Iron Maiden Tambere

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
SikaMika

Iron Maiden Tambere

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Kellään tietoa, mistä/keneltä saisi lipun Tampereen keikalle? Huutonettiin tästä kai joutuu taipumaan...
daddykillkill

Re: Iron Maiden Tambere

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

SikaMika kirjoitti:Kellään tietoa, mistä/keneltä saisi lipun Tampereen keikalle? Huutonettiin tästä kai joutuu taipumaan...
Mie pistin yhdelle kaverille viestiä, jolla saattais olla jotain säätöä tähän suuntaan. Pistän yv:nä yhteystietoja, jos jostain löytyy lippu kuljeksimasta.
SikaMika

Re: Iron Maiden Tambere

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Thanken juu.

Huutonetti tosin tuntuisi pursuavan noita, sieltä saanee lipun edullisesti. Mutta katsellaan/ilmoitellaan.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Iron Maiden Tambere

Viesti Kirjoittaja Gat »

Harmi kun suomalaiset ei ymmärrä Meat Loafin nerokkuutta. Luultavasti lippuja on vielä jäljellä. Minulla olisi ylimääräinen lippu konserttiin 11.8. Seisomakatsomoon lauteiden eteen. Luovuttaisin jollekin Kitinän naiselle, hintana vain, että näen hänet alastomana viisi minuuttia, joka puolelta. Edullista?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
daddykillkill

Re: Iron Maiden Tambere

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

SikaMika kirjoitti:Huutonetti tosin tuntuisi pursuavan noita, sieltä saanee lipun edullisesti. Mutta katsellaan/ilmoitellaan.
Tiedä niin tuosta "pursuilemisesta", kun kokonaista kolme kpl näkyy olevan kaupan... Rupesin itsekin miettimään, että pitäiskö lähteä, mutta sen taas tietää mihin se johtaisi.
SikaMika

Re: Iron Maiden Tambere

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

daddykillkill kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Huutonetti tosin tuntuisi pursuavan noita, sieltä saanee lipun edullisesti. Mutta katsellaan/ilmoitellaan.
Tiedä niin tuosta "pursuilemisesta", kun kokonaista kolme kpl näkyy olevan kaupan... Rupesin itsekin miettimään, että pitäiskö lähteä, mutta sen taas tietää mihin se johtaisi.
Kaivahan pappa rähmät vanhoista silmistäsi! Kyllä mä bongasin kymmenkunta lippua pikaisella silmäyksellä, yhdestä laitoin jo kyselyn vetämään.
aimohaiku

Re: Iron Maiden Tambere

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

SikaMika kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Huutonetti tosin tuntuisi pursuavan noita, sieltä saanee lipun edullisesti. Mutta katsellaan/ilmoitellaan.
Tiedä niin tuosta "pursuilemisesta", kun kokonaista kolme kpl näkyy olevan kaupan...
Kaivahan pappa rähmät vanhoista silmistäsi! Kyllä mä bongasin kymmenkunta lippua pikaisella silmäyksellä.
Teillä on kummallakin rähmää silmissä. Tuollahan on yli 60 lipun kauppiasta Tampereelle ja liki 40 Helsinkiin. :)
SikaMika

Re: Iron Maiden Tambere

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

aimohaiku kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
daddykillkill kirjoitti:
Tiedä niin tuosta "pursuilemisesta", kun kokonaista kolme kpl näkyy olevan kaupan...
Kaivahan pappa rähmät vanhoista silmistäsi! Kyllä mä bongasin kymmenkunta lippua pikaisella silmäyksellä.
Teillä on kummallakin rähmää silmissä. Tuollahan on yli 60 lipun kauppiasta Tampereelle ja liki 40 Helsinkiin. :)
Mun silmäys oli pikainen, ei rähmäinen!
daddykillkill

Re: Iron Maiden Tambere

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

^ Jaa. Onhan noita tuossa alempana enemmänkin. No aivan sama. Täälläpähän jumitan kuitenkin kotona. Soittaisivat edes niin kovalla volakalla, että ikkunasta kuulisi.
1108

Re: Iron Maiden Tambere

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Taidan lähteä kaljoitteleen lähistölle ja kuunteleen mjusaa.
Lippua ei nyt enään saa ja ei taitais jaksaa ostaakaan.
SikaMika

Re: Iron Maiden Tambere

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tampere-keikka ammuttu alas koska muu seurue paljastui mökkeileviksi pariskunniksi, hyi satttttttana. Jään mököttämään sinne sviittiin...
Vihtahousu

Re: Iron Maiden Tambere

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

No ketä kiinnostaa, niin lopussa on hesan keikan muutos linkin ohjelmaan...
Vihtahousu kirjoitti:SPOILER-WARNING!!!!

MAIDENIN SETTI-LISTA
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbe ... emID=89770
Biisit 8 ja 12 vaihtoivat vissiin paikkaa päittäin, ite olin kyl vähän päissäni, mutta listan muuten täytys pitää paikkansa.

Hyvää rokkia itse kullekin!
Vastaa Viestiin