Big Brother

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja swirl »

Antista on moneksi!

Kuva

Kuva

Kuva
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Rouva Pupu kirjoitti:C:stä sen verran (...) Ulosanti on sitä luokkaa, että oksat pois. Niinku...siis....en mä tiedä...tai...siis...niinku....niinku....niinku...otan paprikaa.
Näin eilen (taas!) jakson Big Brotheria. Iltapäivälehtien tylsistyneenä selailijana (niin paperi- kuin onlineversiokin) olen kuitenkin yllättävän hyvin selvillä ohjelmasta ja sen henkilöistä. Päin vastoin kuin Pupu tuossa yllä, minä nimenomaan kiinnitin huomiota eilen siihen, että tämä Cheryll (tjsp) on yllättävänkin verbaalinen hahmo: hän ilmiselvästi osasi sanallistaa aika monimutkaisiakin keittiöpsykologisia kuvioita ihan hyvin. Sisällöltäänhän jutut olivat mitä olivat, mutta pelkästään tämä sujuva verbalisointi on jo itsessään ihan ok ja vaativakin suoritus, kuten Marianna/e myöhemmin limboilullaan todisti. Onko C. muuten joitain vuosia vanhempi kuin tämä muu ilmeisesti parikymppinen jengi? Onnistunut artikulointi voisi liittyä vaikka siihen.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Alisuorittava G

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Mä veikkaan Chipaa voittajaks. Veikkaan aina sitä, jonka haluaisin voittavan. Se tuntuu oikeestaan ainoalta fiksulta tyypiltä tuolla, en ymmärrä miten esim. Manala sivuuttaa (muissa ketjuissa Ceehen viitatessaan) täysin sen pelailutaidot...
bedlam

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mulle se C:n tekoitku Antin lähtiessä oli se viimeinen pisara. Jumalauta miten ärsyttävän kuulosta yhy-yhy-yhyttelyä.
MGandhi

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Mua ärsyttää tällä kaudella ihan jokainen talon asukki. Eniten ärsyttävät ne, jotka eivät ärsytä millään tavalla (Tuuli, Anniina, Matti-Teppo [vai mikä se nyt oli]).

Niko: Drama queen, joka inhoaa kun joku haluaa huomiota, koska se on pois hänen saamastaan huomiosta.

Andreas: Kaksinaamainen kusipää, joka usuttaa toiset aina yhden kimppuun kerrallaan ja jää itse lähinnä taustalle löylyn heittäjäksi.

Marianne: Tero sitä Tero tätä (välissä händäriä Johanin kanssa) Tero sitä Tero tätä tykkään en tykkää... vittu ihan sama.

Chipa: Ärsyttää vähiten, mutta ärsyttää oikeastaan silti kaikessa mitä tekee.

Tero: Ärsyttävyystaso lähellä Chipaa, mutta sen jutut on usein niin sekavia, ettei niitä voi ärsyyntymättä kuunnella (silloin harvoin kun se jotain sanoo).

Uudet asukkaat: Kaikki tapettia, jotka ärsyttävät olemalla niin turhia.
Monsieur Manala

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Alisuorittava G kirjoitti:Mä veikkaan Chipaa voittajaks. Veikkaan aina sitä, jonka haluaisin voittavan. Se tuntuu oikeestaan ainoalta fiksulta tyypiltä tuolla, en ymmärrä miten esim. Manala sivuuttaa (muissa ketjuissa Ceehen viitatessaan) täysin sen pelailutaidot...
Just. Eihän siinä sitten mitään. Ehkä mensassa on vielä tilaa teille molemmille.

Pelailutaidot on hieman eri asia kuin olla pinnallinen pösilötyrkky pusuhuora ympäristössä jossa kundit on valmiita nussimaan vaikka veneen pohjatappia. Chipassa ei ole pelaajaa pätkääkään, pelaamiseen tarvitaan älyä ja edes alkeellista tunneälyä. Sitä tossa hupakossa ei ole senttiäkään. Jos ton eukon "pelaamiseen" menee kukaan henkisesti 17-vuotiasta amispoikaa kehittyneempi kaveri, niin ei voi kuin nauraa.

Nimim. Mix sen ainoon täyty lähtee joka on aito!?

Niin. Siinä oli kyllä kaksi niin samalla tasolla olevaa Darwinin takatukkavalintaa ettei tosikaan.
ninnithequeen

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kai te ny tiedätte kuka Tero on?
Monsieur Manala

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Kai te ny tiedätte kuka Tero on?
NO VITTU BSCHZWCHHNFUCKZWUNZ
Alisuorittava G

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Monsieur Manala kirjoitti:Ehkä mensassa on vielä tilaa teille molemmille...
Tiesin, ettet voi vastustaa... Olet oikeassa, emme ole varsinaisesti mitään älykköjä! 8)

Itseasiassa pelaamis- ja tilannetajun lisäks Chipassa on naisessa kaipaamaasi älyä ja tunneälyäkin. Siis minun mielestäni. Se on ehkä eri muodossa kuin yleisesti böönissä 25v, mutta kyllä sitä on. Minäkin olen nauranut sen tyhmyyksille, mutta niin viihdeohjelmassa kuuluukin. Tyhmäillä ja nauraa. Ehkä tunnistan siinä paljon piirteitä, joita itsestänikin, kai sitä sympatiseeraa jotenkin samanlaista? Dunno.

Tero oli kiva kunnes avasi suunsa, voi miten se liika erikoisuus korostuukin komeassa kuoressa...

