsoa sukupuolten välistä sotaa?
Miksi näet sodanlietsontaa siellä, tuolla ja tässä? Sinä se tässä taidat olla se joka haluaa sotia.

Jos et huomannut niin se "mun oma sukupuoli on parempi" oli kritiikkiä joka kohdistui molempiin sukupuoliin, ei sinuun. Ihmisillä on halu pelata omaan pussiin, ja monista sarjoista tupataan tykkäämään / ei-tykkäämään tältä pohjalta.
Avatar
Tinkezione
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 107
Liittynyt: 16.08.2005 19:08

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja Tinkezione »

Aito_Johanna kirjoitti:Hahmot eivät ole tarpeeksi kiinnostavia.
Ja Sex and the Cityssä hahmot olivat tarpeeksi kiinnostavia? Herramajee. Yksi Bree Van De Camp pieksee 100-0 vaikka kaikki sinkkuelämien hahmot yhteenlaskien. Marcia Cross on vaan NIIN hyvä.
Aito_Johanna

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

AarneAnkka kirjoitti: Jos et huomannut niin se "mun oma sukupuoli on parempi" oli kritiikkiä joka kohdistui molempiin sukupuoliin, ei sinuun. Ihmisillä on halu pelata omaan pussiin, ja monista sarjoista tupataan tykkäämään / ei-tykkäämään tältä pohjalta.
Mutta miten se siis liittyy noihin sarjoihin?
AarneAnkka

Re: Desperate Housewives alkaa tänään!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aito_Johanna kirjoitti:Mutta miten se siis liittyy noihin sarjoihin?
Ei mitenkään.

Se taisi sitten olla :off:
Vastaa Viestiin