Tykkäätkö Dexteristä?

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset

Dexuli on...

Äänestys päättyi 28.08.2008 20:19

Nam.
12
75%
Yuck. Olen kukkahattutäti.
3
19%
Yuck. En ole kukkahattutäti, ainakaan omasta mielestäni.
1
6%
 
Ääniä yhteensä: 16

Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Sehän ei ole muuten edes sen siskopuoli, ei siis niin mitään sukua. Aika erikoisen näköinen mimmi kyllä se Debbie juu.

Mä taas samaistun siihen Ritaan, kuulemma oon saman näkönenkin (elähtäny) (skinny-ass blondi) :P

Musta kakkoskausi on ihan yhtä hyvä kuin ykkönenkin, jänniä käänteitä ja innolla odotan mitä tuleman pitää.
Prepare for the worstest.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nowaysis kirjoitti:Sehän ei ole muuten edes sen siskopuoli, ei siis niin mitään sukua.
Määrittele siskopuoli. Jos Dexter on adoptoitu samaan talouteen kuin "siskonsa", eikö silloin kyseessä ole puolisisaruussuhteesta?

Viime jaksossa oli positiivista se että ärsyttävästä stalkkerineekeristä päästiin eroon. Kai? Ja taidettiin se Tornikin vihdoinkin tappaa. Ilmeisesti ainoa tällä hetkellä aktiivinen jännite on meren pohjasta löytyneet nyytit, silläkö mennään kauden loppuun asti?

Veikkaan että se FBI-hemmokin paljastuu kuitenkin piilosarjamurhaajaksi. Dexter tappaa sen vikassa jaksossa, ja FBI-hemmon viimeiset sanat ovat: "Thank you...". Tai sellaisen juonenkäänteen minä ainakin kirjoittaisin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Määrittelen sisarpuolen virallisesti niin, että toinen vanhemmista on sama. Jos siis seksuaalista kanssakäymistä ajatellaan, niin sulkisin tämän vaihtoehdon tiiviisti lukittuun laatikkoon. Mikäli geneettistä sukulaisuutta ei ole, en pitäisi tapausta kovinkaan sukurutsaisena. Tosin jos ovat yhdessä kasvaneet, todennäköisesti itse pitäisivät :)

Nyt täälläkin katsotaan Rölliä(laulaen) (toiseen ketjuun viitaten).
Prepare for the worstest.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kakkonen tuli katsottua myös, ja vaikka se nyt ei ykköselle pärjännytkään niin kyllä se katsomisen arvoinen on.

Välillä meinasi usko loppua muutamassa vikassa jaksossa että ei vittu, mutta kyllä se loppu oli aivan jees.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

nowaysis kirjoitti:kakkoskausi on..
PASKAA!

Vanhan miehen kalpeat pakarat. (S)nuff said.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16638
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Frederik Krueger kirjoitti:Eka kausi oli varsin hyvä. Kauden alku oli vähän epämääräistä huuhailua, mutta juoni parani ja tiivistyi hyvin loppua kohden. Sen perusteella alan katsoa myös kakkoskautta.

Koska ekan kauden tarinalla tuntui olevan selkeä alku, keskikohta ja suht looginen loppu, oli Dexter kuin raikas tuulahdus aikana jolloin telkusta tuli sellaista täysin päämäärätöntä TV-sarjapaskaa kuten Lost, 4400 ja Pako joiden epämääräinen juoni keksittiin selvästikin lennossa. Ties vaikka olivat täysin improvisoitua näyttelemistä. Yök yök yök YÖÖÖÖÖÖÖK!

Jos jotain Dexterin ekassa kaudessa olisin parantanut, sen aina vihaisen neekerikollegan olisi ehkä voinut tipauttaa sarjasta pois. Mutta kai sen tarkoitus on tuoda jännitettä Dexteriä epäilevällä roolihahmollaan, ilmeisesti hän tulee vielä joskus paljastamaan Dexterin pimeän puolen. Tai sitten niistä tulee parhaimpia homokavereita ja lähtevät yhdessä kalaan.

