Big Brother

Leffat, musiikki, taide, kirjallisuus ja sensellaiset
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kreitsu kirjoitti:Tässä muuten video Nikon eilisestä kilarista:

http://www.youtube.com/watch?v=yQOjDmzl8Jg
Täähän on ihan selvää kamaa väkivaltaisesta käytöksestä. Niko joutaa ulos vaikka onkin yksi niistä harvoista joka tuo elämää ja viihdettä taloon. Ja luonnollisesti suosikkini.

Teroa on ilmeisesti rahdattu pk-huoneeseen kun pupillit oli laajentuneet eikä herännyt. Meinasi oksennukseensakin tukehtua. Ilmeisesti kaikki kuitenkin ok.
bedlam

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kreitsu kirjoitti:Anniina taas… Mietin onko hänellä päässään yksi kokonainen herne vaiko vain puolikas. Lisäksi akan ääni on jotakin aivan kamalaa, intonaatio on kuin ala-asteikäisellä.
No jaa, mun mielestä Ansku noista ois kaikista eniten vaimomatskua. Tai sykyti-hynkky-kynkky-matskua.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: No jaa, mun mielestä Ansku noista ois kaikista eniten vaimomatskua. Tai sykyti-hynkky-kynkky-matskua.
Mä karsastan kyl niiiiin paljon tota vaimomatsku sanaa. Siinä on semmonen epäeroottinen vivahde. Hyi sua ;)
Alisuorittava G

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Rouva Pupu kirjoitti:Täähän on ihan selvää kamaa väkivaltaisesta käytöksestä. Niko joutaa ulos vaikka onkin yksi niistä harvoista joka tuo elämää ja viihdettä taloon. Ja luonnollisesti suosikkini.
Just kattelen tota... Argh! :shock:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouva Pupu kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Tässä muuten video Nikon eilisestä kilarista:

http://www.youtube.com/watch?v=yQOjDmzl8Jg
Täähän on ihan selvää kamaa väkivaltaisesta käytöksestä.
"Access Denied (policy_denied)"...eli mittee o tapahtunu?
Alisuorittava G

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:"Access Denied (policy_denied)"...eli mittee o tapahtunu?
http://www.bigbrother.fi/bigbrother2008 ... tml?728953
bedlam

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä karsastan kyl niiiiin paljon tota vaimomatsku sanaa. Siinä on semmonen epäeroottinen vivahde. Hyi sua ;)
Mun vaimomatsku-sana ei sisälläkään muuta kuin erotiikkaa. Nii!
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Just kun hiukan luin, katselin ja palloilin koosteissa, klipeissa sun muissa niin on taas pakko ihmetellä Teron ja Cheryllin fanikantaa. Miten näistä henkilöistä on tullut pyhiä lehmiä, joiden käytöksessä tai missään muussakaan ei nähdä mitään ongelmia, epäkohtia tms. Sokeeta sakkia liikkeellä. Tai tyhmää. Saa valita mieleisensä vaihtoehdon.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

En ole edes yllättynyt. Niko on kännissä kyl melkoinen aikapommi.
ninnithequeen

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kreitsu kirjoitti:Tässä muuten video Nikon eilisestä kilarista:

http://www.youtube.com/watch?v=yQOjDmzl8Jg
Voi jestas. Ny laski homopojalta pisteet pahasti. Taitaa talo tehdä tehtävänsä.
Alisuorittava G

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Rouva Pupu kirjoitti:Sokeeta sakkia liikkeellä. Tai tyhmää. Saa valita mieleisensä vaihtoehdon.
No mä näen kyllä paljon negaa mut fanitan Chipaa silti! Oon puoliks sokee (tsekkaan vaan koosteet) ja toki vähän tyhmä. 8)

Terostakin tykkään välil. Huoh.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5044
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

bedlam kirjoitti: No jaa, mun mielestä Ansku noista ois kaikista eniten vaimomatskua. Tai sykyti-hynkky-kynkky-matskua.
Mutta onneksi ei tarvitse valita kumppania noista talon asukeista. Voi olla, että joutuisi vetämään ranteet auki.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Niko häädetään tänään ulos väkivaltaisen käyttäytymisen vuoksi.
Alisuorittava G

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

Ehkä sen päälle tekis hyvää jos joku varastais ja veis mukanaan lomalle lämpimään...
Monsieur Manala

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

Heippa kilariNiko!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Niba »

Musta tollaset homot ovat ihan mahdottomia ja saunan takusta pitäisi käyttää rangaistuksen pitopaikkana!
Pyyhin Netikettiin..
Alisuorittava G

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Alisuorittava G »

^ Toisen rangaistus on toisen palkinto.
mmh.
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Häätäminen oli oikea ratkaisu. Seurauksena talosta tulee taas himpun verran tylsempi yhteisö, uudet asukkaat eivät vakuuta ainakaan vielä lesboudesta ja julkkiskontaktista huolimatta. Mut en tosin oo enää juuri seurannutkaan koosteita, saati 24/7. Boooooring. Lisämausteena kun Ade ulostautuu niin ei voi kuorsausta enempää odottaa.
bedlam

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Halt halt, jos näin kerran käy niin en sitten toivokaan Andreasta ulos. Mielenkiintoista nähdä miten Nikon häätäminen vaikuttaa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alisuorittava G kirjoitti:^ Toisen rangaistus on toisen palkinto.
mmh.
SÄ lupasit olla kiltisti! :evil:
Mä en voi enää tehdä muuta kuin tulla sua rankasee!
Mä kuitenkin pyydän anteeksi mut haluan joko läpsiä sua vähän tai hiukan remmillä läimiä, mut mä teen sen vain ihan rakkaudesta, kyllähän sä ymmärrät? Se on niinku mun juttu. :twisted: :P

Ai niin ne voi ottaa Nikon takas ja mä voin taas sua vähän?
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Sinne meni, osa asukkaista surullisia, osa mietteliäitä. Suurta draamaa ei ole nähty.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Niba »

Uusin

KÄÄNNE!
Pyyhin Netikettiin..
Stinky

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Toi käänne on yks lysti mut se Harri? oli symppis. Harmi et tuli pipi eikä päässyt enää takas. Tuli suru puseroon sen takia.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Big Brother

Viesti Kirjoittaja Niba »

Lolita kirjoitti:BB African kotisivu: http://www.mnetafrica.com/bigbrother/
Afrikan ja Suomen yhteys sukkii, suomalaiset asukit ovat vajakkeja ja uusi afrikkalainen tuntee itsensä vajakiksi myös mutta ei aivan omasta syystään? Toisaalta kyseessä ei monikansallinen yritys joten paha mennä sanomaan, Brother voisi kutsua pässejä tuoliin istumaan ja kertoa että voisi harrastaa enklannin kielen raiskausta porukat vähän? Suomessa englanti on 90% eka kieli koulussa? Tai sit afrikan miestä pidetään vaan omituisena, ei muuta kuin testaamaan epäluuloja!

Oboma sivun kautta pääsee paremmin mukaan? :wink:
Ei mua oikeesti kiinnosta mutta onhan se huisin hauskaa nähä miten tampereen miäs selviää? Ilmeisesti olis kannattanu kokeilla tätä pari poistumista aiemmin??
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin