Mantan lakitus

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Onkos kukaan menossa katsomaan vappuna tämmöstä. Enhän miekään muuten muttako naisystäväni odottaa mua sinne niin, mentävä on.

Saa moikata, jos joku mut sieltä bongaa.
BettyB.

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Awwww... lakitus, mikä ihana tekosyy.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja aasi »

En usko.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Kuten sanoin, en harrasta extreme-lajeja.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

aasi kirjoitti:En usko.
Mihin?

a. Jumalaan
b. että mulla olis naisystävää
c. että itse tuskin lähdet seuraamaan tuota episodia
d. että kukaan muu kitinästä olisi kiinnostunut tuosta

Kiitän silti että viitsitte pitää tätä aihetta kärjessä.
bedlam

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Luin ensin, että Manalan lakitus. Mutta paikalla varmasti ollaan, kyseessä on oikeastaan ainoa jouluperinne, johon pidän tärkeänä osallistua.
aimohaiku

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Näillä näkymin pidän mahdollisena, että kyseinen kulttuuritapahtuma jää väliin. Siellä on liikaa promilleja ilmassa.
ninnithequeen

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No en ole menossa. Vilkutukset ja halit Jyrkille kuitenkin :)
Aito_Johanna

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Viime vuosi oli Helsinkiin muuttoni jälkeisistä vapuista ensimmäinen, jolloin en ollut siellä. Taitaa jäädä väliin tänäkin vuonna. Siellä on ahdasta ja epämukavaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aito_Johanna kirjoitti: Siellä on ahdasta ja epämukavaa.
Se komppikitaraa paukuttava hymiö.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Aito_Johanna kirjoitti:Viime vuosi oli Helsinkiin muuttoni jälkeisistä vapuista ensimmäinen, jolloin en ollut siellä. Taitaa jäädä väliin tänäkin vuonna. Siellä on ahdasta ja epämukavaa.
Montako vuotta olet ollut siellä ahtaasti ja epämukavasti, eli montako vuotta olet asunut Helsingissä?

Miksi?
Aito_Johanna

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Jyrki73 kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Viime vuosi oli Helsinkiin muuttoni jälkeisistä vapuista ensimmäinen, jolloin en ollut siellä. Taitaa jäädä väliin tänäkin vuonna. Siellä on ahdasta ja epämukavaa.
Montako vuotta olet ollut siellä ahtaasti ja epämukavasti, eli montako vuotta olet asunut Helsingissä?

Miksi?
Olen asunut Helsingissä loppukesästä -97, eli yhdeksänä vappuna tuli käytyä katsomassa lakitus. Ihan ekoina vuosina oli kai jotenkin siistiä, kun sai ottaa osaa vappuperinteisiin ja laittaa ylioppilaslakin päähän heti Mantan saatua omansa. Sitten siellä käymisestä vain tuli tapa.
Bliss

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Välttelin tapahtumaa jo opiskeluaikoina, vaikka silloin olisi kuulemma pitänyt olla aiheesta hyvin innostunut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja Niba »

Aito_Johanna kirjoitti:
Jyrki73 kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Viime vuosi oli Helsinkiin muuttoni jälkeisistä vapuista ensimmäinen, jolloin en ollut siellä. Taitaa jäädä väliin tänäkin vuonna. Siellä on ahdasta ja epämukavaa.
Montako vuotta olet ollut siellä ahtaasti ja epämukavasti, eli montako vuotta olet asunut Helsingissä?

Miksi?
Olen asunut Helsingissä loppukesästä -97, eli yhdeksänä vappuna tuli käytyä katsomassa lakitus. Ihan ekoina vuosina oli kai jotenkin siistiä, kun sai ottaa osaa vappuperinteisiin ja laittaa ylioppilaslakin päähän heti Mantan saatua omansa. Sitten siellä käymisestä vain tuli tapa.
Pääsin vuonna -93 melkein Mantaan kiinni mutta jäin toiseen riviin Mantasta laskien, lisää voimaa olisi tarvittu vielä.. Sen jälkeen olen etääntynyt Mantasta, pariin viime vuoteen en ole käynyt koko tapahtumassa, ravintolassa, kotona tai kaverien luona on mukavampi vetää viinaa, uskokaa pois..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Mantan lakitus

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Viimeksi alaikäisenä olen ollut vappuna Espalla ja siitäkään en mitään muista. Minua ei kyllä saisi kirveelläkään keskustaan vappuna. Vedän simaa himassa ja viheltelen Porilaistenmarssia.
Vastaa Viestiin