Big Brother

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Geep kirjoitti:Jäi häiritsee noi Mariannan syyt, oon utelias mut en löydä mistään mitään!111
Sillähän on se syömishäiriö tausta olemassa, ja jotkut ainakin väitti et ois syönyt normaalia vähemmän viimoset päivät. Ja vessaanhan ei näe. Poltti myös röökiä, mitä ei sais melanooman takia tehrä. Toisaalta ottihan se aikasemmin aurinkoakin, minkä luulis olevan pali pahempi.

Oli mun suosikki tytseistä.
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

Rupesin tykkää siit kans, menny ihan ohi kaikki tommoset kököt...
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ja^^ Kyl se oli ja on saunanpuhdas biaatsi.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:^ja^^ Kyl se oli ja on saunanpuhdas biaatsi.
Parhautta.
bedlam

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ketkä vittupäät tuota äänestää, kun eivät sitä Cheryllin lutkaa saaneet ulos talosta. Oikeesti, alusta asti ollu ihan vitun ärsyttävä ämmä, mutta ei silleen viihdyttävässä tai humoristisessa mielessä. NIINKU!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Rouva Pupu kirjoitti: Ja vessaanhan ei näe...
Kylläpä näkee, siis tuotanto, vaikkei sitä kaikelle kansalle näytettäiskään. Jokainen pissa, kakka ja yrjö tallentuu nauhalle :P
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

bedlam kirjoitti:Ketkä vittupäät tuota äänestää, kun eivät sitä Cheryllin lutkaa saaneet ulos talosta. Oikeesti, alusta asti ollu ihan vitun ärsyttävä ämmä, mutta ei silleen viihdyttävässä tai humoristisessa mielessä. NIINKU!
Hah hah, mun mielestä sen Antreasin vois paiskata pihalle. Karsea paskanjauhaja se on, niin kuin moni muukin, mutta hän on pahin. Cheryll on kaikessa naiiviudessaan aika symppis :D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kreitsu kirjoitti:
Hah hah, mun mielestä sen Antreasin vois paiskata pihalle. Karsea paskanjauhaja se on, niin kuin moni muukin, mutta hän on pahin. Cheryll on kaikessa naiiviudessaan aika symppis :D
Samaa mieltä!
Ade ihan ekaks nyt hemmettiin sieltä. Ja sen jälkeen se ihme Marianne.
Ja mäkin oon alkanu vähän diggailee C:n just symppikseydestä. (Sitäpaitsi ärsyttää ku ne aina dissaa sitä.) Lisäksi oon alkanu vähän tykkää Nikosta, nauroin ääneen eilen sille Tyttökullat 2-jutulle. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kreitsu kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Ja vessaanhan ei näe...
Kylläpä näkee, siis tuotanto, vaikkei sitä kaikelle kansalle näytettäiskään. Jokainen pissa, kakka ja yrjö tallentuu nauhalle :P
Tarkoitin, että me emme näe.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

C:stä sen verran, että voin kyllä myöntää hermojen menetyksen olevan todennäköistä jos joutuisin samassa talossa ilman karkuun pääsyä oleskelemaan.

Ulosanti on sitä luokkaa, että oksat pois. Niinku...siis....en mä tiedä...tai...siis...niinku....niinku....niinku...otan paprikaa.

Myös se minäminäminä ja perässä juokseminen....kiitos ei.

Mut säälillä pääsee, johki uppoo, johki ei.
Geep

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Geep »

http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/Harri ... 5239649839

Tylsää ku koosteissa toi Harri on aina niin negaa. Hassu fiilis et se ois varmaan oikeesti noist paras.
Hellu
Kitinän uhri
Viestit: 594
Liittynyt: 24.08.2005 16:25

