Tapahtumien yö Tampereella

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Pyry-Matias

Tapahtumien yö Tampereella

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Elikkäs huomenna

Tämä tapahtuma lienee sisällöltään samankaltainen Taiteiden yön kanssa. Onko jengi osallistumassa? Itse ajattelin poiketa ehkä terdellä ja Tulishow:ssa. Muijan mieliksi myös tanssiesityksissä...ehkä.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tapahtumien yö Tampereella

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Tampereesta nyt niin väliä, mutta pitää varoa etten joudu esiintymään oikeassa Taiteiden Yössä jossain tappelulajinäytöksessä niinkuin joku vähän meinasi. Yritän vältellä parhaani mukaan, en halua että kaverini näkevät ja nauravat.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
posteljaana

Re: Tapahtumien yö Tampereella

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Elikkäs tänään tai eilen. Olen huono pvämäärissä, muistan vaan, että piimäni menee vahaksi 8.8. Siitä tiedän missä mennään.

Ja kun väläyteltiin taiteidenyötä edellisessä, niin oletteko jo äänestäneet niitä LedTseppeliinin biiseä v:lta 68, joita kokoonnutaan kuuntelemaan sitten sinne aukiollemme. Minä ainakin menen.
posteljaana

Re: Tapahtumien yö Tampereella

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Frederik Krueger kirjoitti:Tampereesta nyt niin väliä, mutta pitää varoa etten joudu esiintymään oikeassa Taiteiden Yössä jossain tappelulajinäytöksessä niinkuin joku vähän meinasi. Yritän vältellä parhaani mukaan, en halua että kaverini näkevät ja nauravat.
Yhteisiä tuttuja? Munkin verisukulainen oli ihan tavallisissa kung-fu harkoissa Hesperianpuistossa, amfiteatterissa (kiivenneet sinne niiden hanhenpaskoen takia), niin tuhatlaumapäinen yleisö luuli, että niillä oli joku taidenäytös.
Vastaa Viestiin