Taidan kokeilla jos miehen duunikännystä sais sendattua negaa Mariannelle. Kyllä se noista ärsyin nyt on, sillä tavalla ärsy, ettei jaksais ees provoontumismielessä katella pidempään.
ninnithequeen

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Monsieur Manala kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kai te ny tiedätte kuka Tero on?
NO VITTU BSCHZWCHHNFUCKZWUNZ
Haha, just se. Ehottomasti mun suosikki ja pärjää pitkälle. Paroni on kingi :h:
bedlam

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No Andreas nyt ulos, jooko.
ninnithequeen

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:No Andreas nyt ulos, jooko.
Mua taas ärsyttää se Cheryll...

Mites ne Nikon bileet meni, missasin?
bedlam

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No Andreas nyt ulos, jooko.
Mua taas ärsyttää se Cheryll...

Mites ne Nikon bileet meni, missasin?
Ei se saanu mitään bileitä.

Cheryll ärsyttää minuakin, mutta toi Andreas taitaa masentaa nyt huomattavasti enemmän tuota talon ilmapiirii.
ninnithequeen

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No Andreas nyt ulos, jooko.
Mua taas ärsyttää se Cheryll...

Mites ne Nikon bileet meni, missasin?
Ei se saanu mitään bileitä.
Ai ei saanu??? No nehän lupaili semmosia. Höh.
Alisuorittava G

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Eihän se Niko muuta tee ku vingu niistä bileistä, joita ei saanu. Mitäs telo pyllynsä. Hassu poika kyl, ainoo, jolle repeilee tahtomattaankin. Se Andreas on tosi ärsy! Mut jotenkin luulen, että sen poistuminen vaan tylsistyttäis taloa liikaa... Kuka niitä siellä kikertämässä hyväntuulisina skismoitta jaksaa töllätä??
ninnithequeen

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Alisuorittava G kirjoitti:Eihän se Niko muuta tee ku vingu niistä bileistä, joita ei saanu. Mitäs telo pyllynsä. Hassu poika kyl, ainoo, jolle repeilee tahtomattaankin. Se Andreas on tosi ärsy! Mut jotenkin luulen, että sen poistuminen vaan tylsistyttäis taloa liikaa... Kuka niitä siellä kikertämässä hyväntuulisina skismoitta jaksaa töllätä??
Mä tulisin hulluksi kyllä tommoses talos. Ei mitään tekemistä ja kaikki kielletään. Näin muuten painajaistakin että olin BB-talossa. ARGH!
Lisää bileitä sinne ni saadaan äksöniä.
Alisuorittava G

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Oon vähän koukuttunu siihen. Kirottu kun tuleekin just sellaseen aikaan, ettei ite jaksa tehä muuta ku röhnätä sohvalla. :]
ninnithequeen

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Alisuorittava G kirjoitti:Oon vähän koukuttunu siihen. Kirottu kun tuleekin just sellaseen aikaan, ettei ite jaksa tehä muuta ku röhnätä sohvalla. :]
Faijalla (60v) on se 24/7 kanava ja kokoajan päällä. Jeesus me nauretaan sille ku on niin koukussa. Sen firma on vielä Kivenlahessa sen talon vieressä, naurettiin broidin kans et joku päivä se viel kiipee aidan yli :D

Jos missaan jotain ni eiku soitto isille ja se kertoo mitä on tapahtunu ja kuka teki mitä.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

MGandhi kirjoitti:Mua ärsyttää tällä kaudella ihan jokainen talon asukki. Eniten ärsyttävät ne, jotka eivät ärsytä millään tavalla (Tuuli, Anniina, Matti-Teppo [vai mikä se nyt oli]).
Tuulia kuunnellessa pitäisi olla Buranat käden ulottuvilla – sen verran karsea ääni ämmällä on. Kuin luotu nalkuttamiseen.

Anniina taas… Mietin onko hänellä päässään yksi kokonainen herne vaiko vain puolikas. Lisäksi akan ääni on jotakin aivan kamalaa, intonaatio on kuin ala-asteikäisellä.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti:No Andreas nyt ulos, jooko.
Jos nyt kuitenkin lähdetään ensin C:stä liikkeelle.
Monsieur Manala

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Alisuorittava G kirjoitti:Itseasiassa pelaamis- ja tilannetajun lisäks Chipassa on naisessa kaipaamaasi älyä ja tunneälyäkin. Siis minun mielestäni. Se on ehkä eri muodossa kuin yleisesti böönissä 25v, mutta kyllä sitä on.
Hahhah. No joopa. Tosi eri muodossa. Eukolla järki juoksee kuin suonikohjuinen kilpikonna. Jos sen pitäis sanoa että "Pillu on jäässä" niin se ei löytäis maailmasta niin monia niinku täytesanoja, että se sais mietittyä sen asian loppuun asti kymmenessä virkkeessä että mitä vittua se nyt olikaan sanomassa. Ko. eukon älykkäin saavutus talossa on ollut tajuta että joku vittuilee sille.
Alisuorittava G

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Miks mä vielä toissapäivänä luulin et Marianne ois äänestyksessä?? Nyt se ei olekaan! Onko mua kusetettu vai olenko ihan pihalla?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Alisuorittava G kirjoitti:Miks mä vielä toissapäivänä luulin et Marianne ois äänestyksessä?? Nyt se ei olekaan! Onko mua kusetettu vai olenko ihan pihalla?
Olet pihalla.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tässä muuten video Nikon eilisestä kilarista:

http://www.youtube.com/watch?v=yQOjDmzl8Jg
Vastaa Viestiin