En myöskään ymmärtänyt täysin tumman naispomon funktiota kyseisessä sarjassa, mutta saatiin hänen mukanaolostaan toki yksi turha ja pääjuoneen täysin kuulumaton sivujuoni mukaan. Siis se oli pikkaisen pihkassa Dexteriin, yritti muistaakseni kampittaa Dexterin siskopuolen uraa syystä jota en muista, ja kävi omaa valtataisteluaan omalla urallaan.
Mähän olen aina vähän (tai no vähän ja vähän, ilmeisesti about kaks ja puol vuotta) myöhässä tällaisissa jutuissa, niin olen nyt tässä jouluviikkoina katsellut tätä Dexteriä, tai siis sen ensimmäistä tuotantokautta, kun sain sen joskus 3/4-ilmaiseksi cdonista the Wiren kylkiäisenä. Minusta sarja on keskimääräistä parempi aika samalla tavalla kuin juuri mainittu Wirekin (tosin ei toki yhtä hyvä), eli että koko tuotantokausi on tosiaan kirjoitettu kokonaisuudeksi eikä sarja pompi summittaisesti sinne tänne. Nykyään kun tosiaan tuntuu olevan ns. oikeissakin sarjoissa yleinen käytäntö tämä saippuasarjapotaska, eli että tapahtumakäänteet keksitään lennossa ilman päätä ja häntää.

Pari ensimmäistä jaksoa eivät vielä olleet kovin hyviä, mutta tuotantokauden edetessä hommaa saadaan paremmin kasaan. Käsikirjoitus tuntuu käyvän laadukkaammaksi ja hiotummaksi. Toki on siinä vieläkin ilmeiset heikkoutensa, mutta paranee siis koko ajan. Freddien kanssa olen siinä eri mieltä, että vihainen kollega ja naispomo ovat minusta molemmat alusta alkaen aika kiinnostavia hahmoja ja sarjan kermaa.

Mitenkäs seuraavat tuotantokaudet - yhtyvätkö muutkin MylwinAnnin tuomioon, vai kannattaako tilata?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja huima »

urpiainen kirjoitti:Mitenkäs seuraavat tuotantokaudet - yhtyvätkö muutkin MylwinAnnin tuomioon, vai kannattaako tilata?
Mulla vähän lopahti jossain vaiheessa Dexteriin.

Pitäisi kokeilla uudempia seasoneita, että onko se parantanut juoksuaan - kun West Wingiäkin jaksaa katsoa vain niin monta kertaa peräkkäin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kyllä mä Dexteriä katsoisin kaikki mahdolliset mitkä käsiin saisin. Se on näitä sarjoja, jotka yksi kerrallaan katsottuna silloin tällöin ovat puppua ja tylsiä, mutta esim. 2-3 jaksoa/vk taas koukuttaa niin pirusti.
The great club outshines the individual, always and forever.
RP

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja RP »

Moon elpan linjoilla. Jos olisin katsonut telkusta niin olisi saattanut jäädä katsomatta kokonaan. Niitä sarjoja joiden hienous ilmenee pidemmän katselun jälkeen, vähän niin kuin Seinfield. Mä en ymmärtänyt tuotakaan aluksi kunnes ymmärsin ja näin valon.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja annepa »

Aloin seuraan Dexteriä vissin toisen kauden keskivaiheilta ja koukutuin heti. Myöhemmät kaudet on ihan tietoisesti jättänyt kattomatta koska halusin aloittaa alusta. Nyt sitä oottaa vissin 4 kautta tossa laatikossa. Että heti ku saan aikaseksi....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
So Hard