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Hellu »

sipsi kirjoitti: Ja mäkin oon alkanu vähän diggailee C:n just symppikseydestä. (Sitäpaitsi ärsyttää ku ne aina dissaa sitä.)
Mä "tunnen" sen yhden kaverin kautta, ja se on oikeestikin symppis.
Onhan se siis ihan kana niinku kaikki pintaliitäjäblondikaverinsakin, mutta kiltti ja mukava kaikille, oli ainakin sillon ku viimeks vuosia sitten tapasin.
Miks ihmisiä vituttaa enemmän tollaset harmittomat hölmöt ku oikeet kusipäät?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Rouva Pupu kirjoitti: Ulosanti on sitä luokkaa, että oksat pois. Niinku...siis....en mä tiedä...tai...siis...niinku....niinku....niinku...otan paprikaa.
Mieluummin tuota kuin vittu siis saatana tota vittu kun siis niinkun vittu siis perkele vittu siis kakka siis pieru voi vittu... :shock:
bedlam

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kreitsu kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti: Ulosanti on sitä luokkaa, että oksat pois. Niinku...siis....en mä tiedä...tai...siis...niinku....niinku....niinku...otan paprikaa.
Mieluummin tuota kuin vittu siis saatana tota vittu kun siis niinkun vittu siis perkele vittu siis kakka siis pieru voi vittu... :shock:
Mielummin mää Nikoa kuuntelen kuin Cherylliä, siinä nyt on jotain huumoriarvoakin.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Eilinen kooste oli kyllä räikeää manipulointia Aden hyväksi. Hiukan pyörittelin päätäni kyseisen kohtauksen 24/7 nähneenä ja koosteeseen vertaillen. Analyysi löytyy täältä: http://bbplaza.net/kolumnit.php?id=163&l=fi&nimi=punde

Adea en halua talosta ulos, mielenkiintoista nähdä miten ihminen kontrolloi, johtaa, manipuloi. Lisäisin vielä että Chipan lisäksi myös Niko otti myöhemmin kantaa siihen, että rassaa kun joukolla hyökätään Teron ja Chipan kimppuun. Myönsi toki itsekin siihen syyllistyneensä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja huima »

Sarah Palin on evil.

Tulee oikein vihaiseksi kun katsoo tätä.
bedlam

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hyi, se Antti ulos ehottomasti. Ällö tapaus. Miten hitossa tollanen tyyppi voi olla olevinaan joku naistenmies?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

bedlam kirjoitti:Hyi, se Antti ulos ehottomasti. Ällö tapaus. Miten hitossa tollanen tyyppi voi olla olevinaan joku naistenmies?
Vaikuttaa ihan vitsiltä koko poika. Antin kohdalla tullaan siihen, että hän on kaikesta huolimatta potentiaalinen köyrijä, kunhan vain talon tytöt saisivat riittävästi viinaa ja taivaankappaleet olisivat kohdillaan. Tämä seikka on aina plussaa kansan puhuessa.

EDIT: tutullani on 24/7 ja sen perusteella Antti on jonkin sortin narkkari. Puhuu alvariinsa myrkyistä ja siitä kuinka niitä kaipaa talossa. Kertoo esso yms. tripeistään ymssi ymssi...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Cheryllin IRC-gallerian kuvista päätelleen C ja Antti ovat tavanneet jo ennen taloon menemistä, vanhoja tuttuja siis.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja swirl »

Antti on todella limaisen oloinen tapaus... mutta Iltasanomien nettisivujen mukaan Cheryll vaihtoi jo siihen Jari-Mattiin. Vaikka Antti on kamala, toivoisin että alituiseen vinkuva ja kikattava Marianne lähtisi sunnuntaina.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

swirl kirjoitti:Vaikka Antti on kamala, toivoisin että alituiseen vinkuva ja kikattava Marianne lähtisi sunnuntaina.
Jeesh, Antin saa ulos seuraavalla kerralla. Marianne tuskin äänestyksessä uudelleen.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Joo, samaa mieltä. Marianne heti välittömästi hemmettiin sieltä, ärsyttävä kihertäjä. On mulla tosin monta muutakin inhokkia, mut ne kerkee sit myöhemminki tiputtaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja huima »

Biden selvisi selkeänä voittajana.

Hävettäisi olla joku joka oikeasti äänestäisi nyt Palinia. Vetosi toki suuriin kotoisiin massoihin, jotka eivät ajattele.

Mikäköhän on viikkotehtävänä?
Bhven

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Bhven »

huima kirjoitti:Biden selvisi selkeänä voittajana.
Alapesu voittaa aina.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vastaa Viestiin