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

urpiainen kirjoitti:Mitenkäs seuraavat tuotantokaudet - yhtyvätkö muutkin MylwinAnnin tuomioon, vai kannattaako tilata?
Taso ei laske, nelonen taitaa olla paras kausi. John Lithgow elämänsä roolissa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja Vesper »

So Hard kirjoitti:Taso ei laske, nelonen taitaa olla paras kausi. John Lithgow elämänsä roolissa.
Yhdyn rajusti takaapäin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja RP »

So Hard kirjoitti: John Lithgow elämänsä roolissa.
Sillä on niitä aika hyvästi kasassa muutenkin, että vieläkö vetää tiukemmaksi.
elco

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja elco »

Kolmoskausi loppui meillä eilen ja varmaan nelosella aloitellaan tänä viikonloppuna. Itse olen tykännyt sitä enempi, mitä pidemmälle on päästy.

Olin jo L.A. Lawn aikaan 1980-luvulla varma, että Victor Sifuentes (Jimmy Smits) on murhaaja.
Viimeksi muokannut elco, 07.01.2011 12:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
So Hard

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

RP kirjoitti:
So Hard kirjoitti: John Lithgow elämänsä roolissa.
Sillä on niitä aika hyvästi kasassa muutenkin, että vieläkö vetää tiukemmaksi.
Kyllä, ja reilulla marginaalilla.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En millään jaksaisi odottaa sitä paljon kehuttua neloskautta, kun pieniä spoilereita kauden lopusta tiedän, kiitos Facebookin Dexter-sivun.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16638
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kiitoksia kommenteista. Taidan siis laittaa lisää kausia tilaukseen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja elco »

Neloskauden lopetus (koko kausi meni sitten läpi pe-su) oli kyllä ikävä. Harvoin - jos koskaan - on minkään tv:stä tulleen fiktion katsominen tuntunut näin kurjalta.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja elco »

Kutoskausi oli täyttä paskaa viimeistä kymmentä sekuntia lukuunottamatta. Toivottavasti ei tule seiskaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Velloo paikoillaan ja on käynyt entistäkin epäuskottavammaksi. Voisi pistää jo pakettiin.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16638
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Neloskausi loppui eilen. Oli joo minustakin aika ehjä ja hyvä kausi. Jäisikö Dexterin katselu nyt sitten tähän? Vai mitä sanoo kaikkitietävä Kitinäraati? Elcon todistuksen mukaan kutoseen ei kai tarvitse vaivautua, mutta mitens vitonen? Sitä ei kai ole ihmeemmin kommentoitu.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti:Neloskausi loppui eilen. Oli joo minustakin aika ehjä ja hyvä kausi. Jäisikö Dexterin katselu nyt sitten tähän? Vai mitä sanoo kaikkitietävä Kitinäraati? Elcon todistuksen mukaan kutoseen ei kai tarvitse vaivautua, mutta mitens vitonen? Sitä ei kai ole ihmeemmin kommentoitu.
Parempi kuin kutonen, mutta vauhti hiipuu siinäkin.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja elco »

Minusta kannattaa katsoa. Edelleen vahvat pahikset. Heikompi tietty kun nelkku, mutta vaikeapa siitä olisi ollut hirveästi parantaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14905
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kausia tulee vielä ainakin kaksi. Toivottavasti taso nousisi kutosesta.
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5043
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Tykkäätkö Dexteristä?

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Elppis kirjoitti:Kyllä mä Dexteriä katsoisin kaikki mahdolliset mitkä käsiin saisin. Se on näitä sarjoja, jotka yksi kerrallaan katsottuna silloin tällöin ovat puppua ja tylsiä, mutta esim. 2-3 jaksoa/vk taas koukuttaa niin pirusti.
Joo, ehdottomasti pitää katsoa useita jaksoja putkeen. Joulupyhinä katsottiin koko kutoskausi, tykkäsin. Jäi pirun mielenkiintoiseen kohtaan, ei malttais odottaa seiskakautta.
Vastaa Viestiin